Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

Het is verschrikkelijk wat die twee meiden meer maken, een grote nachtmerrie.

Missme jammer van de pup.

Bodyl heeft nu schoenmaat 24, maar ze is van zichzelf ook lang, zit kwa groei op de bovenste lijn.

Kees ook gefeliciteerd, ja ga ook al mooi naar de acht weken weer lekker hoor kan niet wachten tot ik het kindje kan voelen, wanneer voelden jullie het voor het eerst, bij Stella met 19 weken en bij Bodyl met 16 weken.

Ik word er verdrietig van. Moet er niet aan denken…

En dan nog met een kleintje en zwanger…

Inge, ik voelde Jayden met 19 weken, had toen niet de placenta aan de voorkant. Nu wel. Ben echt benieuwd wanneer ik het voor het eerst ga voelen…

Ik had beide keren de placenta aan de voorkant maakt volgens mij niet veel uit.

Het is een heftige periode op het forum… Hier en daar wordt de gevreesde ziekte kanker ontdekt, er gebeuren ongelukken die levens kosten… Het zou niet moeten mogen, in deze dagen, die zo fijn horen te zijn… :frowning:

@inge77 wrote:

Het is verschrikkelijk wat die twee meiden meer maken, een grote nachtmerrie.

Missme jammer van de pup.

Bodyl heeft nu schoenmaat 24, maar ze is van zichzelf ook lang, zit kwa groei op de bovenste lijn.

Kees ook gefeliciteerd, ja ga ook al mooi naar de acht weken weer lekker hoor kan niet wachten tot ik het kindje kan voelen, wanneer voelden jullie het voor het eerst, bij Stella met 19 weken en bij Bodyl met 16 weken.

Ik voelde Robyn bij 22-23 weken pas, vrij laat dus. Bij Isa voelde ik haar met 13 weken al, lekker vroeg dus! :wink: Bij beide meiden lag de placenta voor. :slight_smile:

Becky, misschien heb ik het gemist, maar hoe ging je gesprek vrijdag? :-*

Heel erg verdrietig ja van debz en ollie.Heb het weekend zitten huilen toen ik het las. En kan er elk moment wel om huilen.Heb zo te doen met die 2 meiden.De grond onder de voeten is weg gezakt.

Ik heb ook niets gelezen van Becky

@HanB wrote:

Becky, misschien heb ik het gemist, maar hoe ging je gesprek vrijdag? :-*

En wat voor leuke verassing had je afgelopen weekend nog? :slight_smile:

Meiden, here I am :mrgreen:

Mijn gesprek ging goed. Zoals ik dus al gevoeld had was er wel degelijk iets aan de hand. Dus maar goed dat ik gegaan ben. Achteraf had ze het beter wel kunnen zeggen want het ging echt om iets heel stoms :evil: ze vonden dat j en ik voornamelijk aan het smoesen waren tijdens het beruchte weekendje weg in zeeland :wall: Als ze er toen iets van gezegd hadden, hadden we uit kunnen leggen dat ik hem niet verstond :wall: Maar goed, uiteindelijk alles uitgesproken. helaas was j er niet bij, dus zaterdag wilde j ook nog even met mijn ouders praten en is ook daarmee de lucht geklaard. Ben wel blij dat ik erheen ben gegaan.

Mijn verassing was super :inlove: Ik vier al jaren mijn verjaardag niet echt en J vond dat ik dat nu maar een keer wel moest doen. dus hij had een suprise party voor me georganiseerd. Hij had al mijn vrienden en familie uitgenodigd :inlove: Het was echt super gezellig!

Was alleen zondag wel een beetje brak…hahahaha. Verder hebben we nu dus weer allemaal verjaardagen die er aan zitten te komen. Maar we hebben besloten dat we er eentje even laten schieten want anders zijn we aankomend weekend ook het hele weekend weg want zondag moeten we naar Apeldoorn voor de verjaardag van het zoontje van mijn kokvriendinnetje.

Vanavond gaan we dan eindelijk de kerstboom opzetten :dance: Heb er nu al zin in.

Haha Becky wat een stiekemerd, maar zo heb je dus een hele leuke verjaardag gehad :thumbup:

Tis vreselijk om te lezen wat Ollie en Debz moeten doormaken, wat een nachtmerrie :frowning:

Maar ff iets anders: Wat denken jullie? Ken ik me hiermee vertonen bij de augustusmama’s?

:inlove:

Natuurlijk kan dat! Kom er gezellig bij! :mrgreen:

@kees wrote:

Nouja, het zal nog wel even duren voordat ik een NOD heb :mrgreen: , maar die van emmeken is morgen inderdaad :smiley:

:oops: :mrgreen: :mrgreen:

Pff wat lees ik nu voor verschrikkelijke verhalen. Bahbah.

Ik weet nog een paar jaar geleden, toen is er een moeder tijdens een bevalling overleden. Dat postte haar man hier op het forum. Mennn dat was ook heavy zeg…Krijg er nog kippenvel van…

@Emmeken36 wrote:

Haha Becky wat een stiekemerd, maar zo heb je dus een hele leuke verjaardag gehad :thumbup:

Tis vreselijk om te lezen wat Ollie en Debz moeten doormaken, wat een nachtmerrie :frowning:

Maar ff iets anders: Wat denken jullie? Ken ik me hiermee vertonen bij de augustusmama’s?

:inlove:
Echt wel! :inlove: Schrijfze! :wink:

Hier een ziek klein meisje. :frowning: Ze is erg lamlendig, en wil zelfs niet spelen. En ik heb al zeker drie dunnepoepluiers mogen verwisselen, alleen vanochtend al! :wall: Ze krijgt wat sinasprilletjes, drinkt af en toe wat, wil bijna niets eten… Nu maar hopen dat ze morgen weer wat beter is, anders kan ze niet mee naar de kerstmarkt met mijn sm en haar grote zus… En dan heeft mama dus alsnog geen rustmiddagje voor zichzelf. :?

@Becky wrote:

Meiden, here I am :mrgreen:

Mijn gesprek ging goed. Zoals ik dus al gevoeld had was er wel degelijk iets aan de hand. Dus maar goed dat ik gegaan ben. Achteraf had ze het beter wel kunnen zeggen want het ging echt om iets heel stoms :evil: ze vonden dat j en ik voornamelijk aan het smoesen waren tijdens het beruchte weekendje weg in zeeland :wall: Als ze er toen iets van gezegd hadden, hadden we uit kunnen leggen dat ik hem niet verstond :wall: Maar goed, uiteindelijk alles uitgesproken. helaas was j er niet bij, dus zaterdag wilde j ook nog even met mijn ouders praten en is ook daarmee de lucht geklaard. Ben wel blij dat ik erheen ben gegaan.

Mijn verassing was super :inlove: Ik vier al jaren mijn verjaardag niet echt en J vond dat ik dat nu maar een keer wel moest doen. dus hij had een suprise party voor me georganiseerd. Hij had al mijn vrienden en familie uitgenodigd :inlove: Het was echt super gezellig!

Was alleen zondag wel een beetje brak…hahahaha. Verder hebben we nu dus weer allemaal verjaardagen die er aan zitten te komen. Maar we hebben besloten dat we er eentje even laten schieten want anders zijn we aankomend weekend ook het hele weekend weg want zondag moeten we naar Apeldoorn voor de verjaardag van het zoontje van mijn kokvriendinnetje.

Vanavond gaan we dan eindelijk de kerstboom opzetten :dance: Heb er nu al zin in.
Fijn dat het op is gelost tussen jullie! :-*

En dan nog een surpriseparty ook! Liever jij dan ik, maar als jij er maar blij mee bent. :mrgreen:

dat was ook echt drama ja! Was toen zelf ook zwanger.

Zal eens verder met werken trouwens… :wink:

Emmeken, mooie test! :inlove:

Wat vreselijk he, van die meiden, echt n nightmare!

Buikje begint hier langzaam n beetje uit te zetten :smiley:

MissMe, zonder foto’s geloven wij daar natuurlijk niets van! :snooty: :angel: :mrgreen: