Tygo zit al in maat 27, denk niet dat je daar vergelijkingsmateriaal aan hebt.
Han, wij waren deze week anders al 15 weken geweest zeker? (waar is marga?) Tijd gaat echt enorm hard! Ik zit nu ook alweer bijna op zeven weken. (ben verder dan de vorige keer! :D)
Ja, deze week was onze 15e geweest…
Yay, voorbij de vorige grens!!! :dance:
Emma had in mei maat 21, inmiddels maat 23 (vond afgelopen week toevallig een papier terug waarop ik in mei haar voetjes gemeten had, best wel een verschilletje met nu) op haar 2e verjaardag had ze mt 22.
Amy: wow zo ver al! :shock:
Lindaaa: hij heeft groot gelijk hoor: 1 dag is lang genoeg, weg met die boom :mrgreen:
Vanmorgen weer een mooie duidelijke test dus ik denk dat dit wel een blijvertje is, ga maar weer eens een banner inmekaar prutsen denk ik
Jaaaaaaaaaa een banner voor Emmeken!!! :inlove:
En voor mij ook :mrgreen:
En dan nu ook zelfs nog mijn 100ste bericht hier
Gefeliciteerd dubbelop dan!
Inderdaad leuk een man die meeschrijft! Maar een banner… Nu dan toch ook meeschrijven bij de augustus-mama’s?
Dat worden dan de augustus mama’s & papa! :inlove:
Hallo,hallo dames,
Vorige week gewoon wat druk gehad wel zo links en rechts meegelezen tussen de dingen door.
Fantastisch twee zwangere er bij, gefeliciteerd dames en manlief.
Gaaf dat je mee schrijf .
Linda krijg je toch nog gezelschap bij de augustus mama’s
Marlous jammer meid op naar een nieuwjaarsklus!
Missme wat jammer van de pup gelukkig dat je goed contact had met de fokker. Maar wel zonde. Nu maar even genieten van je zs en jullie andere hond krijgt weer rust.
Qua schoenmaat kan ik echt niet meepraten Daniels voeten elke drie maanden bijna een maat. Hij heeft nu 28 met twee jaar zat hij volgens mij rond de 21/22 maar dat zat toen niet goed. Hij heeft gewoon moeilijke voeten net als zn vader!
Verder geen bijzonderheden hier. Misselijkheid met ups en downs maar het verbeterd wel.
Eind van de week lekker een lang weekend cp daar kijk ik enorm naar uit.
Heerlijk lui in het zwembad hangen, gezellig samen eten en plopsaland.
Nu de tafel even dekken en zo kindje halen van school.
Ik zal es bij de aug mama’s gaan gluren, maar zal wel morgen worden voor je daar iets van me hoort…moet zo werken. (maar misschien verveelt Kees zich vanavond )
Ik had het berichtje van Missme gewoon helemaal gemist over haar pup. Zonde zeg! Maar wel fijn dat het zo opgelost kon worden!!
Heb mezelf net verwend met een broodje gezond, zulke broodjes wil ik dagelijks wel!!
Kees gefeliciteerd!!! Het gaat goed hier!!!
Ik zie je banner, heb je morgen pas je NOD?
Nouja, het zal nog wel even duren voordat ik een NOD heb :mrgreen: , maar die van emmeken is morgen inderdaad
Ben ik even een weekend weg, 2 zwangeren :shock:
WOW gefeliciteerd!!! :mrgreen:
En welkom Kees!
ps wanneer gaan die Sint dingen weg?
Jeetje mina hebben jullie het topic voor Debz25 al gezien bij arm om je schouder?
Wat vreselijk om te partner te moeten verliezen
Eerst Ollie en nu Debz…
ja erg he, dramatisch gewoon…
Echt verschrikkelijk ja! Zal je maar gebeuren met een kindje en zwanger van de tweede…
Ongelofelijk heb het net gelezen. Dit gun je niemand. Dit mag pas als je 80 ben of ouder. Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd.
Had al hoofdpijn maar dit bevorderd het niet. Hier wordt je gewoon heel triest van.