Ben ik weer, heb het de afgelopen dagen erg druk gehad en dat zal komende week ook wel zo zijn :oops:
Voor iedereen die het nodig heeft: :hug:
Even een vies vraagje:
Ik heb sinds de laatste ongi de hele tijd van die zalmkleurige afscheiding, wat zou dat zijn?
@HanB wrote:
Ego: Het is een fikse virusinfectie. Ze moet uitzieken tot maandag, en als ze dan nog koorts heeft, moeten we terug komen en krijgt ze een kuurtje. In de tussentijd moeten we goed letten op symptomen van hersenvliesontsteking en uitdroging… :?
En nu ben ik werkelijk waar doodmoe. Het is een zeer bewogen jaar geweest, met veel heftige perikelen binnen ons gezin, en ik ben… Af… Dit was de druppel. Mijn kleine meid zo ziek…Bah… Mijn glas is niet meer halfvol, hij is ook niet halfleeg, hij is gewoon leeg nu.
:hug: :hug: :hug: :hug:
Ik ben gisteravond helemaal los gegaan met shoppen :inlove:
2 luchtjes gescoord, handcreme van rituals, sloffen, laarzen, parfum van zwitsal :inlove: en nog wat kleine dingen. Ook maar voor J 2 luchtjes gehaald
Zal echt even tijd zoeken om te reageren, maar ben zo druk de afgelopen 2 weken :oops:
Hey dames,
ik ben eindelijk weer een beetje terug in de wereld van de levenden… Vannacht nog een keer over gegeven (al was er alleen niks meer over van wat eruit kon komen… ;-)) en vandaag moet ik echt aansterken. Denk dat het toch een buikgriepje was ofzo, erg fijn iig in combinatie met een zwangerschap… :? We blijven lekker de hele dag in huis, t is toch geen weer om naar buiten te gaan!
Zojuist nieuws gehad van mijn collega die na lange tijd eindelijk zwanger is (dankzij mvm, dus ik pies nog wel even door… ;-)) dat ze het hartje heeft zien kloppen, zat er gewoon bij te huilen!
Zij weet niet dat er nog een collega is die zwanger is, met waarschijnlijk dezelfde uitgerekende datum… haha Zullen de ouders blij mee zijn, vooral in de zomer… Maar ja, zoiets kun je niet plannen toch?
Han, wat fijn dat het iets beter gaat met je meisje! Hoop dat ze gauw opknapt!
Kimmieej, jij ook beterschap!
En Becky, lekker dat geshop!! Wil ik ook!!!
En babywens, waarom doordeweeks eigenlijk nooit klussen???
Han! Wat een prutpotje zeg, ik heb gewoon te veel N-en :snooty:
Ik heb van alles teveel of juist te weinig! :wall:
Bijna klaar, dan starten we een nieuwe :thumbup:
jullie lopen wel wat achter meiden :lol:
:inlove: Deal!
:mrgreen:
:lol:
Houd eens op jij!!! :evil:
Amy82 vs HanB: 467 vs 191 :lol:
:evil:
haha :lol:
Zitten jullie nou wordfeud te bespreken hier??? :roll:
Beterschap voor alle zieken!!
nee
Webfeud :mrgreen:
Han, zag net pas dat je via de chat ook wat had gedaan :roll:
Linda, mijn man werkt op 2 uur reisafstand en is vaak pas laat thuis. Tegen 8 uur is netjes op tijd. Hij studeert erbij en is savonds doodop.
Deze week is hij twee dagen pas om half 11 thuis gekomen. En vanavond (had eventueel nog gekunt voor mijn ei) heeft hij een werketentje. Dus nog later thuis.
Erg frustrerend.