Aug- en Sept-stoppers 2011 #10 De feestdagen in aantocht!!!

@kees wrote:

Ik had me dacht ik hier nog niet voorgesteld, ik ben Kees, de man van Emmeken36, ik lees altijd wel mee, maar post niet zo heel veel (meestal foto’s, mariken doet de verhaaltjes wel :slight_smile: ), en ik moest onderstaande van haar maar even posten aangezien zij moest werken :slight_smile:

Het is wel weer een zeer vroege test, maargoed, een streep is een streep…

En speciaal voor Lindaaaaa, de uitrekende datum zou 21 augustus moeten zijn, dus je bent niet meer alleen :slight_smile:
Kees, aangenaam, en gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@HanB wrote:

@kees wrote:
Ik had me dacht ik hier nog niet voorgesteld, ik ben Kees, de man van Emmeken36, ik lees altijd wel mee, maar post niet zo heel veel (meestal foto’s, mariken doet de verhaaltjes wel :slight_smile: ), en ik moest onderstaande van haar maar even posten aangezien zij moest werken :slight_smile:

Het is wel weer een zeer vroege test, maargoed, een streep is een streep…

En speciaal voor Lindaaaaa, de uitrekende datum zou 21 augustus moeten zijn, dus je bent niet meer alleen :slight_smile:
Kees, aangenaam, en gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

GEFELICITEERD :inlove: :mrgreen: :dance:

Voor iedereen die het kan gebruiken :hug:

@Lindaaa wrote:

Maar wie komt er dan wel bij de augustus-mama’s?? Officieel ben ik gewoon nog de enige echte augustus-mama, de overige twee meiden zijn eigenlijk in juli uitgerekend. (misschien ik ook wel ,maar ga ik niet vanuit)

Ikke!!! :dance: :dance: :dance:

Vanochtend een dikke tweede streep!!!

Emmeken en Kees proficiat!! Gezellig!!!

Linda here we come!!!

@MSJ wrote:

@Lindaaa wrote:
Maar wie komt er dan wel bij de augustus-mama’s?? Officieel ben ik gewoon nog de enige echte augustus-mama, de overige twee meiden zijn eigenlijk in juli uitgerekend. (misschien ik ook wel ,maar ga ik niet vanuit)

Ikke!!! :dance: :dance: :dance:

Vanochtend een dikke tweede streep!!!

Emmeken en Kees proficiat!! Gezellig!!!

Linda here we come!!!

JAAAAAAAAAA!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:

MSJ gefeliciteerd :mrgreen:

MSJ Gefeliciteerd! Woei op 1 dag 2 zwangeren erbij!

Nu de rest nog * duimduim*

knuff Voor degene die het nodig hebben

Woehoe en MSJ ook, gefeliciteerd, het wordt wel es wat in augustus :mrgreen: (in 2009 was er toen echt een babyboom gaande!)

M’n tepels zijn nog steeds helemaal hieperdepieper (en de rest ook :silenced: ) denk dat dit wel een blijvertje is. Gisteren een testje gedaan en die leek bij lampicht negatief maar toen ik hem bij daglicht naast die van vorige week hield stond er toch wel een heeeeeeel licht streepje (niet op de foto te krijgen) en vanmorgen om 6.15 dan deze, en morgen… :lol:

Lindaaa: wat vervelend dat je kleine mannetje zo’n problemen met poepen heeft. Een oppaskindje van me had ook ‘poep en plas’ problemen, bij hem zijn ze via kinderarts etc op speltherapie uitgekomen en dat heeft wel geholpen. (maar dat mannetje was al wel een stukje ouder)

whoehoeeeeeee!!! MSJ, gefeliciteerd!!! :inlove: :dance:

en Emmeken, jij ook gefeliciteerd!! :inlove: :dance: ook al zo snel na je vroege mk! fijn hoor!!

Duim voor jullie beiden dat het blijft zitten :pray:

ik had vanmiddag ineens zin in after eight… doosje gekocht, ohhhhh wat zijn die toch lekker!! :drool: :drool:

ik heb trouwens heel sterk het gevoel dat Jayden een broertje gaat krijgen :inlove:

Hey gaaf man weer twee zwanger, Emmeken en Kees gefeliciteerd, en MSJ ook natuurlijk.

Mooi zeg kom het lijstje toch nog redelijk in de buurt van voor volgend jaar allemaal zwanger.

Marga ken het wel in potten, gebruikten we ook altijd wel op het werk voor clienten die er mooite mee hadden.

Ik kom even snel kijken na een gezellig dagje met vriendinnen en zie tot mijn verbazing dat ik gewoon twee mede augustus-mama’s mag gaan verwelkomen!! Te gek! Gefeliciteerd meiden! Morgen lees en schrijf ik verder even weer bij!

Kees ook gefeliciteerd trouwens! :wink:

Wow, weer 2 zwangeren!!!

Super gefeliciteerd!! :inlove: :inlove: :inlove:

Hier alles ok, alsof er niks aan de hand is.

Maar woensdag echt een kloppend hartje gehoord, dus er zit echt een baby in mijn buik.

Ohja, onze pup is inmiddels terug naar de fokker. Het ging echt niet meer, ook niet met onze andere hond. Ze stelde het zelf voor. Nu laten we het zo.

Hoe is het met jullie allemaal?

xx

Ik geniet van de rust in huis hier, heeeeeerrrlijk!!! In principe moest ML wel gewoon voetballen vandaag, het veld was goedgekeurd. Eerst nog flinke drama om het team volledig te hebben vanwege ziekte, in iedere geval alle keepers geblesseerd of ziek. Maar toen was de scheidsrechter ook nog ziek en toen werd uiteindelijk toch de wedstrijd verplaatst naar vandeweek. Heerlijk, ik hou ervan! Zeker omdat de mannen nu samen naar het voetbalveld zijn :slight_smile: :wink:

Gisteren een gezellige meiden-dag gehad. Relaxed met de trein, bleek er bij meppel een seinstorig te zijn, zodat we toch nog met de bus een stuk zouden moeten. Baalde al enorm, ga je een keer met de trein… Maar vlak voor zwolle kregen we te horen dat het probleem verholpen was en dat we door mochten rijden! :dance: Dus al en met was het een super geslaagd dagje!

Maar wat ontzettend leuk dat er weer twee zwangeren bij zijn hier! Wanneer volgt de rest? :pray:

Emmeken en MSJ gefeliciteerd!

Hier verder geen uitbreiding van de augustus mam’s, ik ben weer een ronde verder…

Gisteren lekker de kerstboom gezet, wordt dan altijd wel gezellig hoor :smiley:

Jammer!!! :frowning: Succes voor de volgende ronde dan maar!!

ML kwam net thuis om Tygo achter te laten en zelf weer naar voetbalveld te gaan om waarschijnlijk met een ander team mee te doen… :evil: Echt, het voetbal komt me soms echt mijn neus uit!!!

Dan zet ik wel samen met Tygo de kerstboom op zo!

Marlous wat jammer! Mischien een nieuwjaars toppertje voor jullie! Ik hoop dat je in januari een mooie positieve test in handen mag houden!

Gefeliciteerd MSJ!! :dance: :dance: :dance:

Marlous, balen!! :hug:

Op naar de volgende ronde :smiley:

Marlous, wat jammer :hug: Maar stiekem ben ik ook wel een beetje blij dat je met mij mee gaat naar de volgende ronde :oops: Heb zo’n voorgevoel dat ik als laatste overblijf terwijl we al het langste bezig zijn :cry:

Oh Marloes balen!! :frowning: Kopop hoor!!

Missme oh heerlijk, kan niet wachten totdat wij een kloppend hartje zien!! Pff ik vind die eerste weken echt niet leuk hoor!! Maarja.

Ik zat net in bad, tjee die aders over mijn (.)(.) zijn echt erg!! :shock: :smiley: Ik vind het wel fijn want ik voel verder eigenlijk niets… :roll:

Nou ik duim dat de rest ons snel volgt!!! :pray: :pray: