Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

@Becky wrote:

Sorry meiden, ik wil echt wel mee kletsen maar er speelt hier weer zoveel. Mijn (ex)schoonvader is ook weer bezig :cry:

Vanavond heeft ie hier naar binnen zitten gluren :shock: en smste mijn schoonmoeder met van alles. En net kreeg k een belachelijk smsje. k ga morgen ook naar het politiebureau om aangifte te doen. Heb het helemaal gehad en dan is er in ieder geval een melding van gemaakt. (Hoop k)

Heb het helemaal gehad en eerlijk gezegd raak ik hier aardig van in de stress :cry: Ik kan dit zo niet heel veel langer aan. Ik keek echt heel erg uit naar Disney maar zelfs dat begint een domper te krijgen. :cry:

Wil gewoon dat dit gezeik nu eindelijk eens op houdt :cry:
Och lieffie toch, wat verschrikkelijk ruk! :hug: Ga inderdaad maar aangifte doen. Rapporteer alles wat hij doet, ook je sm moet dat doen. Hoe meer informatie er vast gelegd wordt, hoe meer bewijzen om hem aan te kunnen klagen… Maar wat Linda inderdaad zegt, begin niet meteen weer aan de anticonceptie, want het zou zo’n mooi lichtpuntje kunnen zijn, als jullie nu wel in verwachting mochten raken… :-*

Becky toch :hug: :-*

Kom straks met uitgebreider nieuws

Ik kom ook weer even langswippen.

Becky :hug:

Linda, wat fijn een kloppend hartje :inlove:

Begin me weer wat beter te voelen, hoef niet meer over te geven gelukkig :slight_smile: Ben nog wel iedere ochtend misselijk wat in de loop van de dag wegtrekt. Zou haast gaan denken dat ik zwanger ben :think:

Nou zeg!!! Even mijn gal spuwen hoor… :oops:

Ik vanmorgen op het poltieburea. Word ik weggestuurd en moet ik maar het 0900 nummer bellen want ze konden op het bureau zelf niets voor me betekenen want exschoondvader heeft geen fysieke bedreigingen gedaan. Dus ik in de auto nog voor het bureau, bel naar het nummer krijg ik een vrouw aan de lijn, die na een aantal vragen te hebben gesteld zegt: Nou mevrouw, ik wil niet oneerbiedig doen hoor maar u belt wel erg onvoorbereid :shock: Alsof k dagelijks aangifte doe :evil:

Op een gegeven moment wordt ze gewoon boos op me omdat ik niet alle vragen kan beantwoorden :shock: en zegt dat ik vanavond maar weer naar het bureau moet gaan, want ik kan wel zeggen dat ik Becky ben, maar wie zegt dat ik dat ook echt ben :wall: Dus ik leg nogmaals uit dat ik daar zojuist ben weggestuurd en dat ik nog voor de deur sta. Vraag ik of ik anders naar binnen moet lopen en de agent moet geven die me weggestuurd heeft. Ja, dat wilde ze dat ik deed.

Dus ik naar binnen, geeft mijn telefoon aan haar, zegt die agent, en let op nu komt het…Dat hij me nooit heeft weggestuurd maar dat hij gezegd had dat ik moest bellen voor een afspraak!!! :evil: dat is helemaal niet waar!! Zijn letterlijke woorden waren: hier kunnen we niets mee, laat haar maar bellen naar 0900 en laten die het maar afhandelen!!! Maar goed, zijn woord tegen die van mij nu dus…

Moet vanmiddag mijn schoonmoeder gaan vertellen dat ik naar het bureau ben geweest en we weten nu al(J en ik ik) dat ze daar waarschijnlijk niet blij mee gaat zijn. Zij wilde het namelijk niet doen want was bang dat alles zou escaleren…

Maar goed, ik ben het zat. Gisteren huilend in slaap gevallen omdat ik nu gewoon bang ben om in mijn eigen huis de lamellen open te doen :cry: :evil: Niet omdat ik bang ben dat hij er staat maar meer bang ben voor wat hij kan doen aangezien hij niet echt meer 100% is.

Maar goed, ik ga nju even het huisje doen en alles klaarzetten voor Disney! Want we gaan gewoon lekker genieten!

(positieve gedachten) :angel:

Goeie genade wat een kneuters!!! :evil:

Kan me voorstellen dat je je nu niet fijn in je eigen huis voelt! :hug: Hij heeft al heel wat rare fratsen laten zien, en voorlopig lijkt het er nog niet beter op te worden helaas… :frowning: Kon ik maar iets voor je doen, ik weet ZO goed hoe het voelt…

Och Becky meid, ik voel je frustratie en angst! Bah, wat een nare situatie!!!

Maar jullie gaan lekker genieten! Dat is wat jullie heel hard nodig hebben!!! :hug:

@HanB wrote:

Goeie genade wat een kneuters!!! :evil:

Kan me voorstellen dat je je nu niet fijn in je eigen huis voelt! :hug: Hij heeft al heel wat rare fratsen laten zien, en voorlopig lijkt het er nog niet beter op te worden helaas… :frowning: Kon ik maar iets voor je doen, ik weet ZO goed hoe het voelt…

:-* Dank je wel lieverd! Vind het al lief dat ik hier gewoon even mag zeuren, mopperen en mijn angst mag uitspreken :oops:

@Lindaaa wrote:

Och Becky meid, ik voel je frustratie en angst! Bah, wat een nare situatie!!!

Maar jullie gaan lekker genieten! Dat is wat jullie heel hard nodig hebben!!! :hug:

:-*

Ondanks alles hebben J en ik afgesproken dat we toch gaan proberen om te genieten. Even van elkaar en de omgeving. In februari gaan we ook lekker met zijn 2tjes weg naar Duitsland en dat zijn de dingen die we nu ook echt even nodig hebben. Even tijd voor ons samen.

hebben ook afgesproken dat we de mobieltjes in het hotel laten liggen want we willen niet gesmst worden. Als er iets ernstigs aan de hand is, hebben de belangrijke mensen het nr van het hotel.

J wilt niet dat ik weer aan de pil ga om precies de redenen die jullie noemen. Hij zegt zelfs dat mocht het zover zijn, dat hij toch tegen zijn moeder gaat zeggen dat ze iets anders moet gaan zoeken :oops: Omdat stress tijdens de zwangerschap ook funest is :oops:

Stress kan nu zelfs al van invloed zijn… :silenced:

Wat naar toch allemaal Becky…

@ Becky

Wat een gedoe toch… :hug:

Stress is idd nooit goed.

Hier een korte cyclus dit keer (29 dagen). Nou ja, hoef ik morgenavond bij m’n so iig niet bang te zijn dat het dan opeens doorbreekt. Hoop alleen wel dat ik dan al weer minder last van vooral m’n rug heb. :?

Ook een dikke :hug: voor jou Iuno!!

Jakkes Iuno… :frowning: :hug:

Ik denk dat het hier ook weer door gaat breken vandaag, ik had daarstraks een rozige veeg op het toiletpapier… Komt geweldig uit, not, vanmiddag feestje van manlief’s verjaardag. :frowning:

Iuno en Han… Wat vervelend :-*

Mijn man is een nieuwe oven aan het halen en gaat langs de Douglas :inlove:

Dus ik doe ff gauw het huis (woensdag ook al gedaan en weer overal stof…)

Vind het erg naar dat jullie ongesteld zijn geworden meiden!

Nieuwe oven EN Naar de Douglas… Wie 't breed heeft… :wink: :-*

Hier toch niet door gebroken, vooralsnog. Stom lijf ook!

meiden, even snel heb niet bijgelezen, maar wil iedereen even hele fijne kerstdagen toewensen!

Fijne feestdagen meiden! :lol:

Fijne feestdagen meiden.,laten we hopen op een vruchtbare kerst!

Xx

Fijne dagen allemaal!!!

Iedereen heel prettige feestdagen toegewenst! :-*