Fijne Feestdagen! Een ontzettend warme, liefdevolle kerst)
Op een vruchtbaar, liefdevol, gezond en gelukkig nieuwjaar.
May all our dreams and wishes come true :-*
En becks voor jou nog even een extra knuffel :hug:
Oke ff ego!
Mijn vorige 2 cyclussen waren 25 dagen dus mijn banner op 26 dagen gezet maar ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon weer 25 dagen cyclus heb omdat ik dat voor de pil ook had…
Dat zou inhouden dat ik vandaag ongi moet worden. gister de welbekende krampen (maar geen hoofdpijn en welk pukkeltjes op min borst(niet echt borst maar meer iets er boven, tussen nek en borst zeg maar die heb ik dus echt nooit! ). Dus vanochtend naar het toilet verwacht ik :evil: maar…
Vannochtend niets, net niets, snel 5 druppels op een test gedaan, niets, ja heel veel wit maar geen 2 strepen … (GRRR)
Er is echter 1 ding waar je de klok op gelijk kan zetten en dat is wanneer ik ongesteld wordt. En dan bedoel ik niet de dag maar wel het moment. Altijd 's ochtends… Het kan 2 dingen betekenen of ik wordt gewoon morgen ongesteld of niet (daar hoop ik uiteraard stiekem een beetje op…
HIer kan ik dus helemaal niets mee!! Morgen ochtend nog een keer testen met geconsentreerde ochtendurine.
Zo weer klaar met ego
Hoop dat het raak is meid!!!
Hoop dat jij meer geluk hebt, Suus!
Hier vandaag dus toch ongesteld. Vannacht niets, vervolgens knallende ruzie met ML, en daarna wel. Of het iets met elkaar te maken heeft, geen idee… Volgende NOD 22 jan. :roll:
He bah Han balen :hug:
SusyQ hopelijk heb jij morgen een mooie kerstverrassing
Becky: wat een toestanden allemaal, niet leuk! Ik hoop dat even eruit naar Disney jullie weer een beetje opgeladen heeft :hug:
En Lindaa: woehoeee een goeie echo!! :lol:
Oh en natuurlijk allemaal de beste wensen, dat 2012 maar gevuld mag zijn met nog meer positieve testen, voorspoedige zwangerschappen en gezonde babies voor ons allemaal :thumbup:
Jammer han!!! Maar hopelijk is je lichaam nu minder van slag en is het deze ronde gewoon weer raak!!! :hug:
@HanB wrote:
Hier vandaag dus toch ongesteld. Vannacht niets, vervolgens knallende ruzie met ML, en daarna wel. Of het iets met elkaar te maken heeft, geen idee… Volgende NOD 22 jan. :roll:
Ow han :hug: :hug: :hug:
Hier niets, geen 2 streepen maar ook geen :evil: wel alle voortekenen, behoorlijk wat krampjes en een enorme opruimdrang (manlief vraagt zich herhaaldelijk af of ik ziek ben aangezien ik nooit opruim maar goedd…)
DUIDELIJKHEID!! daar houd ik van maar dit is echt 3 keer prut, vet vaag en rete onduidelijk. Maar goed… :roll:
Suus wat spannend!! Ohhh ik hoop het zo
Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Had gisteren van dat roze bloed bij afvegen en een drupje in onderbroek. Sorry for the detail!
Maar nu nog niets?? Enneh, die pukkeltjes heb ik ook. Boven aan mijn borst. ik heb niet zo veel ruimte tussen mijn borsten en mijn nek :D. Is dat een symptoon dan? Had ik nog niet van gehoord.
En Han!! Wat jammer meid! :hug:
Zo ik duik weer even de keuken in! :-*
@HanB wrote:
Geen ruzie maken met ml! :-*
Hoop dat het weer goed is Han.
@babywens wrote:
Suus wat spannend!! Ohhh ik hoop het zo
Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Had gisteren van dat roze bloed bij afvegen en een drupje in onderbroek. Sorry for the detail!
Maar nu nog niets?? Enneh, die pukkeltjes heb ik ook. Boven aan mijn borst. ik heb niet zo veel ruimte tussen mijn borsten en mijn nek :D. Is dat een symptoon dan? Had ik nog niet van gehoord.
En Han!! Wat jammer meid! :hug:
Zo ik duik weer even de keuken in! :-*
Ja meer pukkeltjes zou een symptoom kunnen zijn, en dan vooral daar tussen de borst en nek zeg maar :-). Of juist op je voorhoofd. Maar die heb ik altijd wel als ik ongi moet worden …Ach ja…We zullen zien :mrgreen:
Spannend Suus!
Ik heb nooit pukkeltjes gehad :o
Innestelingsbloedinkje linda? mijn duimen draaien voor jullie dames!
Helaas :evil: :evil: heeft toch door gezet…
Ach ja was even balen, maar ook niet echt serieus geklust deze ronde. Dus op naar de volgende :D.
Voor iedereen die op het wachtbankje zit, duim voor jullie!
Han ik PB je even mijn nieuwe NOD.
Balen Suus, jij ook al!
Zal later vandaag het lijstje aanpassen. :-*
Oh Han en Suus wat balen!! :evil:
Han, 22-1 is de verjaardag van onze tweeling, mooie dag om een pos test te doen!!!
Succes allemaal meiden!
@MSJ wrote:
Oh Han en Suus wat balen!!Serieus ja? Wat cool! :mrgreen: Deal, dan heb ik hopelijk op de verjaardag van jouw mannen een positieve test in handen…:evil:
Han, 22-1 is de verjaardag van onze tweeling, mooie dag om een pos test te doen!!!
Succes allemaal meiden!

meiden, ik ben er weer!!!
we hebben echt superdagen gehad :inlove: Hebben een romantische tijd gehad in Disney en in het hotel :oops: :inlove: Dit is exact wat we nodig hadden!
vrijdagavond, de nacht van vertrek wel nog even een uitbarsting gehad waar zelfs mijn schoonmoeder schrok ervan. Het heeft wel geholpen want ze heeft maar 1x gesmst om ons nogmaals heel veel plezier te wensen. ex schoonvader is nog steeds geflipt maar dat laten we maar even langs ons heen gaan.
Het was zo super! Ik zal van de week even de foto’s online zetten en dan kunnen jullie ze ook zien…als jullie daar behoefte aan hebben uiteraard :oops:
Ik ben zo blij dat we gegaan zijn. k zal echt proberen om jullie minder te verwaarlozen :oops:
Ik zal straks ofmorgen even uitgebreider reageren maar gaan nu eten.
Dikke kus voor jullie allemaal!!!
ps.
Hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad?
:-*
@HanB wrote:
@MSJ wrote:Oh Han en Suus wat balen!!Serieus ja? Wat cool! :mrgreen: Deal, dan heb ik hopelijk op de verjaardag van jouw mannen een positieve test in handen…:evil:
Succes allemaal meiden!![]()
Je mag ook een dagje eerder op mijn verjaardag testen hoor…

@Lindaaa wrote:
@HanB wrote:Ohhhhhhhh!!!@MSJ wrote:Oh Han en Suus wat balen!!Serieus ja? Wat cool! :mrgreen: Deal, dan heb ik hopelijk op de verjaardag van jouw mannen een positieve test in handen…:evil:
Succes allemaal meiden!![]()
Je mag ook een dagje eerder op mijn verjaardag testen hoor…![]()

@Becky wrote:
meiden, ik ben er weer!!!Blij dat je het zo naar je zin hebt gehad met je mannetje! Dik verdiend. :- En uiteraard ben ik zeer benieuwd naar de foto’s! :mrgreen:
we hebben echt superdagen gehad :inlove: Hebben een romantische tijd gehad in Disney en in het hotel :oops: :inlove: Dit is exact wat we nodig hadden!
vrijdagavond, de nacht van vertrek wel nog even een uitbarsting gehad waar zelfs mijn schoonmoeder schrok ervan. Het heeft wel geholpen want ze heeft maar 1x gesmst om ons nogmaals heel veel plezier te wensen. ex schoonvader is nog steeds geflipt maar dat laten we maar even langs ons heen gaan.
Het was zo super! Ik zal van de week even de foto’s online zetten en dan kunnen jullie ze ook zien…als jullie daar behoefte aan hebben uiteraard :oops:
Ik ben zo blij dat we gegaan zijn. k zal echt proberen om jullie minder te verwaarlozen :oops:
Ik zal straks ofmorgen even uitgebreider reageren maar gaan nu eten.
Dikke kus voor jullie allemaal!!!
ps.
Hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad?
:-
Jaaaa kom maar op met die foto’s!!! :inlove: