Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

Meld 8)

Korte dag op mijn werk vandaag, straks kraamvisite van een collega en daarna met de hele afdeling uit eten :lol: en een pubquiz! Dus dat wordt lachen.

Lekker weekend gehad, met een hele stoere meid, die zelf haar fles heeft weggegooid :lol: :lol: :lol: en sinds vanmorgen uit een beker drinkt :dance:

Gisteren nieuwe bekers gekocht en de nieuwe met Jip en Janneke vond ze zo mooi dat ze die niet meer losgelaten heeft.

Linda, de perfecte gastvrouw??? Die bestaat niet he :wink: ze is verzonnen door de Libelle :smiley: Ik probeer dat ook niet meer te bereiken :wink: Wij eten overigens bij ouders en schoonouders, respectievelijk een koud/warm buffet en kalkoen :drool:

Babywens :hug:

Ukkie, was jij die dit vroeg? :think: Ik heb eindelijk het lijstje gevonden met aantal berichten en status :wink:

Baby 0

Dreumes 250

Peuter 500

Kleuter 1000

Kiddo 1500

Puber 2000

Tiener 3000

Kletstante 4000

Tiepmiep 5000

KoK verslaafde 7500

Top Kokker 10000

Hé ik ben al bijna kok-kleuter :smiley: :lol: :lol: :lol:

dat is voor mij alweer even geleden 8)

Eens kijken of ik dit jaar nog Top Kokker kan worden! :mrgreen:

Wij gourmetten met kerst :lol: :lol: :lol:

Wij eten:

vijgensalade

beef wellington

kiprollade

hete bliksem(aardappelen)

gevulde aardappel met geitenkaas

Haricoverts met spek

geitenkaas met spek

en ik ben nog op zoek naar een andere groente

Wow! Zo’n topkok zal ik wel nooit worden, gaan denk ik toch maar voor de gourmet weer, maar maak dan gewoon zelf de salades ofzo.

Bedoel je mijn menu?

Het valt reuze mee hoor. Beef Wellington kan je van te voren al klaarmaken. Dan hoeft het alleen in de oven. En rollade hoef je alleen te braden.

Gourmet is ook lekker, dat doen wij 1e kerstdag bij mijn moeder.

Oeeee Wellington! Die hadden wij met SInterklaas, is ook met vega gehakt heeerlijk :mrgreen:

En inderdaad makkelijk op te warmen ;-).

Wij doen gourmet altijd bij schoonouders.

de andere dag doen we meestal een uitgebreid menu maar dit jaar ook gourmet, altijd gezellig.

Maar als je erover nadenkt dan ben je heel de avond je eigen eten aan het maken :mrgreen:

Nog gauw even een berichtje van mij, we hebben vanmiddag de intake gehad en de echo, en hebben een kloppent hartje gezien :inlove: , jammer genoeg was het beeld wazig en konden we het niet goed zien en kon ze het ook niet goed opmeten.

Daarom mag ik volgende week dinsdag avond terug komen voor een echo, hopelijk dan beter te zien.

:shock:

Wat fijn dat je een kloppend hart mag.

En je mag gewoon nog een keer :slight_smile: Wel jammer natuurlijk dat het wazig was, maar je had een kloppend hartje :inlove:

Yay, weer een kloppend hartje!!! Dat doet een mens goed op de vroege morgen. :inlove: Gefeliciteerd meid!!! :-* Hopelijk volgende week wel mooi heldere beelden.

Hier ook een goede echo gehad !

Meiden gefeliciteerd :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd Kimmiejj!!! :inlove:

Thanx :inlove:

Hallo meiden,

Ik ben weer present na ons weekendje weg. We hebben heerlijk genoten van het zwembad en het niksen.

Zijn helaas wel met een kleine voedselvergiftiging teruggekomen. Gister de mannen ziek, vandaag ik. Heb alleen maar water en een manderijntje op.

Inge en Kimmie gefeliciteerd met jullie echo’s. Wat een heerlijke geruststelling. Geniet ervan. :inlove:

Wij moeten deze week waarschijnlijk weer naar de vk maar ze heeft de afspraak niet in het boekje gezet en ik weet het niet meer. :doh:

Ga zo maar even bellen.

Inge en Kimmie, supergefeliciteerd met die mooie echo’s!! :lol: :lol:

@Marga173 wrote:

Hallo meiden,

Ik ben weer present na ons weekendje weg. We hebben heerlijk genoten van het zwembad en het niksen.

Zijn helaas wel met een kleine voedselvergiftiging teruggekomen. Gister de mannen ziek, vandaag ik. Heb alleen maar water en een manderijntje op.

Inge en Kimmie gefeliciteerd met jullie echo’s. Wat een heerlijke geruststelling. Geniet ervan. :inlove:

Wij moeten deze week waarschijnlijk weer naar de vk maar ze heeft de afspraak niet in het boekje gezet en ik weet het niet meer. :doh:

Ga zo maar even bellen.

Handig! Zwangerschapsdementie??? :mrgreen: