Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

Lijstje is geupdate!!! :inlove: :dance:

Mag ik uitgerekende data en nieuwe NODs via PB alsjeblieft? :wink:

Mooi Han ziet er mooi uit hoor.

Jammer Marloes wie weet nog voor het nieuwe jaar.

nog een week wachten dan eindelijk de echo, soms wel onzeker er over, ik voel zo weinig, geen kwaaltjes, af en toe vraag ik me af of ik nog wel zwanger ben.

He balen Marlous :hug:

Han ik pb je ff de datum voor je lijstje :slight_smile:

@inge77 wrote:

Mooi Han ziet er mooi uit hoor.

Jammer Marloes wie weet nog voor het nieuwe jaar.

nog een week wachten dan eindelijk de echo, soms wel onzeker er over, ik voel zo weinig, geen kwaaltjes, af en toe vraag ik me af of ik nog wel zwanger ben.
:hug: Alles is vast goed! Ik duim voor een mooie echo voor jou… :pray:

@Emmeken36 wrote:

He balen Marlous :hug:

Han ik pb je ff de datum voor je lijstje :slight_smile:
Kom maar op, pas ik hem meteen nog even aan. :slight_smile:

Dames, hoe is het hier???

Ik word echt met de dag misselijker!

Mijn zoon is een beetje overstuur op het moment, hij wil de kerstboom alweer opruimen, staat hem in de weg… :roll:

LOL, na 1 dag al??? Zijn speelruimte ingepakt, mama??? Foei toch! :wink:

Zo, de rust is wedergekeerd, maar voor hoelang?

De kerstboom staat inderdaad op de plek waar anders zijn tafeltje en speelgoed staat, maar dat heeft wel een ander mooi plekje gekregen.

Hij was echt al van alles uit de boom uit het plukken! :lol:

Vanmiddag nog maar wat kerstversiering kopen samen, wie weet vind hij het dan wel weer leuk.

Dus hij moet wijken voor de kerstboom??? Dat zou ik ook niet pikken als ik hem was! :snooty: :hand: :naughty:

Hier moest de krabpaal van de katten verhuizen. :wink:

goedemorgen!

Zit eens naar de banners van Linda, Kimmiej en Inge te kijken, maar jeetje meiden wat gaan jullie ook al hard zeg!

Marlous, balen weer door naar de volgende ronde :frowning:

Haha die Tygo, de boom nu al zat :lol: jayden vindt het geweldig, vooral al die lichtjes :inlove:

Ben trouwens hard op zoek naar een jongensnaam. Gevoel is zo sterk dat het een jongetje is… Maar er is echt maar 1 naam die ik echt leuk vind… En alles wat ik verder zeg wordt afgekeurd door Alex :lol: dat gaat nog wat worden, pfff…

hmm. Als ik naar het lijstje kijk, moeten er komende ronde weer 2 zwangeren bijkomen, daarna weer 3 :mrgreen:

Amy, wacht nog maar even met namen voor je het zeker weet joh!

dat zegt Alex ook al, Linda :wink: maar alles zegt mij dat dit een jongetje is… :wink: nou ja, nog een paar weken, dan weten we het :wink:

:shock: 12+4?!?!?!?!

flabbergasted

@HanB wrote:

flabbergasted
:shifty:

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:

flabbergasted
:shifty:
:inlove: :-* Fijn, meis, die 12 weken grens voorbij! Hoe voel je je?

Zeg dames, ik ben er al zo lang uit… Weten jullie nog hoe groot de voeten van jullie kids waren toen ze 2 waren? :think: Isabelle heeft maar zulke kleine voetjes… Ze draagt al ruim een half jaar maatje 20/21… :?

Nou inderdaad, bij jou VLIEGT de tijd gewoon om Amy!!!

:mrgreen:

ja, ik vind het ook onwijs snel gaan… Ik voel me goed! Misselijkheid wordt minder, smaak is nog wel heel anders, en nog steeds niet gespuugd :wink:

Oei, weet niet meer welke maat Jayden toen had, volgens mij 22 ofzo… Dit jaar in september 24 en vorige week ene voet 25 en de ander 26… Zit ik dan met snowboots maat 26, hopelijk past hij ze nog als we ze nodig gaan hebben :wink:

Anders maar zonder tenen hoor! :mrgreen:

:mrgreen: