Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

Yes yes yes Super alweer een goede echo Lindaa, fijn hoor.

En nog een paar echo’s te gaan niet verkeerd :lol:

Hier vandaag al een brief van de gynecoloog in de bus mag daar 3 januari naar toe, snap zelf nog niet helemaal waar voor, de tweede zwangerschap ook niet zo vroeg geweest.

Maar goed we gaan wel, misschien wel weer een echo, het zal wel een soort intake zijn.

En hoe meer echo’s hoe beter. :lol:

:mrgreen: GEFELICITEERD!!! LIN!!! :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@ Linda

:dance: :dance: :dance:

@ Marlous

Bij mijn oudste zagen we met nog net geen 6 weken zelfs al een ‘knipperlichtje’…

Hoewel we deze maand echt niet veel hebben gedaan en ik me zò voorgenomen had ‘gewoon af te wachten’, vind ik het nu toch best wel spannend worden - ben de laatste dagen echt een labiele emo-doos :shifty: , vrèselijk… :wall:

Lin wat een geweldig nieuws!!!

GEFELICITEERD ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Helleuh, geudmeurning!!! Laatste dag voor de schoolvakanties vandaag. Zowel M als R hebben vanaf morgen al kerstvakantie, heerlijk! Even een paar weken niet vroeg op hoeven… ML is volgende week ook vrij, dus dat is echt superfijn! :inlove:

Lin, hoe heb je geslapen? Nu kun je (hopelijk) echt gaan genieten lieffie, eindelijk!!! :-*

Linda gefeliciteerd, fantastisch voor jullie.

En wat fijn dat je bij je oude vertrouwde vk was. Dat hadden wij ook en dan voelt het meteen een stuk relaxter.

Daniel heeft heel slecht geslapen. Werd steeds huilend wakker waardoor we ons vanochtend hebben verslapen. Gelukkig net nog voor half negen op school. Maar voel me aardig brak. Ik hoop dat mn kereltje de ochtend uitzingt en dan vanavond nog kerstviering van school in de kerk. Voor het eerst dus heel spannend.

Marga, al iets fitter ondertussen? :hug:

Ik heb het lijstje weer een update gegeven. Hoef nog maar weinig aanpassingen te doen de laatste tijd! Denken jullie er aan data aan mij te PBen?

Linda ik had het al gezegd bij de Augustus mama maar nogmaals gefeliciteerd he!!! :lol: :inlove:

Oei Marga balen zo’n slechte nacht. Hopelijk komt ie (en jij) vandaag goed door de dag heen!

Han lekker zeg!!! Bij ons ook ML, kids en ikzelf vrij, heerlijk!! :lol:

Inge 3 jan dat is toch niet zo heel vroeg meer, dan ben je toch al best ver?

Hier ook bij twins destijds hele duidelijke knipperlichtjes echo met 6 weken.

Nou, ik ga weer eens aan het werk, laatste dagje, heb echt geen zin…

Lin :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

MSJ normaal moet ik pas met 36 weken naar de gynecoloog, omdat ik bij de eerste een keizersnede heb gehad.

pff boodschappen doen voor kerst…

Ben al drie dagen bezig. Loop ik uit de AH met een volle tas (had ik alles dacht ik), weer wat vergeten…

Heerlijk Han, avkantie!

@inge77 wrote:

MSJ normaal moet ik pas met 36 weken naar de gynecoloog, omdat ik bij de eerste een keizersnede heb gehad.

Maar waarom krijg je dan niet de echo’s? Je wilt toch ook weten dat alles goed is? En misschien een geslachtsbepaling?

*** breekt in ***

Lin, wat fijn dat je een hartje hebt zien kloppen!! Zat er van de week nog aan te denken wanneer je de echo zou hebben!

Super!!

P.s. Gaan we snel daten :wink: ???

*** breekt weer uit, maar blijft jullie volgen :wink: ***

@babywens wrote:

@inge77 wrote:

Maar waarom krijg je dan niet de echo’s? Je wilt toch ook weten dat alles goed is? En misschien een geslachtsbepaling?

Ik krijg de normale echo’s dus nu met 8 weken, maar omdat die niet goed te zien was en ze dus ook niet goed konden meten krijg ik dinsdag een tweede echo om termijn te bepalen, dan krijg ik de 20 weken echo, daar gaan ze alles bekijken en dus ook geslachts bepaling, dan met 30 weken een groeiecho, en met 36 weken een liggings echo.

Maar dus misschien 3 januari ook wel in het ziekenhuis, geen idee wat ze dan gaan doen, nooit eerder al zo vroeg in het zieknhuis geweest.

Heb gewoon al een afspraak voor de 20 weken echo: 13 maart!

Kom morgen terug op de laptop, slaap lekker iedereen!

Sorry meiden, ik wil echt wel mee kletsen maar er speelt hier weer zoveel. Mijn (ex)schoonvader is ook weer bezig :cry:

Vanavond heeft ie hier naar binnen zitten gluren :shock: en smste mijn schoonmoeder met van alles. En net kreeg k een belachelijk smsje. k ga morgen ook naar het politiebureau om aangifte te doen. Heb het helemaal gehad en dan is er in ieder geval een melding van gemaakt. (Hoop k)

Heb het helemaal gehad en eerlijk gezegd raak ik hier aardig van in de stress :cry: Ik kan dit zo niet heel veel langer aan. Ik keek echt heel erg uit naar Disney maar zelfs dat begint een domper te krijgen. :cry:

Wil gewoon dat dit gezeik nu eindelijk eens op houdt :cry:

Och becky meid, wat vreselijk allemaal! Hoop wel dat jullie gewoon van disney kunnen genieten. Jullie hebben daar zo naartoe geleefd en jullie hebben ook nodig! Heel veel sterkte meid!

@Lindaaa wrote:

Och becky meid, wat vreselijk allemaal! Hoop wel dat jullie gewoon van disney kunnen genieten. Jullie hebben daar zo naartoe geleefd en jullie hebben ook nodig! Heel veel sterkte meid!

:-* maar begin eerlijk gezegd nergens meer lol n te zien :oops: Zit er zelfs aan te denken om de kinderwens maar even op een heel laag pitje te zetten :cry:

Dit is ook niet echt goed om een kindje te maken, al die stress :cry:

Becky… :hug:

Ik zou niet meteen weer aan de anticonceptie beginnen. Mocht het dan tzt wel raak zijn zal dit een lichtpuntje in jullie leven zijn!

Ik hoop echt dat jullie gewoon naar Disney gaan en jullie even bij kunnen tanken daar!!

Hier verder alles prima hoor. Ga even allerlei dingetjes op laptop opzoeken, Tygo zit nu nog voor een dvd, dus geniet even van de rust… :wink: