Dan kun je toch ma, die of woe je eisprong gehad hebben?
Waarom zou je geen eisprong gehad hebben?
@babywens wrote:
Dan kun je toch ma, die of woe je eisprong gehad hebben?
Waarom zou je geen eisprong gehad hebben?
Omdat mijn temperatuur niet gestegen is en die stijgt altijd na je eisprong :?
ohhhh…
maar de ovulatietest was toch positief?
Misschien gaat je temperatuur wel niet altijd omhoog?
Ik denk ook maar ‘hard op’.
Zeker als je ziek bent, reageert je lijf anders dan normaal, en aangezien je wel een positieve ovutest hebt gehad, zou ik dan dus zeggen dat je wel degelijk een eisprong hebt gehad. :-*
@HanB wrote:
Zeker als je ziek bent, reageert je lijf anders dan normaal, en aangezien je wel een positieve ovutest hebt gehad, zou ik dan dus zeggen dat je wel degelijk een eisprong hebt gehad. :-*
Als dat zo is dan hebben we in ieder geval op het juiste moment geklust :lol:
:mrgreen: :mrgreen:
Inge meid! :hug: Jeetje :hug:
Ik ben vandaag dus naar het ziekenhuis geweest en kan nu de pillen ophalen, maar die waren dus niet op voorraad bij de apotheek.
Moet ik morgen vroeg dus op gaan halen.
Zaterdag begin ik er dan mee, ml is dan ook thuis en zondag en maandag ook vrij anders ben ik misschien alleen met de kids zie ik ook niet zitten.
Hallo dames,
Ook hier maar even excuses voor de stilte van mijn zijde.
Hou gewoon heerlijk vakantie met Daniel.
Inge meid wat vervelend :hug: sterkte er mee.
Verder alles rustig bij mij. Wat last van harde buiken en liezen die rekken.
En vermoeidheid maar dat hoort.
Ik hoop dat iedereen de kerst goed doorgekomen is en nu op weg naar de jaarwisseling.
Ik kan niet beloven dat ik heel veel aanwezig ben maar dat komt wel weer goed als de vakantie afgelopen is.
Han, ik zie nu dat je mijn NOD al aangepast heb. Wat lief!!! :-* Wilde al zeggen dat ik vanaf de nieuwe ronde netjes mijn NOD doorgeef :shifty: :oops: :mrgreen:
Hier nog niet heel veel veranderd. maandag 2 januari hebben we een afspraak staan voor een mutatie bij het politiebureau want hij dreigt ons nu voor morgen 12:00 uur alle drie te vermoorden :evil: Achterlijke vent!
Wij zijn er dan ook niet. J en ik gaan naar mijn ouders en mijn schoonmoeder gaat naar een vriendin die ook alleen is met oud en nieuw en die hij niet kent. Alle verlichting gaat rondom het huis aan en we gaan de buren op de hoogte stellen. Als hij dan op ons terrein komt en ze zien het, mogen ze direct de politie bellen.
Denk ook niet dat het raak is deze ronde hoor. We gaan gewoon nog steeds met volle moed door! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik af en toe wel bang ben dat ik als laatste hier overblijf :shifty: Het is ook wel een voordeel dat er zoveel om me heen gebeurt de laatste tijd want zo sta ik niet elke maand stil bij het feit dat ik ongesteld moet worden.
Verder heb ik eigenlijk niet echt terug gelezen want heb de laptop niet echt aan gehad de afgelopen week. Ik hoop vanaf hier weer bij te kunnen springen.
:-*
Hey Becks,
Wat naar toch weer! Goed bekeken om weg te gaan en de buren in te lichten. Ik blijf het raar vinden dat je je familie zo kan bedreigen en lastig vallen.
Lijkt me ook heel erg voor je vriend, het is toch zijn vader…
En je blijft niet als laatste over (mevrouw ‘wij klussen elke dag’ :mrgreen: )
Ik blijf dan over…
@babywens wrote:
Hey Becks,
Wat naar toch weer! Goed bekeken om weg te gaan en de buren in te lichten. Ik blijf het raar vinden dat je je familie zo kan bedreigen en lastig vallen.
En je blijft niet als laatste over (mevrouw ‘wij klussen elke dag’:mrgreen: )
Ik blijf dan over…
Nou, het is ‘gelukkig’ zijn stiefvader. Moet er niet aan denken als het zijn echte vader geweest zou zijn :shock:
Hahaha, nou het is nu meer om de dag dan nog elke dag hoor

Meiden, ik weet niet zeker of ik hier nog kan komen voor het nieuwe jaar…dus ik wil jullie nu alvast een hele fijne jaarwisseling toewensen!
Hele veel geluk en goede gezondheid gewenst voor 2012 en laat het maar een vruchtbaar jaar worden! :thumbup: :-*
Ik wens iedereen ook maar vast een gelukkig, vruchtbaar en vooral gezond 2012, met veel mooie baby’tjes en fijne zwangerschappen.
:-*
Jeetje becky, het zal je maar gezegd worden, wat een schrik!! Sterkte meid!
hey meiden,
Nou blijkbaar heb ik dus wel even tijd
De laatste werkweek van het jaar zit er weer op :lol:
J heeft een film op gezet waar ik niet echt veel zin in heb, dus tot die tijd zal ik jullie gaan vervelen en de rest op internet :mrgreen:
Ik ging even in bad en dan staat die film op…Final destination… :wall: Die kan ik dus echt dromen en roep al weken dat ik geen zin heb in die film :wall: :? dacht ook dat we afgesproken hadden dat zijn moeder hem boven ging kijken maar denk dat ik dat verkeerd begrepen heb :wall: Ben even heel even in baalmodus…
Zo en nu weer uit de baal modus :mrgreen: [/spoiler]
Becky, jeetje wat een uitspraak zeg :shock:
Inge, hoop (nou ja hoop, dat klinkt zo stom) dat die pillen snel gaan werken :hug:
meiden voor ik het vergeet, alvast allemaal een hele fijne jaarwisseling morgen!
Ja die vent is echt niet goed bij zijn paasei :evil: Maar ja, vanavond is het lekker rustig dus wil ik er ook niet aan denken!
We gaan gewoon met zijn alle een nieuw vruchtbaar jaar in!!! :mrgreen:
@Becky wrote:
@babywens wrote:Hey Becks,
En je blijft niet als laatste over (mevrouw ‘wij klussen elke dag’:mrgreen: )
Ik blijf dan over…
Nou, het is ‘gelukkig’ zijn stiefvader. Moet er niet aan denken als het zijn echte vader geweest zou zijn :shock:
Hahaha, nou het is nu meer om de dag dan nog elke dag hoorDat heb je he, als je schoonmoeder bij je in huis zit
![]()
Om de dag…

Hoop dat jullie volgend jaar meer rust krijgen!