Heb gewoon mijn hele auto onder gespuugd… Ben maar weer naar huis gegaan en lig nu weer lekker op bed.
zo kimmiej dat was vroeg
Becky, leuk zeg die bonnen, lekker shoppen! :dance:
Ahhh Linda, zo misselijk en al 2 keer gespuugd vandaag?
ik deze hele zwangerschap nog helemaal niet :shifty:
Nou meiden, buikfoto staat in SF
Oh linda… :hug:
@Lindaaa wrote:
Heb gewoon mijn hele auto onder gespuugd… Ben maar weer naar huis gegaan en lig nu weer lekker op bed.:hug: Hopen dat het gauw over is!
MissMe, ik zie geen foto in ons showforum hoor… :think:
Hier hebben we elk uur van de klok gezien vannacht doordat Isa dan wakker werd, moest hoesten, daarvan weer moest huilen, en van het huilen dan weer meer ging hoesten… Om 14u hebben we afspraak bij de huisarts. Ze is ZO warm en zweterig, en lamlendig, en zielig…

denk dat foto in sf van junimama’s staat
Ow… Daar kom ik niet.
Goedemorgen dames,
Spring er even in vanaf hier.
Linda wat vervelend. In de auto nog wel. Kon je niet meer aan de kant komen? Doe maar lekker rustig aan. Tycho vandaag onder de pannen?
Han daar is een dokter voor hoor. Als het echt niet wil! Er gaan gewoon hele vervelende verkoudheden rond. Ik hoop dat je wat mee krijg van de ha. :hug: voor je meisje.
Babywens :dance: hoop dat jullie nog op tijd waren :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Verder geen bijzonderheden. Met mn hoofd veel bij Debz. Vandaag voor haar een hele moeilijke dag.
Nu ook bij onze SF hihi
@Lindaaa wrote:
Heb gewoon mijn hele auto onder gespuugd… Ben maar weer naar huis gegaan en lig nu weer lekker op bed.
:hug:
Een nieuwe goedemorgen, hier is het kneusje van vandaag… :mrgreen:
Heb nog even heerlijk geslapen vanmorgen en nu ben ik opnieuw aan het wakker worden met een geroosterd broodje met alleen boter.
Hoop deze ellende niet dagelijks te hebben de komende tijd. Daarom wou ik ook gewoon naar het werk vanmorgen, dacht… wat krijgen de de komende weken dan nog? Maar bij elke afslag op de snelweg dacht ik: zal ik er af gaan? Zal ik het doen? Zal ik het niet doen? Ik was net over de helft dat ik dacht, ik moet zometeen echt weer :sick:, ik moet eraf! Ik was bijna bij een afslag en dacht: gas!! En toen ik eindelijk dacht: op de vluchtstrook!! Was dat een erg gevaarlijk stukje en durfde ik dat ook niet aan om daar te gaan stoppen en dan was het waarschijnlijk ook al te laat. Dus ik heb de afslag al kotsend genomen, het was ook niet een beetje, nee een heleboel! En dat terwijl ik nog geen hap door mijn keel had kunnen krijgen vanmorgen. Dus de auto was niet alleen vies, maar ikzelf ook helemaal. Snel naar het werk gebeld en heb eerst een potje zitten huilen, want wat voelde ik mij ellendig! Thuis gekomen als eerste mijn jas in de was en daarna nog even heerlijk geslapen.
Nu zo ik voor het opstaan kunnen gaan eten, maar nu moest ik om vijf uur enorm plassen. En na dat plassen (mvm fles helpt daar misschien ook wel een beetje aan mee) was ik dus al enorm misselijk. T moet toch niet zo zijn dat ik eerst iets moet gaan eten voor ik kan gaan plassen 's nachts?
Zo, sorry voor mijn onsmakelijke verhaal! :mrgreen:
Han, wat zielig voor Isa! Hoop dat de dokter iets voor haar heeft zodat ze snel weer beter is!! :hug:
Euh… moet dus straks mijn auto ook nog schoonmaken! :silenced:
Linda wat ontzettend vervelend! Waren ze op je werk een beetje begripvol of weten ze nog van niks?
Succes met de auto, dat is een rotkarwei :hug: :hug:
Ik doe even een spuugverhaal in de spoiler, voor het geval je nog niet op sterkte bent dan lees je het later maar eens
Marijne heeft ook eens gespuugd in de auto ze had een banaan op :sick: maar omdat ze in het autostoeltje zat heeft ze alles opgevangen in haar jas, trui, broek en romper :roll:
Ik mag nu aan de slag met de kerstboom, de lampjes zijn stuk :evil: Dus net maar even nieuwe gehaald en nu alles eruit en weer alles erin :roll:
ik zit gewoon jullie kotsverhalen te lezen terwijl ik een boterham met smeerkaas eet…
Beh Lindaaa da’s geen lekker begin van de dag :sick:
Bij Emma ben ik alleen maar 2 weken heel moe en brak geweest maar niks van misselijk of spugen, hopelijk is dat nu weer zo
Han: hoest met je kleine meisje?
Kimmiejj: fijn zo’n uitgeslapen dochter, ben je de dag nog een beetje doorgekomen?
Hier vanmorgen kennis wezen maken op de psz, Emma vond het heel spannend maar toch ook wel erg leuk, ze heeft zelfs nog een kerstkaart geknutselt In januari mag ze voor het echie, eindelijk, ze wil al zo lang naar ‘school’ :mrgreen:
Nou dames, ik spring er toch weer met een half been in!
Geloof dat ik hub iig wat betreft financien en huisvesting toch weer wat positiever heb kunnen stemmen, dus nog even verder ‘kneden’ de komende tijd en wie weet…
(want wil wel dat hij er dan ook echt zelf achter staat en niet dat het meer een accoordje is, alleen om mij tevreden te stellen)…
:hug: voor Linda (gelukkig ook nooit last van misselijkheid gehad, ja bij de laatste een paar weken, maar dat bleek meer aan m’n vitaminetabletten te liggen :wall: )
@Amy82 wrote:
ik zit gewoon jullie kotsverhalen te lezen terwijl ik een boterham met smeerkaas eet…
8)
Iuno, hopelijk draait je man bij!!
Becky, heerlijk he die bonnen? Ik heb laatst Viktor&Rolf, Flowerbomb gehaald. :inlove:
Ik heb besloten dat ik niet meer gebruik ga maken van ovulatietesten. Als ik een positieve test heb, dan weet ik dat het belangrijk is om te klussen. En manlief, tsjaa daar heb ik al eens over gemopperd. En gister hetzelfde verhaal…
Dus als ik geen positieve testen heb, dan kan ik mij ook niet drukmaken om zijn gedrag. En dan maar hopelijk dat ooit een ei precies in het weekend komt…
Ego: Het is een fikse virusinfectie. Ze moet uitzieken tot maandag, en als ze dan nog koorts heeft, moeten we terug komen en krijgt ze een kuurtje. In de tussentijd moeten we goed letten op symptomen van hersenvliesontsteking en uitdroging… :?
En nu ben ik werkelijk waar doodmoe. Het is een zeer bewogen jaar geweest, met veel heftige perikelen binnen ons gezin, en ik ben… Af… Dit was de druppel. Mijn kleine meid zo ziek… Bah… Mijn glas is niet meer halfvol, hij is ook niet halfleeg, hij is gewoon leeg nu.
@HanB wrote:
Ego: Het is een fikse virusinfectie. Ze moet uitzieken tot maandag, en als ze dan nog koorts heeft, moeten we terug komen en krijgt ze een kuurtje. In de tussentijd moeten we goed letten op symptomen van hersenvliesontsteking en uitdroging… :?
En nu ben ik werkelijk waar doodmoe. Het is een zeer bewogen jaar geweest, met veel heftige perikelen binnen ons gezin, en ik ben… Af… Dit was de druppel. Mijn kleine meid zo ziek…Bah… Mijn glas is niet meer halfvol, hij is ook niet halfleeg, hij is gewoon leeg nu.
Wil je nog even mijn -lelijke- glas hebben? :hug:
Wat naar als een kindje zo ziek is he? :-*