Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

Nee, ze weet heel goed wat ze wel en niet mag. Heeft hele grote oren, maar die werken alleen als zij wil. En van water is ze absoluut niet bang. En verder is het net een hondje, apporteert ook :mrgreen:

Hele grote oren. :mrgreen: Nu ben ik nieuwsgierig! Heb je een foto?

@HanB wrote:

Hele grote oren. :mrgreen: Nu ben ik nieuwsgierig! Heb je een foto?


Die heb ik wel, maar hoe ik die hierop krijg :think:

Heb je ze online staan, of alleen op je pc?

Alleen op mijn pc, want onze website ligt plat

Als je een nieuw antwoord hier wilt schrijven, staat er onder het vakje waarin je je bericht schrijft, een blauw balkje met ‘Voeg een foto toe’. Daaronder zie je een wit balkje, met daarnaast een knopje ‘Bladeren’. Daarmee kun je op de pc foto’s zoeken, die je bij je berichtje wilt zetten. Je moet er dan alleen wel voor zorgen dat de foto niet te groot is, anders weigert hij!



Of je mailt mij je foto, dan zet ik hem er wel op. :mrgreen:

Ik laat hem er even opstaan dan :wink:

Oehhhhhhhhhh purrrrrrrrrrrty!!! :inlove:

Dat zijn wel de eigenwijze ja. Die ogen ook! :inlove:

@HanB wrote:

Oehhhhhhhhhh purrrrrrrrrrrty!!! :inlove:

Dat zijn wel de eigenwijze ja. Die ogen ook! :inlove:




Inderdaad eigenwijs en nergens bang van. Gaat zelfs “het hoofd van de katten” niet uit de weg met als gevolg dat die al begint te grommen als ze te dicht in de buurt komt. Verder ligt ze ook altijd bij ons in bed onder de dekens :oops:

Hmmmm hier mogen de katten pertinent niet op de slaapkamers. Vroeger deed ik het wel. Dan was ik eenzaam, lag ik alleen in bed, te peinzen over van alles en nog wat, en dan zette ik de deur wel eens open, en dan kwamen ze bij me liggen. Maar tegenwoordig doe ik dat niet meer…

Als wij de deur hier dicht doen en ze niet op de slaapkamer laten dan krabben ze de deur eruit en geven een heel concert :? Heeft het bij jou lang geduurd voor ze eraan gewend waren?

Is het erg als ik haar een beetje eng vind? :shock:

@babywens wrote:

Is het erg als ik haar een beetje eng vind? :shock:




:mrgreen: Dat vinden wel meer mensen.

@ukkie27 wrote:

Als wij de deur hier dicht doen en ze niet op de slaapkamer laten dan krabben ze de deur eruit en geven een heel concert :? Heeft het bij jou lang geduurd voor ze eraan gewend waren?
Een maand. :slight_smile: Valt best mee dus. :wink: Soms mauwen ze nog wel voor de deur hoor, maar meestal is er dan iets aan de hand…

@babywens wrote:

Is het erg als ik haar een beetje eng vind? :shock:
:lol:

we zijn lekker vakanties aan het kijken :smiley: Heerlijk :smiley:

BAH! Heb ik de foto gemist :(.

Ben nl druk bezig met de voorbereidingen van het Sintdiner voor morgen ;-).

@SuusyQ wrote:

BAH! Heb ik de foto gemist :(.

Ben nl druk bezig met de voorbereidingen van het Sintdiner voor morgen ;-).




Ik heb je een linkje gestuurd :mrgreen:

@ukkie27 wrote:

@SuusyQ wrote:
BAH! Heb ik de foto gemist :(.

Ben nl druk bezig met de voorbereidingen van het Sintdiner voor morgen ;-).




Ik heb je een linkje gestuurd :mrgreen:




Het linkje doet het niet :frowning:

@babywens wrote:

we zijn lekker vakanties aan het kijken :smiley: Heerlijk :smiley:




En waar gaat de reis naar toe???



Ik zit op vakantieveilingen, wil nog een weekendje parijs onder de kerstboom leggen :dance: