Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

Niet goed bij zijn paasei, die kende ik nog niet. 8) :mrgreen:

Niets zo vervelend en frustrerend als iemand die niet alleen je feestdagen komt verstieren, maar die je vervolgens ook nog eens bedreigt! :evil: Ik hoop dat ze er nu gauw iets aan gaan doen, want dit kan echt niet zo… :hug:

Ook vanuit hier wens ik jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling.

Deze jaarwisseling zal er voor mij eentje worden van terug kijken, en zien waar we allemaal al doorheen zijn gekomen. Normaal kijk ik niet terug, maar vooruit, maar nu even terug kijken, en me beseffen hoe sterk we zijn samen, met onze mooie kroost. Het is een heftig jaar geweest voor ons gezin, maar we staan er nog, en dat is het belangrijkste.

Ik hoop voor iedereen op een vruchtbaar 2012, waarin elk van ons een mooi kleintje mag verwelkomen, en waarin we allemaal dat ultieme geluk mogen ervaren.

:-*

@babywens wrote:

@Becky wrote:
Hahaha, nou het is nu meer om de dag dan nog elke dag hoor :wink: Dat heb je he, als je schoonmoeder bij je in huis zit :wink:

Om de dag… :wink:

Hoop dat jullie volgend jaar meer rust krijgen!

:silenced: 3 of 4x per nacht… :silenced: :inlove:

@HanB wrote:

:silenced: 3 of 4x per nacht… :silenced: :inlove:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen:

@HanB wrote:

Niet goed bij zijn paasei, die kende ik nog niet. 8) :mrgreen:

Niets zo vervelend en frustrerend als iemand die niet alleen je feestdagen komt verstieren, maar die je vervolgens ook nog eens bedreigt! :evil: Ik hoop dat ze er nu gauw iets aan gaan doen, want dit kan echt niet zo… :hug:

Ook vanuit hier wens ik jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling.

Deze jaarwisseling zal er voor mij eentje worden van terug kijken, en zien waar we allemaal al doorheen zijn gekomen. Normaal kijk ik niet terug, maar vooruit, maar nu even terug kijken, en me beseffen hoe sterk we zijn samen, met onze mooie kroost. Het is een heftig jaar geweest voor ons gezin, maar we staan er nog, en dat is het belangrijkste.

Ik hoop voor iedereen op een vruchtbaar 2012, waarin elk van ons een mooi kleintje mag verwelkomen, en waarin we allemaal dat ultieme geluk mogen ervaren.

Mooi gezegd meid! Ook ik ga dat dit jaar doen. Het was een hels jaar met veel ups en downs, maar…we hebben het overleefd en uiteindelijk ben ik(we) er ook sterker door geworden.

Love conquers all!!!

Inge, heel veel sterkte morgen! :hug:

En dames, iedereen verder een fijne jaarwisseling en vooral voor iedereen een heel speciaal jaar gewenst!!

Iedereen een fijne jaarwisseling!

Een gelukkig & gezond nieuw jaar :mrgreen:

@Becky wrote:

@babywens wrote:

Om de dag… :wink:

Ik bedoelde vanwege je stiefvader :mrgreen:

Inge veel sterkte vandaag :hug:

Verder wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en dat er maar veel kindertjes geboren mogen worden in 2012 :smiley:

Inge, wat erg voor je! Veel sterkte!

Hier nog steeds alles goed. Maandag pretecho. We willen graag even in mijn buik kijken :smiley: eind januari 20wkn echo. Maar heel misschien zien ze maandag wat het wordt. Wij denken een meisje, maar zou een jongen wel heel leuk vinden.

Fijne jaarwisseling.

Ik ga met een ronde zwangere buik het nieuwe jaar in.

Heel bijzonder… :oops:

Xx

Meiden, ik wens jullie nogmaals een heel goed uiteinde toe een goed nieuwjaar!

En meiden…kijk uit met vuurwerk!

Gelukkig en gezond en vruchtbaar 2012, lieve meiden!!! :-*

Jij ook lieve han en uiteraard alle andere meiden! :-*

Voordeel van (nog) niet zwanger zijn: wijn en whiskey kunnen drinken zonder je schuldig te voelen. 8) Ikke = tipsy, dus ik ga zo naar bed! :mrgreen:

Voor iedereen onwijs veel geluk gewenst in dit nieuwe jaar!!

Lig ik dan ziek op de bank, met koorts en maar wachten tot er wat komt.

Echt balen zeg.

Oh jeetje, het wil dus nog niet komen? Maar komt de koorts van die pillen? Sterkte meid!! :hug:

Geen idee waar ze van komen maar ze vonden in het ziekenhuis nog niet nodig dat ik kwam, dus moet eerst erger worden, lopen 's avonds wel op staks maar weer tempen.

@HanB wrote:

Voordeel van (nog) niet zwanger zijn: wijn en whiskey kunnen drinken zonder je schuldig te voelen. 8) Ikke = tipsy, dus ik ga zo naar bed! :mrgreen:

Inge :hug:

Missme, leuk hoor die pretecho :inlove:

verder de beste wensen allemaal voor komend jaar! met snel nieuwe zwangerschappen en vanaf juni mooie baby’s :inlove:

@HanB wrote: