Dank jullie wel :-*
Vanmorgen werd ik al heel vroeg wakker gezongen met happy birthday :inlove: Heb een hele mooie ketting van J gehad en van mijn schoonmoeder een hele mooie boedha sleutelhanger :inlove:
Vind het zo lief…Ook kwam ik beneden en hing de hele huiskamer vol met slingers :inlove:
Alleen mijn moeder heeft me een beetje teleurgesteld Kreeg daar een ping van wat heel kortaf was
Heb ook besloten dat ik het vanavond even aan kijk hoe ze doet en als dat nog anders is dan normaal dan ga ik vrijdagavond daar heen om te praten. Ze noemt mijn ex man ook nog steeds haar schoonzoon :shock: Dat is ook niet leuk voor J
@ Evelien ik ben doorgestuurd naar de GYN door het maasstad ziekenhuis.Omdat ik 8-2-2011 een maagverkleining heb gehad. Moet ik onder strengere controle. Daarom dat ik veel echo’s krijg denk ik bij de Gyn.
Op de echo een goed stevig kloppend hartje gezien.
Wat fijn Kimmiej
Hier is de duizeligheid aardig weggetrokken, maar heb nu enorme buikpijn Ben dus nog maar een dagje thuis gebleven.
Overigens gaf de huisarts mij gister nog het advies om toch maar wat aan mijn prikangst te gaan doen. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen? Heb er zelf gister niet meer naar gevraagd.
Yay kimmiejj!!! Gefeliciteerd!!! :inlove:
Hier even stress in huis, gaat niet goed met stiefzoon, heeft vanochtend R weer aangevallen, dus ik ben even… eh… van de kaart, zeg maar… Vandaar dat ik nog niets gepost had hier, sorry meiden…
Han :hug:
En ik vergeet helemaal Becky te feliciteren :oops: Dus bij deze alsnog gefeliciteerd met je verjaardag :mrgreen:
Becky gefeliciteerd :dance:
Kimmie wat fijn een mooie echo :dance:
Han :hug:
Ukkie, denk je eraan dat je ook naar vruchtbaarheidsbehandelingen kijkt? Zolang we bezig zijn, wil ik daar gewoon goed voor verzekerd zijn. Je weet nooit of je het nodig hebt, zelfs een snelle zwangerschap van een eerste geeft geen garanties voor een tweede, heb ik in mijn omgeving meegemaakt
Wij hebben ook even goed gekeken en zijn overgestapt van Delta Lloyd naar Zilveren kruis Achmea. Bij die laatste werken ze wel met zorgverleners met een contract en anders minder vergoeding. Maar al onze huidige zorgverleners staan onder contract dus ik zie geen probleem daarmee.
@ Kimmiejj
:dance:
@ Han
:hug:
En ik meld me hier (iig voorlopig) weer af…
Hoe ‘incompleet’ ik me ook nog voel en hoe graag ik ook nu alweer zwanger zou willen raken, hub heeft altijd al voornamelijk (financiele) beren en leeuwen zien loeren, is met de 3 die we nu hebben eigenlijk ook al meer dan tevreden en we krijgen nu financiele tegenslag na tegenslag, dus zal ik nu toch eens naar m’n verstand moeten gaan luisteren, ipv (alleen) naar m’n gevoel…
Zal denk ik komende tijd nog wel af en toe blijven spieken hier, maar verder moeten we eerst alles weer op een rijtje zien te krijgen, voordat we weer echt actief verder zullen kunnen (als hub het dan toch weer wel ziet zitten ).
:-* voor iedereen…
@Iuno wrote:
@ Kimmiejj
@ Han
Hoe ‘incompleet’ ik me ook nog voel en hoe graag ik ook nu alweer zwanger zou willen raken, hub heeft altijd al voornamelijk (financiele) beren en leeuwen zien loeren, is met de 3 die we nu hebben eigenlijk ook al meer dan tevreden en we krijgen nu financiele tegenslag na tegenslag, dus zal ik nu toch eens naar m’n verstand moeten gaan luisteren, ipv (alleen) naar m’n gevoel…
Zal denk ik komende tijd nog wel af en toe blijven spieken hier, maar verder moeten we eerst alles weer op een rijtje zien te krijgen, voordat we weer echt actief verder zullen kunnen (als hub het dan toch weer wel ziet zitten).
:hug: :hug:
@Iuno wrote:
@ KimmiejjNou moe…
@ Han
Zal denk ik komende tijd nog wel af en toe blijven spieken hier, maar verder moeten we eerst alles weer op een rijtje zien te krijgen, voordat we weer echt actief verder zullen kunnen (als hub het dan toch weer wel ziet zitten).

:hug: :-* Vind het erg jammer!!!
Becks! Gefeliciteerd.
Iuno, wat jammer! Hopelijk komen er snel betere tijden voor jullie aan. :hug:
Kimmiej, gefeliciteerd met je echo.
Han! Sterkte!! :hug:
Kimmie wat fijn. Krijgen we nog bewijs te zien?
Han wat naar hoe is het met R? Sterkte thuis :-*
Iuno jammer dat jullie niet gelijk er over denken maar zorg eerst maar dat de thuissituatie stabiel is. Sterkte en wie weet brengt het nieuwe jaar jullie vanzelf (!?) een mooi cadeautje. Hou vol :hug:
Hier een beetje een baaldag. Ik moet morgen weer voor het eerst naar mn werk. Therapeutisch theeleuten :liar: en zie er gewoon enorm tegenop. En dat heeft zn invloed op mijn hele gevoel. Dus ook weer flink misselijk en compleet futloos.
Han en iuno :hug:
Hier ben ik ook een beetje teleurgesteld in mijn beide ouders. Van mijn vader heb ik geeneens een smsje gehad vandaag en mijn moeder heeft behalve de korte tekst ook niet eens J gefeliciteerd.
Ik heb tegen J gezegd dat het afhankelijk is hoe ze vanavond doen tegen mij en tegen J en dat ik anders(en waarschijnlijk ga ik dat alsnog wel doen) daar vrijdag even heen ga en mijn gal ga spuwen. Heb het idee dat mijn moeder nog steeds hoopt dat ik bij mijn ex terug kom ofzo omdat ze zich nog steeds zijn schoonmoeder noemt :evil: BELACHELIJK :evil:
De dag begon leuk, maar hoe meer we naar de avond gaan, hoe erger ik er tegenop zie :oops:
Zo komt mijn vriendinnetje Bigsby gezellig langs met die 2 kleine kanjers :inlove: dus dan heb ik even wat afleiding :dance: Blijven gezellig eten maar moeten uiteraard wel weer op tijd weg want het is best een rit van daar naar hier…
Jammer Iuno :hug:
Hopelijk kom je je snel weer bij ons aansluiten
Iuno :hug: :hug:
Wat een nare verhalen vandaag. Iuno zet de babywens onhold en Becky zit met haar ouders.
Maar gelukkig hebben ‘we’ vandaag een goede echo gehad. Krijgen we die nog te zien?
Hello ladies,
Hier ook eindelijk ff tijd gevonden om te komen kletsen. Hmmm lees alleen niet zo’n leuke dingen… Weer die rot :evil: bij een paar, balen zeg!!! :hug:
Iuno moeilijke beslissing lijkt me, maar wel begrijpelijk. Wieweet als jullie financiele situatie straks weer wat beter is…
Becky ook nog dat gedoe met je ouders, pfff sterkte meis.
Hier nog steeds af en toe krampjes, steekjes links en rechts en moe. Maarja…heb ook niet zoveel geslapen de afgelopen dagen…en die krampen heb ik bijna elke maand… :? Toch heb ik wel een sterk gevoel dat het nu toch wel eens echt zou kunnen zijn…maarja, ik kan er ook zomaar weer gigantisch naast zitten!! :?
Kimmie wat fijn zeg, die goede echo!!!
Becky; van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! Ondanks dat je je rot voelt om je moeder, hoop ik dat je je wel speciaal gevoeld hebt vandaag! En ben zo benieuwd wat je komend weekend nog te wachten staat!!!
Iuno; jammer!! Maar je mag best mee blijven schrijven toch? In iedere geval tot gauw hopelijk!
Euhm… en nu… weet ik het even niet meer! Ik ga maar lekker slapen, morgen weer op tijd aan het werk!
Truste meiden!!
Heb helaas geen foto mee gehad.Had hem ook graag aan de kids laten zien.
Ben er ook vergeten om te vragen.Over 2 weken ga ik er om vragen is ook wel zo leuk voor de kids om te zien.
Goedemorgen allemaal!
Jammer dat je geen echo hebt meegekregen kimmiejj.