Wanneer is het nu een Ma of een MK en wanneer is het dus een sterretje of een vlindertje?
Stomme vraag misschien maar kom er niet uit :oops:
MA = Missed Abortion, als het vruchtje niet vanzelf los laat.
MK = miskraam, als het vruchtje wel vanzelf los laat.
Hoe het precies zit met sterretjes en vlindertjes, weet ik eigenlijk ook niet, dat doe ik maar een beetje op gevoel… :oops:
Bij mij is het dus een MA als ik het goed begrijp.
Ja, jij hebt een ma, net zoals ik dat had… :hug:
Inge, vreselijk dat je deze ellende nu toch ook mee moet maken!! Ik wil geen slecht nieuws meer hier!!! Meis, sterkte de komende tijd! :hug:
Ik vind het wel echt heel veel nu hoor… Zoveel mk’s in zo’n klein clubje vrouwen…
Han had je net een berichtje gestuurd maar zie nu dat je het lijstje hebt aangepast, dankje.
:-* Niet openbaar gemaakt, omdat ik je er niet te hard mee wilde confronteren, het is tenslotte al moeilijk genoeg allemaal nu… :-*
Op het moment ben ik er ook wel heel nuchter onder, zal misschien nog wel weer komen als het zo ver is, voel ook nog niets raars natuurlijk is dus ook nog niet de werkelijkheid.
Nee, dat had ik ook inderdaad. Alsof het niet mij betrof of zo, maar iemand anders, en ik vanaf de zijlijn toekeek. Inmiddels is het kwartje hier al wel gevallen hoor! :wall:
Als je maar goed onthoudt dat je altijd bij me terecht kunt, mocht je vragen hebben, of je verhaal kwijt willen, of gewoon uit wilt huilen bij iemand die je begrijpt. :-*
Dat is lief van je :-* , heb ook niet echt een idee wat me te wachten staat.
Moet daar morgen naar toe maar of ik dan die pillen al ingebracht krijg of dat ik dat zelf mag doen thuis.
Als ik het zelf mag doen wacht ik denk ik tot het weekend tot ml ook thuis is, lijkt me wel vervelend als ik me niet goed voel en alleen met de kids ben.
pfff Inge, wat een rotnieuws zeg
Heel veel sterkte!! :hug:
enne, mag nu wel genoeg zijn hier zeg…
breekt in
Verdorie meiden
wat een tegenslagen weer!!
Sommigen een ronde verder :hug: :hug: waarvan ik hoop dat september jullie een mooi babietje biedt :inlove:
En Inge, ik weet niet wat te zeggen. Vind het erg rot voor je :hug:
Het wordt tijd voor weer wat positiever nieuws hier :hug:
Nou ja, ik blijf meelezen (meeleven) en hopen voor jullie.
:-* Hanneke
breekt uit
He Matsjo!! Hoe is het eigenlijk met je zus??
Hey Eef :-
Met mijn zus alles goed. Ze is een week naar voren gezet en nu uitgerekend op 7 juni. Al is dat voor haar onmogelijk aangezien zij precies weet wanneer ze bevrucht is (inseminatie). Maar goed… kindje groeit goed dus. Ze is nu zo’n 16 weken denk ik :think:
Ze voelt zich goed. Het is natuurlijk wel zwaar met een kleuter en een peuter erbij. Maar vooralsnog voorspoedig :inlove:
Lief dat je eraan dacht :-
@inge77 wrote:
ze belden vanmorgen dat ik eerder mocht komen voor een echo en ze hebben dus nu samen gekeken met de gene die vorige keer de echo deed, en er was echt geen hart actie meer.
Ze hebben nog even gekeken zo dat je de aders zag maar was bij het kindje geen reactie meer.
Dus nu moet ik morgen naar het ziekenhuis en krijg daar dus pillen die het op gaan wekken, het vruchtzakje zag er nog helemaal gaaf uit dus kan nog wel twee weken duren voor dat het anders op gang zou komen, en daar zit ik dus echt niet op te wachten.
Nu het niet goed is wil ik ook dat het zo snel mogelijk weg is.
Vertelde het vanmorgen tegen mijn oudste dochter, die wilde wel dat als het er uit was dat de dokter ging kijken of de baby een rose of een blauw broekje aan had.
Wat erg zeg!! heel veel sterkte !! :hug:
Nou ik ben fijn 2e kerstdag ongesteld geworden. Ga straks maar weer mjn NOD uitrekenen.
Hoop dat iedereen nog fijne dagen heeft gehad? (op Inge na… :-* )
Ik heb eerste kerstdag doorgebracht met mijn familie en de andere met mijn man.
Daarna twee dagen geshopt met mijn familie :lol: :lol:
Becky, goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!
Inge, dikke knuf voor jou :hug:
Inge en babywens :hug:
Ik heb deze maand geen ovutesten gedaan omdat ik ziek was. Dinsdag toch een gedaan en die was hartstikke positief. Omdat mijn temperatuur nog niet gestegen was vandaag maar weer een gedaan en die was negatief (geen tweede streep te zien). Volgens mij heb ik dus nog steeds geen eisprong gehad en wel een positieve ovutest twee dagen geleden :? Snap er niets meer van.