Zo dames ik geloof dat jullie niet zo veel mochten kletsen van Han. En wat gebeurt er … :naughty: ooo
Balen voor Becky, babywens en ukkie volgens mij als ik het goed onthouden heb. :hug: Jammer meiden op naar kerst!
En voor Han heel spannend. Ik zou ook niet alleen willen testen hoor.
Hier een paar
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: van mij voor jullie!
En wat een kerstpraat al. Sinterklaas is nog in het land hoor. Ik wacht er echt nog zeker een week tot 10 dagen mee. Ga dit jaar wel voor een nieuwe boom waar de lichtjes al in zitten. Maar morgen eerst pakjesmiddag en dan nog maandag op school. Vervolgens even ontsinten, :lol:
Verder ben ik extreem moe kan de afgelopen dagen gewoon niet zonder middagdutje. Lag gister al om half negen in bed en heb gewoon door geslapen tot acht uur vanochtend. :oops: erg toch!
@SuusyQ wrote:
@ukkie27 wrote:@SuusyQ wrote:BAH! Heb ik de foto gemist :(.
Ben nl druk bezig met de voorbereidingen van het Sintdiner voor morgen ;-).
Ik heb je een linkje gestuurd :mrgreen:
Het linkje doet het niet
Nu als het goed is wel.
Marga, ik ben nog niet ongi. Zal het waarschijnlijk morgen of overmorgen wel worden. Weet niet zeker of mijn eisprong nu op dag 21 of 22 is geweest :?
@ukkie27 wrote:
@SuusyQ wrote:@ukkie27 wrote:@SuusyQ wrote:BAH! Heb ik de foto gemist :(.
Ben nl druk bezig met de voorbereidingen van het Sintdiner voor morgen ;-).
Ik heb je een linkje gestuurd :mrgreen:
Het linkje doet het niet
Nu als het goed is wel.
Nope… Zegt deze pagina is niet gevonden …
O sorry ukkie, hier een paar :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ook voor jou. hoop dan maar dat jij nog positief bericht komt brengen
Nog een keer dan :mrgreen:
O wow dat is geen europees korthaartje!
Zijn jullie katten allemaal raskatten?
Daar is ze weer!!! :inlove:
Thanks voor de duimen Marga! Hoe gaat het daar bij jou? Heb je het grote nieuws nu al echt wereldkundig gemaakt?
zucht Ik ben moe en :sick: bahbah! En dan draait 1 van onze buren momenteel ook nog knalharde muziek, terwijl onze kids al in bed liggen! :evil: Hopelijk gaat dat snel weer uit, want ik houd er helemaal niet van dat dat zo hard moet staan…
Ukkie, heeft Kayleigh nou een wond op haar achterpootje? :think:
@Marga173 wrote:
O wow dat is geen europees korthaartje!
Nee, twee van de zes.
En wat is jouw geheim waar Han het over heeft :oops:
IK WIL ER OOK ZO EEN!!! :inlove:
Maar ML niet… Is ook niet handig huisdieren als je op vakantie gaat … Dus ik hou het maar bij de nijntjes, die zijn ook lief :mrgreen:
Ik hou het niet echt meer bij :oops: dus voor iedereen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@HanB wrote:
Ukkie, heeft Kayleigh nou een wond op haar achterpootje? :think:
Nee, daar zit gewoon wat weinig haar. Op die plek heeft ze nooit een wondje gehad voor zover ik weet.
@ukkie27 wrote:
@Marga173 wrote:Whahaha neem een kop koffie, lieve schat! Dat ze zwanger is natuurlijk! :inlove:O wow dat is geen europees korthaartje!
Nee, twee van de zes.
Ken dat soort buren. Of meneer is zijn hobby houthakken! aan het uitvoeren of de folkmuziek staat zo hard dat je de trekzak en doedelzakken bij ons kan horen. Of nog erger hij zingt mee :doh:
Verder nog steeds misselijk bij vlagen, en die extreme moeheid. Maar de vk heeft van de week bloed geprikt dus misschien belt ze wel van de week.
Verder had ik een erg lage bloeddruk 50/100 misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
En :inlove: ik voel mn kindje al :inlove:
Volgens mij ligt het heel dicht bij mn blaas. Als ik mn hand iets rechts van mn linkerlies leg voel ik duidelijk gerommel. :inlove:
@ukkie27 wrote:
@HanB wrote:Gelukkig maar. Beter dat dan een wond!Ukkie, heeft Kayleigh nou een wond op haar achterpootje? :think:
Nee, daar zit gewoon wat weinig haar. Op die plek heeft ze nooit een wondje gehad voor zover ik weet.
@HanB wrote:
@ukkie27 wrote:@Marga173 wrote:Whahaha neem een kop koffie, lieve schat! Dat ze zwanger is natuurlijk! :inlove:O wow dat is geen europees korthaartje!
Nee, twee van de zes.
:oops:
@Marga173 wrote:
Ken dat soort buren. Of meneer is zijn hobby houthakken! aan het uitvoeren of de folkmuziek staat zo hard dat je de trekzak en doedelzakken bij ons kan horen. Of nog erger hij zingt mee :doh::inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Verder nog steeds misselijk bij vlagen, en die extreme moeheid. Maar de vk heeft van de week bloed geprikt dus misschien belt ze wel van de week.
Verder had ik een erg lage bloeddruk 50/100 misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
En :inlove: ik voel mn kindje al :inlove:
Volgens mij ligt het heel dicht bij mn blaas. Als ik mn hand iets rechts van mn linkerlies leg voel ik duidelijk gerommel. :inlove:
Zal ik mijn liefde showen. Helaas heb ik er afscheid van moeten nemen.
Awwwwww so cute! Waarom heb je afscheid moeten nemen dan?
:inlove: :inlove: :inlove: