@HanB wrote:
MissMe, zonder foto’s geloven wij daar natuurlijk niets van! :snooty::lol::mrgreen:
Vandaag belde een vriendin om te vertellen dat ze zwanger is.
Aan de ene kant leuk maar aan de andere kant denk ik waar is ze aan begonnen.
Ze heeft nu een relatie met een vriend waar ze nog geen jaar mee gaat, haar vorige vriend is er van door gegaan met een ander toen ze net bevallen was van haar eerste kindje.
De nieuwe vriend is echt iemand die zich opdringt, zat er na een week al bij haar in en hij voelt gewoon niet echt.
De meeste vrienden hebben geen goed gevoel bij hem.
Hoop zo voor haar dat het goed gaat ,maar ze lijkt helemaal niet gelukkig.
Jullie bedoelen zeger Hennie, Missygirl… zij schreef bij onze stoppers mee… wat een drama was dat. ik testte positief van Jayden, de dag voor zij stierf… dat blijft gewoon bij…
Inge, vervelend he, als je als vriendin niet echt achter de keuze van haar staat wat betreft de partner, en nu helemaal nu ze zwanger is :hug:
Becky, leuke verjaardag gehad zeg! :inlove: :dance: en fijn dat het met je ouders weer geklaard is! Nu nog met J erbij
Missme; foto!!! :inlove:
oja, Emmeken, mooie test :inlove: :inlove:
@ Amy82 Die zijn ook erg ja. Maar in dit geval gaat het om iets wat nu is.
Lees maar als je wil
Debby haar topic http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=104243
Ollie (dit was in juli maar het slijt niet natuurlijk
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=100967
Ik zit nu met me dochter op. Ze werd om 3:00 wakker. Wou bij ons leggen. ik zeg kom maar. ze lig en ging gewoon weer boos doen zoals altijd. ze moest en zou naar beneden! Echt he word zo verdrietig van haar. Ze heb gewoon Sch*t aan me/ons . Sorry dat ik het zeg maar het is zo brutaal wicht
kimberley, die topics ken ik hoor heb er al dikwijls gelezen… En vervelend van je dochter dat ze zich zo gedraagd
Geen middag voor mama alleen vandaag
Halve nacht opgezeten met koortsige Isa die hoestte, huilde, en vooral heel veel buikpijn had en scheetjes liet. Die blijft dus thuis vandaag. Nu maar hopen dat sm Robyn dan op wil halen, anders kan zij ook niet naar de kerstmarkt!
Jullie mogen 1x raden wie er tussen de middag naar bed gaat, tegelijk met de kleine meid… :shifty:
@Amy82 wrote:
kimberley, die topics ken ik hoorheb er al dikwijls gelezen… En vervelend van je dochter dat ze zich zo gedraagd
![]()
@MSJ wrote:
Pff wat lees ik nu voor verschrikkelijke verhalen. Bahbah.Kimmiejj, deze opmerking bedoelde Eef.
Ik weet nog een paar jaar geleden, toen is er een moeder tijdens een bevalling overleden. Dat postte haar man hier op het forum. Mennn dat was ook heavy zeg…Krijg er nog kippenvel van…
Pff heb net huilend dat topic van Debby zitten lezen. Mijn god wat een drama…
@HanB wrote:
@MSJ wrote:Pff wat lees ik nu voor verschrikkelijke verhalen. Bahbah.Kimmiejj, deze opmerking bedoelde Eef.
Ik weet nog een paar jaar geleden, toen is er een moeder tijdens een bevalling overleden. Dat postte haar man hier op het forum. Mennn dat was ook heavy zeg…Krijg er nog kippenvel van…![]()
Helllooooo,
Wow die testen!! Duidelijker kan niet! :dance:
Han: hoe is het met de kleine meid? Al weer ietsjes beter??
Kim, wat vervelend van je dochter! Hoop dat het snel beter gaat! :hug:
Inge, vervelend hea, sommige mensen passen gewoon niet bij elkaar maar op het moment dat je in zo’n relatie zit zie je dat vaak niet …
Becks! Fijn dat je gesprek zo goed is verlopen.
Als ik iemand vergeten ben! sorry :shifty:
Die verhalen zijn inderdaad verdrietig.
Ik ben soms zo dom…
Was ik de laatste dagen vergeten de ovutesten te doen. Net ff gedaan en de test knalt eruit. Pfff precies op tijd eraan gedacht
En wat een heerlijke zw testen!! :inlove:
@Becky wrote:
Meiden, here I am :mrgreen:
Mijn gesprek ging goed. Zoals ik dus al gevoeld had was er wel degelijk iets aan de hand. Dus maar goed dat ik gegaan ben. Achteraf had ze het beter wel kunnen zeggen want het ging echt om iets heel stoms :evil: ze vonden dat j en ik voornamelijk aan het smoesen waren tijdens het beruchte weekendje weg in zeeland :wall: Als ze er toen iets van gezegd hadden, hadden we uit kunnen leggen dat ik hem niet verstond :wall: Maar goed, uiteindelijk alles uitgesproken. helaas was j er niet bij, dus zaterdag wilde j ook nog even met mijn ouders praten en is ook daarmee de lucht geklaard. Ben wel blij dat ik erheen ben gegaan.
Mijn verassing was super :inlove: Ik vier al jaren mijn verjaardag niet echt en J vond dat ik dat nu maar een keer wel moest doen. dus hij had een suprise party voor me georganiseerd. Hij had al mijn vrienden en familie uitgenodigd :inlove: Het was echt super gezellig!
Was alleen zondag wel een beetje brak…hahahaha. Verder hebben we nu dus weer allemaal verjaardagen die er aan zitten te komen. Maar we hebben besloten dat we er eentje even laten schieten want anders zijn we aankomend weekend ook het hele weekend weg want zondag moeten we naar Apeldoorn voor de verjaardag van het zoontje van mijn kokvriendinnetje.
Vanavond gaan we dan eindelijk de kerstboom opzetten :dance: Heb er nu al zin in.
Je ei dan ook al goed benut babywens?
@Lindaaa wrote:
Je ei dan ook al goed benut babywens?
Meiden, zal proberen van het weekend even te reageren :oops:
Zijn de afgelopen 2 dagen met kerstversiering bezig geweest en ga nu lekker mijn bedje in.
Morgen werken en even de stad in om te kijken voor lekkere warme pantoffels :mrgreen: En even douglas en ici paris in aangezien ik allemaal bonnen heb gehad :inlove:
Zal dan ook proberen om op iedereen te reageren :inlove:
Hoop dat het klussen deze maand zijn vruchten afwerpt babywens.
Ik ben al klaar wakker, want heb al staan spugen. Voelde me zo beroerd! T is dan wel een goed teken, maar t is geen pretje die ochtendmisselijkheid!
Kan zo ook wel gaan douchen, kan k het lekker rustig aan doen.
Fijne dag allen.
@Linda vervelend he die misselijkheid. Je weet dat het voor het goede doel is. Maar leuk is anders.
Hier ook al vanaf 5 uur waKker.Dochterlief was weer uitgeslapen.Veder voel ik me nog bagger en erg licht in me hoofd.