Ken dat soort buren. Of meneer is zijn hobby houthakken! aan het uitvoeren of de folkmuziek staat zo hard dat je de trekzak en doedelzakken bij ons kan horen. Of nog erger hij zingt mee :doh:
Verder nog steeds misselijk bij vlagen, en die extreme moeheid. Maar de vk heeft van de week bloed geprikt dus misschien belt ze wel van de week.
Verder had ik een erg lage bloeddruk 50/100 misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
En :inlove: ik voel mn kindje al :inlove:
Volgens mij ligt het heel dicht bij mn blaas. Als ik mn hand iets rechts van mn linkerlies leg voel ik duidelijk gerommel. :inlove:
Onze Jules mocht maar twee dagen worden. Werd compleet verstoten en nam geen fles! En de papa en mama hadden te weinig land bij ons en de winters waren te regenachtig dus dat leverde te veel geblaat, hongerige en ontevreden schaapjes op. Maar ze zijn naar een jongetje gegaan die zelf op een boerderij woonde en een eigen weidje had en daar lopen ze nu tevreden tussen andere schapen, geiten en ezels.
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik of wereldreiziger worden of op een boerderij gaan wonen en alle diertjes die om wat voor reden dan ook geen huis hebben opvangen. Ook proefdieraapjes en verstoten orcca’s . Lijkt me echt zoooooo gaaf :inlove:
Onze Jules mocht maar twee dagen worden. Werd compleet verstoten en nam geen fles! En de papa en mama hadden te weinig land bij ons en de winters waren te regenachtig dus dat leverde te veel geblaat, hongerige en ontevreden schaapjes op. Maar ze zijn naar een jongetje gegaan die zelf op een boerderij woonde en een eigen weidje had en daar lopen ze nu tevreden tussen andere schapen, geiten en ezels.
Twee dagen maar… Wat verschrikkelijk sneu!
Superjammer dat jullie papa en mama ook niet konden houden zeg… Maar wel fijn dat jullie nu een fijn thuis voor ze hebben kunnen vinden!
Als ik zou mogen kiezen dan zou ik of wereldreiziger worden of op een boerderij gaan wonen en alle diertjes die om wat voor reden dan ook geen huis hebben opvangen. Ook proefdieraapjes en verstoten orcca’s . Lijkt me echt zoooooo gaaf :inlove:
Ik was al bezig mijn emigratie te regelen, toen ik zwanger raakte van Robyn! :mrgreen: Ik wilde naar Florida, Australië of Nieuw Zeeland. :inlove:
Nu hebben we afgesproken dat als de kids allemaal de deur uit zijn, we gaan rondkijken voor een leuk klein boerderijtje, dat we samen gaan verbouwen. :inlove: :inlove: :inlove:
Twee dagen maar… Wat verschrikkelijk sneu!
Superjammer dat jullie papa en mama ook niet konden houden zeg… Maar wel fijn dat jullie nu een fijn thuis voor ze hebben kunnen vinden!
Dat is inderdaad wel sneu arm schaapje. Maar inderdaad wel fijn dat paps en mams een fijn huisje hebben!
Han :hug: , hoop op duidelijkheid voor je morgen (en dan pòsitive duidelijkheid natuurlijk )
Wij denken er nu langzaam aan over om over een paar jaar toch weer terug te verhuizen naar de boerderij van m’n so. Zijn er 4 jaar geleden weg gegaan omdat de situatie (te kleine woonruimte en relatie met so) gewoon niet meer te houden was. Nu is de relatie inmiddels gelukkig heel erg verbeterd en het oude boerenhuis staat nu ter beschikking wanneer we er in zouden willen (4 jaar geleden was het nog verhuurd met meer-jarig huurcontract). Zeker nu m’n zwager en sz (wonen nu in het vakantieappartement waar wij eerst in zaten) hun 1e verwachten :inlove: , lijkt het me ergens toch wel gezellig, met z’n allen daar bovenop die berg. :mrgreen: Enige nadeel is allen dat je daarboven echt voor èlk onbenullig dingetje een auto nodig hebt (en aangezien hub zowieso met de auto naar z’n werk moet, zijn dat dan dus 2 auto’s - kassa!) Maar je hebt er natuurlijk wel weer heeeeerlijk de r u i m t e … .
Idd, arm schaapje…
Al moet ik zeggen dat ik, sinds ik een paar jaar op een boerderij heb gewoond (en regelmatig meegeholpen de koeien te melken, de stal uit te mesten en ook kalfjes ‘op de wereld te helpen’ ), wel wat ben ‘gehard’ t.o.v. dieren - je merkt gewoon heel duidelijk op zo’n boerderij dat de dieren daar uiteindelijk (hoe goed er ook voor ze gezorgd wordt) toch een inkomensbron zijn en er daardoor soms ook beslissingen (moeten) worden genomen die niet zozeer in het belang van het dier zijn…
Al moet ik zeggen dat ik, sinds ik een paar jaar op een boerderij heb gewoond (en regelmatig meegeholpen de koeien te melken, de stal uit te mesten en ook kalfjes ‘op de wereld te helpen’ ), wel wat ben ‘gehard’ t.o.v. dieren - je merkt gewoon heel duidelijk op zo’n boerderij dat de dieren daar uiteindelijk (hoe goed er ook voor ze gezorgd wordt) toch een inkomensbron zijn en er daardoor soms ook beslissingen (moeten) worden genomen die niet zozeer in het belang van het dier zijn…
Daarom eet ik dus geen vlees :silenced:
Niet ten nadele van boeren, die mensen doen ook gewoon maar hun werk, maar ik kan dieren niet gewoon als “dingen” zien (ik zeg niet dat jij dat doet hoor Iuno )
Wel cool zo heerlijk op een boerderij, ik zeg doen. :thumbup:
Maar wie komt er dan wel bij de augustus-mama’s?? Officieel ben ik gewoon nog de enige echte augustus-mama, de overige twee meiden zijn eigenlijk in juli uitgerekend. (misschien ik ook wel ,maar ga ik niet vanuit)