Vanavond weer naar verloskundige geweest voor een echo, en het leek dus niet goed, er was geen hart actie meer te zien, en geen dooierzakje, kindje gemeten en gaf 6 weken ongeveer aan.
Moet morgen voor de zekerheid, nog een keer voor een echo komen en dan met een andere verloskundige erbij die meer ervaring heeft.
Maar het ziet er niet goed uit.
Oh, inge!!! Meen je niet!!! Wat een onzekerheid! heel veel succes vandaag. Bah, wat een naar nieuws! :hug:
Jeetje Inge, wat naar, we duimen voor je! :hug:
Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad.
Marijne was 1ste kerstdag ziek, heeft onderweg in de auto twee keer gespuugd :sick: en is zo de hele avond door gegaan de arme meid :hug: En we waren bij schoonouders, dus wel schone kleding mee maar het is bijna allemaal vies terug gegaan :shifty:
Gelukkig is ze wel lekker gaan slapen en was 2de kerstdag een hele gezellige leuke dag.
Jammer dat er nog geen zwangeren bij zijn gekomen, op naar 2012…
Ff inbreken
Jemig Inge wat n rot nieuws zeg…heel veel sterkte vandaag
Inge want ontzettend naar en vervelend! :hug: :hug: :hug:
Duim heel hard voor je
Becks, wat fijn dat Disney je zo goed heeft gedaan. Uiteraard wil ik foto’s zien, vind Disney heus niet helemaal geweldig :liar: (nieuw Lion King lag onder de boom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Marlous wat vervelend je kindje ziek maar wel fijn dat ze 2e kerstdag weer beter was
Goed idee een positieve test in januari ;-).
Al denk ik dat ik nog lang bezig ben met ontpillen en op een vreemde manier heb ik daar op dit moment vrede mee (over 24 dagen vast niet meer … maar goed…)
Inge :hug:
Hopelijk toch nog positief nieuws vandaag, ik zal duimen :thumbup: :thumbdown:
Becky, fijn dat het weekendje toch geslaagd was
Ik ben nog steeds niet helemaal beter, vooral 's nachts en 's ochtends ben ik nog erg duizelig :? Verder zit ik inmiddels op dag 25 en nog steeds geen eisprong gehad, duurt nu wel erg lang :evil:
Op 19 januari mag ik naar de gynaecoloog, eindelijk actie 8)
@inge77 wrote:
Vanavond weer naar verloskundige geweest voor een echo, en het leek dus niet goed, er was geen hart actie meer te zien, en geen dooierzakje, kindje gemeten en gaf 6 weken ongeveer aan.Ohnee, niet nog een keer!!!
Moet morgen voor de zekerheid, nog een keer voor een echo komen en dan met een andere verloskundige erbij die meer ervaring heeft.
Maar het ziet er niet goed uit.

@ukkie27 wrote:
Op 19 januari mag ik naar de gynaecoloog, eindelijk actie 8)Fijn meis, ik ben benieuwd!
Oh nee toch Inge!!! :hug:
Becky, fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben :thumbup:
Ukkie fijn dat je eindelijk naar de gyn mag!
Hier alles goed, alleen overduidelijk 6 weken zwanger: voelde hem dit weekend al een beetje aankomen maar vanaf gisteren dus echt zoooooooooo moeeeeeeeeeeee :? (en dan mag ik eigenlijk nog niet klagen want tot nu toe net als bij Emma nog niet misselijk ofzo :shifty: )
ze belden vanmorgen dat ik eerder mocht komen voor een echo en ze hebben dus nu samen gekeken met de gene die vorige keer de echo deed, en er was echt geen hart actie meer.
Ze hebben nog even gekeken zo dat je de aders zag maar was bij het kindje geen reactie meer.
Dus nu moet ik morgen naar het ziekenhuis en krijg daar dus pillen die het op gaan wekken, het vruchtzakje zag er nog helemaal gaaf uit dus kan nog wel twee weken duren voor dat het anders op gang zou komen, en daar zit ik dus echt niet op te wachten.
Nu het niet goed is wil ik ook dat het zo snel mogelijk weg is.
Vertelde het vanmorgen tegen mijn oudste dochter, die wilde wel dat als het er uit was dat de dokter ging kijken of de baby een rose of een blauw broekje aan had.
Inge… Ik ben sprakeloos…
:kaars: :**: :kaars:
Han hoe ging dat bij jouw jij hetb toch ook pillen gebruikt toen?
Moest jij ze zelf inbrengen of deden ze dat in het ziekenhuis.
Hoelang duurde het voordat het opgang was enz.
Klopt, ik heb cytotec gehad uiteindelijk. Ik zou eigenlijk op donderdag voor een curretage naar het ziekenhuis, maar ik heb op maandag flinke trammelant gehad met de anesthesist, waardoor we de gyn gebeld hebben, en de curretage af hebben geblazen.
Even onder spoiler, omdat het best een lang verhaal is, en omdat het heftig is, en misschien niet iedereen het wil lezen.
De Cytotec heb ik op dinsdag gekregen en ´s avonds in gebracht. (We hebben uit voorzorg de bank bekleedt met open geknipte vuilniszakken en handdoeken, en ook ons bed alvast.)Dat gaf toen na ongeveer een uur na inbrengen wat krampen. Ben rond 23u naar bed gegaan, om proberen te slapen. Rond 3u werd ik wakker, en zat mijn kraamverband (had ik nog van Isa gelukkig) overvol. Verband verwisseld, en een uur later moest ik opnieuw naar de wc, en zat hij wederom overvol. Ik ben daarna beneden op de bank gaan liggen tv kijken en lezen, zodat ik dicht bij toilet en verbandmiddelen was. Daar voelde ik me prettiger bij persoonlijk, ook omdat wij helemaal op zolder slapen, en ik dan dus eerst twee trappen af moest elke keer. Na die twee flinke kraamverbanden vol had ik geen kraamverband meer, en heb ik luiers van Isa gepakt. Klinkt vreemd, maar werkte perfect! Die heb ik de woensdag nog gebruikt, en daarna over gestapt naar normaal maandverband. Elke dag werd het vloeien minder. In totaal heb ik 12 dagen gevloeid, waarvan de helft prima af kon met inlegkruisjes elke paar uur. Tampons mag je niet gebruiken, ivm infectiegevaar vanwege de openstaande baarmoedermond. Je brengt dan toch elke keer iets naar binnen, dat een kleine hoeveelheid bacteriën bevat.
16 dagen na het inbrengen van de cytotec heb ik een controle-echo gehad, om te kijken of alles goed weg was, en dat was gelukkig zo.
Volgende keer zou ik net zo hard weer de cytotec kiezen. Ik vind dat een meer natuurlijk manier om afscheid van je vruchtje te nemen, omdat je lichaam dan toch zelf het werk doet, zelfs al krijgt het eerst een chemisch schopje. Plus dat je op die manier voor mijn gevoel beter de kans krijgt om echt afscheid te nemen, waar je dat niet hebt, als je een curretage zou ondergaan. Dan ga je onder zeil terwijl je nog zwanger bent, en je wordt niet-zwanger wakker. Dat lijkt mij veel zwaarder, omdat het zo plotseling is…
Er is hier een topic van mama’s die een ma of mk hebben gehad, waar Linda en ik ook mee schrijven, en waar je veel steun kunt vinden, als je wilt praten over wat er gebeurd is, en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben…
Hier zijn de nieuwe ovutesten weer binnen gekomen zojuist… :roll:
Dit keer hebben we maar meteen 30 besteld. Stel dat we zo gefortuneerd zijn dat we ze niet allemaal nodig zijn, kunnen we altijd het restant nog door verkopen of zo… Nu nog verzinnen wanneer ik weer begin met testen. Volgens FF zouden mijn vruchtbare dagen de 1e alweer beginnen. :think:
Inge wat jammer… :hug: :hug:
@HanB wrote:
Hier zijn de nieuwe ovutesten weer binnen gekomen zojuist… :roll:
Dit keer hebben we maar meteen 30 besteld. Stel dat we zo gefortuneerd zijn dat we ze niet allemaal nodig zijn, kunnen we altijd het restant nog door verkopen of zo… Nu nog verzinnen wanneer ik weer begin met testen. Volgens FF zouden mijn vruchtbare dagen de 1e alweer beginnen. :think:
Hoeveel rondes heb je nu in FF ingevoerd? Volgens mij geeft FF erg veel vruchtbare dagen aan de eerste paar cyclussen en past hij dat daarna aan aan jouw eigen statistieken. Bij mij klopt het deze ronde niet omdat mijn eisprong deze keer erg laat is :?
Ik heb nu een maand of vier aan gegevens op FF, en hij denkt dat ik een eisprong van vijf dagen heb. Niet bepaald correct dus, maar we gaan vrolijk verder. :mrgreen:
@HanB wrote:
Ik heb nu een maand of vier aan gegevens op FF, en hij denkt dat ik een eisprong van vijf dagen heb.Niet bepaald correct dus, maar we gaan vrolijk verder. :mrgreen:
Ik heb een eisprong van dag 16 tot en met dag 22 :mrgreen: Mijn vroegste eisprong was op dag 16 en mijn laatste tot nu toe op dag 22. Dus waarschijnlijk zaten de eisprongen van de afgelopen maanden ergens binnen die vijf dagen bij jou

Ik had afgelopen maand vijf dagen lang positieve ovutests, dus tja???
Mijn lijf zal nog in de war zijn na de ma…