We hebben het grote nieuws vanmorgen trouwens aan Tygo verteld. Ik was weer lekker misselijk en had last van de hormoontjes en hij was zo lief voor me! :inlove: Maar hij begreep er nog niet zoveel van, want waar was dan die dikke buik? Hij heeft het er ook niet meer over gehad, dus binnenkort haal ik wel even een boekje bij de bibliotheek. (na de echo dan maar denk ik)
:inlove: Ja, maar als je zwanger bent, heb je toch meteen een mooie ronde buik, mama??? :mrgreen:
Die heb ik ook wel wanneer ik niet zwanger ben…
Ik ook ja! :silenced:
Nog even gebruik maken van de sint-smiley nu het nog kan:
:lol:
Linda, ik hoop me nog bij je aan te sluiten. Ga dinsdag testen als ik dan nog niet ongi ben. Ben er alleen een beetje bang voor omdat mijn temp aan het dalen is, maar nog steeds hoger is dan normaal op de dag dat ik ongi wordt.
Hoop alleen heel erg dat ik vandaag niet ongi wordt, want we hebben vanmiddag een verjaardagsfeestje…
Maar we wachten rustig af :liar:
Han :hug:
Zou best kunnen dat het minder heftig wordt naarmate je ouder wordt, mij is iig ook opgevallen dat ik sinds m’n laatste 2 zs steeds minder erg en minder lang de :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek krijg…
@SuusyQ wrote:
Daarom eet ik dus geen vlees :silenced:
Niet ten nadele van boeren, die mensen doen ook gewoon maar hun werk, maar ik kan dieren niet gewoon als “dingen” zien (ik zeg niet dat jij dat doet hoor Iuno)
Geloof het of niet, maar ik ben 9 jaar vegetarier geweest :), uit principe, maar weer vlees gaan eten toen ik bij m’n so woonde. Probleem was dat hier zeker toendertijd nauwelijks van die ‘vleesvervangers’ (dus vlees wat geen vlees is ;)) te krijgen waren en ik mijn sm niet durfde/wilde te vragen compleet anders voor mij te koken (zijn echte vleeseters, m’n sf). Heb toen een hele tijd gewoon meegegeten, zonder het vlees dan, maar dat is natuurlijk ook niet je van het, dus toen langzaam maar weer begonnen met vlees te eten. Maar ben nog steeds geen grote vleeseter hoor en vind het nog altijd wat ‘dubbel’ (gevoelsmatig) om vlees te eten.
@ Linda
Hoho meid

@ ronde buik
Haha, ja, da’s zo’n stereotype zs-beeld, hè. Bij mij kunnen mensen die het niet weten over het algemeen pas vanaf een week of 30 zien dat ik zwanger ben, zeker als ik nog een jas aan heb. :mrgreen:
De middelste is trouwens sinds eergisteren zindelijk - en ik heb er niet eens echt wat voor hoeven doen! :shock:
Paar keer geholpen en sindsdien doet hij het helemaal van en uit zichzelf, trekt zelfs zelf z’n onderbroekje na afloop weer omhoog!

Sjeeee, is wel ff heel wat anders dan altijd er aan moeten helpen herinneren, op de w.c. moeten zetten, eindeloos stickers plakken en toch nog 5-6 natte/vieze onderbroeken per dag (zoals bij de oudste dus en die was al bijna 4 toen ik daar mee begon!). :?
Jammer Han! :hug:
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar buikenfoto’s van de vorige zwangerschappen
Meld…
Maar niet bijgelezen.Zojuist ongesteld geworden en niet zo een beetje ook! Verga vd pijn in mijn buik en rug!
Duik lekker de bank op met kruik en kopje thee!
Becky, een dikke :hug: voor jou!
Ik had hier vanmiddag een schoonzus in tranen, zo mooi dat er weer een babietje onderweg is… :inlove:
Ook ik ben weer ongesteld geworden
Waarom nou? ook voor jou een dikke :hug: dan!
Becky en Ukkie: :hug:
Nou moe, dat gaat niet goed zo meiden!
Dikke :hug: :hug: voor jullie, Becky en Ukkie!
Ach heeft er nou echt niemand een mooie positieve test van de sint gekregen? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Lindaa ik ga voor nog een augustusbeebje hoor, vrijdag voor de zekerheid een testje gedaan omdat ik dacht dat misschien m’n ei een week vroeger was, maar nope. Maar goed, nod is pas de 13e dus ik ga er gewoon van uit dat wat ik een week geleden voelde m’n ei was.
Dames wat kletsen jullie toch veel, heb wel geprobeerd een beetje bijgelezen te blijven maar op alles reageren gaat hem niet worden, we zaten diep in de (voorbereidingen voor) sinterklaas hier, maar dat is achter de rug, net veel te laat een schandelijk verwend hyperdepieper kind in bed gestopt :mrgreen: Ik steek hier weer in en probeer nu een beetje beter bij te blijven :-*
Meld.
@Emmeken36 wrote:
Ach heeft er nou echt niemand een mooie positieve test van de sint gekregen? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Lindaa ik ga voor nog een augustusbeebje hoor, vrijdag voor de zekerheid een testje gedaan omdat ik dacht dat misschien m’n ei een week vroeger was, maar nope. Maar goed, nod is pas de 13e dus ik ga er gewoon van uit dat wat ik een week geleden voelde m’n ei was.
Dames wat kletsen jullie toch veel, heb wel geprobeerd een beetje bijgelezen te blijven maar op alles reageren gaat hem niet worden, we zaten diep in de (voorbereidingen voor) sinterklaas hier, maar dat is achter de rug, net veel te laat een schandelijk verwend hyperdepieper kind in bed gestopt :mrgreen: Ik steek hier weer in en probeer nu een beetje beter bij te blijven :-*
Ik hou je eraan hoor!!!
Goedemorgen meiden,
Hoe is het vandaag met iedereen? :-*
Goedemorgen! Alles goed hier hoor! Misselijkheid valt gelukkig mee vandaag. En nee, ik ga me meteen geen zorgen maken!