@Amy82 wrote:
nee
Webfeud :mrgreen:
Han, zag net pas dat je via de chat ook wat had gedaan :roll:
:mrgreen:
Ja hoor, je negeert me gewoon! :snooty:
@Amy82 wrote:
nee
Webfeud :mrgreen:
Han, zag net pas dat je via de chat ook wat had gedaan :roll:
@babywens wrote:
# Linda, mijn man werkt op 2 uur reisafstand en is vaak pas laat thuis. Tegen 8 uur is netjes op tijd. Hij studeert erbij en is savonds doodop.
Deze week is hij twee dagen pas om half 11 thuis gekomen. En vanavond (had eventueel nog gekunt voor mijn ei) heeft hij een werketentje. Dus nog later thuis.
Erg frustrerend.
@Lindaaa wrote:
@babywens wrote:# Linda, mijn man werkt op 2 uur reisafstand en is vaak pas laat thuis. Tegen 8 uur is netjes op tijd. Hij studeert erbij en is savonds doodop.
Deze week is hij twee dagen pas om half 11 thuis gekomen. En vanavond (had eventueel nog gekunt voor mijn ei) heeft hij een werketentje. Dus nog later thuis.
Erg frustrerend.
:hug:
@babywens wrote:
# Linda, mijn man werkt op 2 uur reisafstand en is vaak pas laat thuis. Tegen 8 uur is netjes op tijd. Hij studeert erbij en is savonds doodop.
Erg frustrerend.
@Iuno wrote:
@babywens wrote:# Linda, mijn man werkt op 2 uur reisafstand en is vaak pas laat thuis. Tegen 8 uur is netjes op tijd. Hij studeert erbij en is savonds doodop.
Erg frustrerend.
Bij ons precies zo (hub ook vrijwel altijd laat thuis), alleen mag ik hub à ltijd wakker maken voor een nr-tje :mrgreen: (doe ik eigenlijk nooit, hoor, als hij slaapt, dan slaapt hij) - laat thuis komen en/of moe zijn hoeft klussen dus helemaal niet in de weg te staan…
@babywens wrote:
@Iuno wrote:@babywens wrote:# Linda, mijn man werkt op 2 uur reisafstand en is vaak pas laat thuis. Tegen 8 uur is netjes op tijd. Hij studeert erbij en is savonds doodop.
Erg frustrerend.
Bij ons precies zo (hub ook vrijwel altijd laat thuis), alleen mag ik hub à ltijd wakker maken voor een nr-tje :mrgreen: (doe ik eigenlijk nooit, hoor, als hij slaapt, dan slaapt hij) - laat thuis komen en/of moe zijn hoeft klussen dus helemaal niet in de weg te staan…
Bij ons staat het dus wel in de weg.
Babywens :hug:
Wij klussen ook erg weinig, zou soms ook wel meer willen :oops: Maar mijn vriend werkt in ploegen en is dus erg laat thuis of moet er erg vroeg uit. Hier dus ook vaak alleen in de weekenden en dat is erg frustrerend als je een positieve ovutest hebt. Overigens ben je de vijf dagen voor de eisprong vruchtbaar, alleen in de weekenden zou dus voldoende moeten zijn
Vervelend Ukkie! :hug:
Volgens mij is vijf dagen van te voren wel erg ruim en bovendien verklein je wel je kans. Maar goed…
Wat is het rustig hier dames!
Ik ben gelukkig niet meer ziek, maar toch de hele dag door wel wat misselijk. Straks op verjaardag bij mijn broer in Enschede, eerst met eigen auto naar mijn ouders in Groningen en vanaf daar naar Enschede. Erg lang stukje rijden dus… :? Zie er best wel tegenop! Hoop niet weer de hele auto onder te spugen… (nu bedenk ik me waarom we eigenlijk niet gewoon ergens in meppel af gaan spreken ofzo… Straks mijn moeder nog maar eens bellen.)
Nog 3 nachtjes slapen tot de echo! Spannend! Al weet ik dat het nu echt wel goed zit. Manlief denkt (en hoopt ook nog die gek) dat er twee in zitten… Nou, dat hoeft voor mij niet zo nodig hoor… :mrgreen:
We zullen zien!
Fijne zondag allemaal!
@Becky wrote:
Bij ons staat het dus wel in de weg.
Bedankt meiden!!!
Heb eens zitten googlen. en wil ff kijken of ik het goed begrijp.
In het algemeen (dus uitzonderingen daargelaten) is het het beste om voor de eisprong te klussen zodat de zaadcellen al ‘klaar liggen’.
Erna heeft dus niet zo veel nut? Of veel minder?
Linda blij dat je je beter voelt. Ik zou inderdaad ergens halverwege afspreken. Hoop dat je niet misselijk bent in de auto vandaag! Waarom moet je eigenlijk eerst langs je ouders in Groningen?
Jayden werd pas vanmorgen om half 8 wakker, maar als je zelf iets te laat gaat slapen (lees half 12), kan je nog zijn…
Babywens, je kan wel na je eisprong ‘klussen’, vooral de mannelijke zaadjes kunnen het dan nog redden om op tijd bij het eitje te komen, deze zijn sneller
@Amy82 wrote:
Jayden werd pas vanmorgen om half 8 wakker, maar als je zelf iets te laat gaat slapen (lees half 12), kan je nogzijn…
Babywens, je kan wel na je eisprong ‘klussen’, vooral de mannelijke zaadjes kunnen het dan nog redden om op tijd bij het eitje te komen, deze zijn sneller![]()
visite gehad… maar is goede vriend van mijn man, dus kon gewoon naar bed gaan, heb ik dus uiteindelijk gedaan
volgens mij zeker nog 2 dagen hoor! kan zelfs meer zijn, maar weet ik niet uit mijn hoofd…
Nee dat klopt niet. Een eicel overleeft maar 24 uur dus je kunt max maar tot 24 uur na je eisprong bevrucht worden. Het is idd dus beter om voor je eisprong te klussen omdat zaad langer leeft. Idd superzaad leeft mss wel een week maarja, dat heeft niet elke man. Dus je kunt het beste zo vanaf dag 9 om de dag (of elke dag, net wat je wilt) klussen tot dag 15.
Tenzij je een langere cyclus hebt dan 28 dagen, dan schuift alles op.
@babywens wrote:
# Iuno, man wat vroeg…
Dat zou voor ons de grootste omschakeling zijn. Vroeg uit bed in het weekend. De zondagochtend brengen wij altijd door op bed. Uitslapen, eten en dan kijkt ML vaak tv. Ik heb net recepten zitten uitknippen op bed, voor de kerst :mrgreen:
Ja goede vraag! Wat eten jullie met de kerst!? Wil vandaag echt in mijn hoofd hebben wat we gaan eten met de kerst! Het liefst wil ik de perfecte gastvrouw spelen natuurlijk!
Zo, ben ik ook weer eens! Vol, raar, en deels erg vervelend weekend achter de rug, na wat toch al geen erg fijne week was. Nu hopen dat deze week beter wordt! Bijna kerstvakantie, yay!!!
Hoe is het met iedereen? Ik haak vanaf hier weer in hoor, stelletjes kletskousen.