Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

Het is een nachtmerrie, een ziek kind… Je voelt je zo machteloos! Hoe moet dat zijn als je weet dat je kindje een echt ernstige ziekte heeft, of zelfs misschien nooit meer beter gaat worden??? Ik weet al enigszins hoe het is als een kind iets heeft dat nooit meer overgaat, maar bij hem is het niet levensbedreigend of zo. Hij heeft ‘maar’ een autistische stoornis. En dat is al loodzwaar… :?

Ja, doe me jouw lelijke halflege glas maar! :-*

Han: kilootje positiviteit om je glas weer te vullen :hug:

Babywens: hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt!! :pray:

Ik ga kotsen van boterhammen met smeerkaas :sick: hahah :mrgreen:

Linda, hoop dat de misselijkheid snel over is/minder word!

@ Han

:hug: Hoop dat ze gauw weer beter wordt… :-*

ik heb drop :drool: :drool:

Vangen Han! :smiley:

Denk niet dat het deze maand wat wordt helaas. Er wordt niet geklust :cry: .Maar wat doet dat ei zeer…

@Amy82 wrote:

ik heb drop :drool: :drool:

Ik heb Chinees. Lekker laten bezorgen, heerlijk! Hoewel drop :drool:

@ HanB wat vervelend beterschap voor je meissie voor jou een dikke knuff!

@ amy ooooooo Drop :drool: :drool: Heb ik deze zwangerschap zo trek in! Bij Damian hadik dat ook en eindigde met een Te hoge bloeddruk :oops:

@Babywens ik hoop zo dat jullie snel eens raak klussen !

@ Emmeken.Jahoor heb gisterochtend een uurtje op de bank geslapen. En dan gaat het wel weer! En straks met een baby zullen we vaker wakker zijn en vroeger. Denk ik maar bij mezelf haha :oops: :mrgreen:

@ LIndaaa meissie wat een spuugverhalen van jou! Heb ik bij de andere 2 ook zo erg gehad! nu nog maar 3 keer gehad ofzo.

HIer gaat het veder ze gangetje ! Word een beetje gek ! Begon 6 weken terug. Met een verkoudheid . Ging over in buikgriep. En nu weer goed verkouden.Hoest me longen eruit.En over me neus maar niet te spreken !

:x

kimmiejj, beterschap! wat vervelend!

En dank je wel :slight_smile: Maar voor raak klussen moet er wel geklust worden. En dat is deze maand weer niet zo. Had alleen vorige maand een kans en alle andere maanden - inclusief deze - geen kans.

Zo, nieuwe morgen, we gaan er weer fris tegenaan! Vannacht zowaar maar 1x wakker gehuild. Hopen dat die trend doorzet! :pray: :wink:

Lin, hoe is het vandaag met je misselijkheid? :hug: :-*

@kimmiejj wrote:

@ HanB wat vervelend beterschap voor je meissie voor jou een dikke knuff!

@ amy ooooooo Drop :drool: :drool: Heb ik deze zwangerschap zo trek in! Bij Damian hadik dat ook en eindigde met een Te hoge bloeddruk :oops:

@Babywens ik hoop zo dat jullie snel eens raak klussen !

@ Emmeken.Jahoor heb gisterochtend een uurtje op de bank geslapen. En dan gaat het wel weer! En straks met een baby zullen we vaker wakker zijn en vroeger. Denk ik maar bij mezelf haha :oops: :mrgreen:

@ LIndaaa meissie wat een spuugverhalen van jou! Heb ik bij de andere 2 ook zo erg gehad! nu nog maar 3 keer gehad ofzo.

HIer gaat het veder ze gangetje ! Word een beetje gek ! Begon 6 weken terug. Met een verkoudheid . Ging over in buikgriep. En nu weer goed verkouden.Hoest me longen eruit.En over me neus maar niet te spreken !

:x
Ook al ziek! Het gaat echt rond momenteel… :frowning: Beterschap! :hug:

Fijn om te horen Han!

@babywens wrote:

En dank je wel :slight_smile: Maar voor raak klussen moet er wel geklust worden. En dat is deze maand weer niet zo. Had alleen vorige maand een kans en alle andere maanden - inclusief deze - geen kans.
Spermacellen blijven rond de 72 uur goed, na de ejaculatie. En eicellen zijn ook niet bepaald meteen onvruchtbaar, zodra ze springen, dat duurt ook wel een paar dagen! Dus er is nog steeds een kans hoor. :-*

@HanB wrote:

@babywens wrote:

Spermacellen blijven rond de 72 uur goed, na de ejaculatie. En eicellen zijn ook niet bepaald meteen onvruchtbaar, zodra ze springen, dat duurt ook wel een paar dagen! Dus er is nog steeds een kans hoor. :-*

Wij hebben zondag voor het laatst geklust en mijn ei is gisteren gesprongen. Want ik heb altijd veel buikpijn. Eergister had ik dus een knaltest.

Vanavond ook geen kans op klussen.

Maar ik zie dat je glas weer gevuld is :slight_smile:

Je kent me toch? :angel: En al was hij niet gevuld, dan doe ik wel net alsof, om de moed er in te houden! :mrgreen:

:-*

Erg lief, maar dit is toch echt de laatste maand met ovutesten. Het is steeds een teleurstelling als je weet dat de komende dagen belangrijk zijn, maar je er geen gebruik van kunt maken.

Snap ik heel goed… :-*

nou met dikke ogen zijn weggewerkt met mascara en hopelijk zakt de rest zometeen :slight_smile:

Ga aan het werk, fijne dag allemaal!

Ik hoop dat er niemand meer misselijk of verkouden is vandaag! :hug:

Werkze meid! :-*

@Babywens. Begrijp het meid. Kan me je frustraties goed indenken. Knuffie

@Hanb wat fijn dat je een betere nacht heb gehad!Hoe is het nu met je kleine meid ?

In vergelijking met voorgaande dagen gaat het redelijk. :slight_smile: Ze hoest nog erg veel, heeft een stemmetje als een verstokte roker, en ook nog steeds verhoging, en lamlendig en zo, maar het lijkt dus wel te verbeteren gelukkig! Thanks for asking!