Fijn dat de misselijkheid even mee valt nu! Komt vast in alle hevigheid weer terug morgen. :-*
Meld!
Alles goed hier hoor, even kort berichtje want ik zit op mijn werk :oops:
Uit te hijgen van een Sint weekend :lol:
Jammer ukkie en becky.
Hier ook een drukke sint zondag achter de rug en net op school de sint onthaald. Dat was erg gezellig. Mn guppie deed stoer mee op het podium en zat de hele tijd pal voor sint zn neus. :inlove: Ik ben trots!
Verder met mezelf gaat t goed hoop dat ik vanmiddag niet om val van de slaap. Alleen een beetje duizelig. Denk een dat mn suikerspiegel te veel schommelt tussen te laag en nog lager.
Ga zo even de paardestal uitmesten voor mn vriendinnetje die heerlijk een weekendje weg is. Zij doet over twee weekjes onze katjes als wij weg zijn.
Becky en Ukkie dikke knuff meiden.
Het word wel weer tijd voor wat positief nieuws hoor!!
Hier ook sint achter de rug. Kids hebben het nu op school. Vanmiddag vrij ik ook gelukkig hihi.
Morgenochtend om 9:20 Echo! Spannend word de termijnbepaling gedaan.
Veder heb ik echt veel honger en een dikke buik al pfff hahaha
Hoi meiden,
Even gauw want zit nog op mijn werk :mrgreen:
Las iets over vegetarisch? Ik ben niet echt 100% vegetarisch maar eet wel heel weinig vlees, maar das meer omdat ik het niet echt lekker vind. Hier dus wel vaak ook vleesvervangers.
Ik zal de komende week iets minder online zijn. Vanavond gaan we vrieg naar bed want zowel J als ikzelf zijn beide niet echt lekker. Morgen ben ik jarig en komt er visite…en J is ook iets van plan voor van hetw eekend maar wilt niet zeggen wat :think: :mrgreen: Ben super nieuwsgierig maar het enige wat ik te horen krijg is, dat we dit weekend geen plannen kunnen maken :inlove:
Ik hoop dat we vandaag een uurtje van de baas krijgen en dat we om 4 uur naar huis mogen Het was elk jaar zo dat we mochten gaan om 4 uur maar ja, je weet het natuurlijk nooit he.
Verder heb ik echt giga buikpijn dit keer van de ongi…Maar goed, als ik er weer snel vanaf ben, kunnen we weer door naar de volgende ronde :inlove: en het klussen is ook leuk :lol: :inlove:
Disney komt ook steeds dichterbij en daar hebben we beide echt heel veel zin in. Het duurt me nog veel te lang :lol:
zal proberen zo tussendoor even wat te plaatsen maar dan weten jullie wel waarom ik even niet op iedereen kan reageren :oops: :shifty:
:-*
Ik ga zometeen naar de huisarts.
Ben hartstikke duizelig en volgens mij is dat iedere keer als ik ongi ben
Dat had ik vroeger voor ik aan de pil begon. Hadden we nog geen wc boven en als ik dan 's nachts ging plassen moest ik maken dat ik weer op mijn bed terecht kwam, want dan viel ik bijna flauw.
Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Hij kan je nu natuurlijk niet zomaar aan de pil zetten…
@ukkie27 wrote:
Ik ga zometeen naar de huisarts.Vervelend zeg, ben benieuwd wat er uit komt! :hug:
Ben hartstikke duizelig en volgens mij is dat iedere keer als ik ongi ben![]()
@kimmiejj wrote:
Becky en Ukkie dikke knuff meiden.Spannend meis, bijna je echo! Hopen dat alles goed mag zijn bij jullie!
Het word wel weer tijd voor wat positief nieuws hoor!!
Hier ook sint achter de rug. Kids hebben het nu op school. Vanmiddag vrij ik ook gelukkig hihi.
Morgenochtend om 9:20 Echo! Spannend word de termijnbepaling gedaan.
Veder heb ik echt veel honger en een dikke buik al pfff hahaha
@Becky wrote:
Hoi meiden,Alvast gefeliciteerd voor morgen!!! :- :-* :-* En heel veel plezier het weekend.
Even gauw want zit nog op mijn werk :mrgreen:
Las iets over vegetarisch? Ik ben niet echt 100% vegetarisch maar eet wel heel weinig vlees, maar das meer omdat ik het niet echt lekker vind. Hier dus wel vaak ook vleesvervangers.
Ik zal de komende week iets minder online zijn. Vanavond gaan we vrieg naar bed want zowel J als ikzelf zijn beide niet echt lekker. Morgen ben ik jarig en komt er visite…en J is ook iets van plan voor van hetw eekend maar wilt niet zeggen wat :think: :mrgreen: Ben super nieuwsgierig maar het enige wat ik te horen krijg is, dat we dit weekend geen plannen kunnen maken :inlove:
Ik hoop dat we vandaag een uurtje van de baas krijgen en dat we om 4 uur naar huis mogenHet was elk jaar zo dat we mochten gaan om 4 uur maar ja, je weet het natuurlijk nooit he.
Verder heb ik echt giga buikpijn dit keer van de ongi…Maar goed, als ik er weer snel vanaf ben, kunnen we weer door naar de volgende ronde :inlove: en het klussen is ook leuk :lol: :inlove:
Disney komt ook steeds dichterbij en daar hebben we beide echt heel veel zin in. Het duurt me nog veel te lang :lol:
zal proberen zo tussendoor even wat te plaatsen maar dan weten jullie wel waarom ik even niet op iedereen kan reageren :oops: :shifty:
:-

Ik ben naar de huisarts geweest en heb gewoon een gevoelig evenwichtsorgaan. Dat wist ik al, heb al een paar jaar last van duizeligheid, maar dat is dan iedere keer maar even en niet zo erg als nu iedere keer. Mijn evenwichtsorgaan reageert dus op de hormonen en daar is niets aan te doen zolang wij kinderen willen
Maar het belangrijkste, ik heb een verwijzing voor de gynaecoloog :mrgreen: Die korte LF is niet erg zegt hij, maar ik heb zelfs een pb gehad van iemand hier op het forum dat dit in NL heel vaak gezegd wordt. In het buitenland wordt er vaak meteen wat aan gedaan. Ben dus benieuwd of ik een meewerkende gyn krijg. Ik wil nu dus een afspraak maken, maar kom er gewoon niet doorheen. Was ik net bijna aan de beurt wordt de verbinding verbroken :twisted: Zometeen nog maar even proberen.
Ouwe kletsers!
Ukkie :hug:. Wel fijn dat je weet dat het aan je evenwichtsorgaan ligt en dat je een foorverwijzin hebt!! Hopelijk komt er iets uit waar je wat mee kan!!
Iemand had een echo (weet niet meer wie sorry :oops: ) succes daarmee! en uiteraard ff showen!! :mrgreen:
Wat goed van die doorverwijzing! Ben benieuwd!
Ik ben ook erg blij met die doorverwijzing, maar het geeft ook een dubbel gevoel. Ik krijg nu vragenlijsten thuisgestuurd die ik moet invullen en aan de hand daarvan gaan ze een afspraak maken.
Nog even een vraagje, wij willen eigenlijk geen aanvullende verzekering meer nemen voor de zorgverzekering. Is dat misschien wel verstandig met het oog op eventuele onderzoeken of kraamzorg?
Wij zijn nu nog super verzekerd, maar manlief gaat een stapje terug en ik volgend jaar. Je moet alles even goed bekijken, en nu je naar de gyn wordt doorverwezen zou ik niet zo gauw gaan wijzigen eigenlijk…
@ Becky
:hug:
En gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Hoop dat je dan alweer wat minder last hebt van je buik en rug. :hug:
@ Ukkie
Jij ook :hug: .
Goed dat je een doorverwijzing gekregen hebt! Aan de ene kant schijnt één jaar ‘proberen’ voordat het lukt eigenlijk heel normaal te zijn, maar aan de andere kant denk ik ook 'waarom eerst weet ik hoe lang ‘proberen’, om er dan na dik een jaar (want je wordt meestal pas na 1 jaar doorverwezen en dan willen de meeste gyn. eerst nog 3 temp. curves van je hebben, voordat ze verder wat gaan doen) achter te moeten komen dat het ws heeeel moeilijk of zelfs niet zonder hulp zal gaan lukken (ken zo’n stel, dat na ruim 1 jaar te horen kreeg dat hij onvruchtbaar was )…
Hoop dat er bij jullie een ‘kleinigheidje’ uitkomt, waar makkelijk iets aan te doen is en jullie dan snel ‘raak mogen schieten’. :-*
Ik ben nu ook bijna een jaar gestopt Iuno. En de huisarts wilde over dat maandje niet moeilijk doen. En die temperatuurcurves heb ik al, dit wordt ronde 7 Dus daar heb ik dan hopelijk al 3 maanden winst.
Han, wij zitten nu bij CZdirect, maar omdat mijn vriend 31 wordt gaat de premie van zijn aanvullende verzekering een stuk omhoog :?
Ik zit nu naar FBTO te kijken, maar die zwangerschapsmodule heeft vooral betrekking op anticonceptie en kraamzorg.
De verzekeringsvraag kan ik antwoord op geven. Werk bij Menzis
ALs je wilt bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie, dan moet je een EB betalen voor de verloskamer. Dus kijk naar je aanvullend pakket, ik heb er net naar gekeken en heb mijn pakket daarop aangepast.
Kraamzorg komt ook uit de basis, maar je betaalt 4 euro per uur eigen bijdrage. Ook dit kun je verzekeren vanuit je aanvullend pakket.
Even naar kijken dus!
Thanx Babywens. Ik wil thuis bevallen, maar mijn vriend zegt dat ik naar het ziekenhuis moet :wall: Ik ga er in ieder geval nog eens goed naar kijken.
@ukkie27 wrote:
Thanx Babywens. Ik wil thuis bevallen, maar mijn vriend zegt dat ik naar het ziekenhuis moet :wall: Ik ga er in ieder geval nog eens goed naar kijken.
Same here. manlief vind thuisbevallen niet zo’n prettig idee. Dus dan wordt het het ziekenhuis.
Mocht je wel een medische indicatie hebben dan betaal je dus geen eigen bijdrage. Maar we gaan van het positieve uit.
En je betaalt geen Eigen Risico over bevalling en kraamzorg. Scheelt ook weer