#Kimmiejj, gefeliciteerd! mooie echo!
Mijn man staat met pech langs de weg op 2 uur rijden. Wordt ws een nieuwe auto…
Kiemmiej en Inge gefelicitieerd :inlove: :inlove: :inlove:
Fijn klopende hartjes en mooie echo’s :lol: :lol: :lol:
En een nieuwe auto voor babywens :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:
Twee goede echo’s, super! Ik hoop morgen ook te volgen! :inlove:
@SuusyQ wrote:
En een nieuwe auto voor babywens :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:
Grapjas

@Lindaaa wrote:
Twee goede echo’s, super! Ik hoop morgen ook te volgen! :inlove:Oh! Morgen alweer!!! Wauw…

Ik ben al sinds zondagnacht ziek. Heb de hele dag overgegeven (alleen zondag), maar ben nu nog steeds hartstikke duizelig :? Ik schrijf dus even niet veel mee.
Linda hoelaat mag je?
Ukkie beterschap vervelend meid, knapt vast gauw op.
Zo de boodschappen zijn binnen!
Wat een gekkewerk nu al :doh: ik heb er zo’n hekel aan.
Succes Linda. Is je misselijkheid al wat gezakt?
Ukkie beterschap meid :hug:
Babywens was het een gloednieuwe auto? Dan hebben jullie toch nog garantie.
Weet ondertussen dat ik morgen om 15.10 weer naar de vk mag :lol: .
Dementie…vreselijk
En de zere plek bij mn stuitje begint aardig op te spelen. Loop als een oud kreupel vrouwtje over straat. 8)
Han hoe is het bij jullie in de ziekeboeg?
Linda ik hoop dat je een goede echo krijg meid! Hoelaat mag je ?
Marga die boodschappen ja. WIj gaan ze vanavond of morgen doen :eh: Ben eerst kastjes aan het legen haha ~!
Lin???
:inlove:
Heb een hartje zien kloppen! Ik ben zoooooo blij!!! :inlove:
@Lindaaa wrote:
Ik ben blij voor je meid!!! :inlove:
@Lindaaa wrote:
:inlove::inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
GEFELICITEERD!!!
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
valt mijn smiley ff in het niet
Ok, ik zal er nog even wat bij vertellen!
We hadden de verloskundige die ook tijdens mijn bevalling en in mijn kraamweek aanwezig was (de ander was op vakantie) en deze kennen we dus het beste. We werden meteen zo vertrouwd verwelkomd! T was alsof we nooit weg geweest waren! Ze wist zelfs nog hoe Tygo zijn babykamer eruit zag, das toch geweldig? We zijn meteen met de echo begonnen. Eerst uitwendig, maar dat beeld was toch te wazig. Inwendig was het een stuk duidelijker en zag ik ook al gauw een hartje kloppen! Wat een opluchting!! Het kindje lag alleen strak tegen de baarmoeder aan en dus kon ze niet berekenen hoever ik nu ben. Er kwam steeds een andere berekening uit. Maar dat het tussen de 1 en 5 augustus zit, lijkt er wel op. 3 januari mag ik daarom al weer om een echo komen en 16 januari voor de 12 weken echo. Mij hoor je niet klagen! Al met al zijn we er bijna een uur geweest vanmiddag, zo gezellig! haha
Maar goed, ik is happy!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Linda gefeliciteerd, wat fijn dat je zo vroeg al een hartje zag. :dance: Is toch uitzonderlijk…
Wow meiden, gefeliciteerd met jullie mooie echo’s!! :inlove: :inlove: :inlove: