Ik had me dacht ik hier nog niet voorgesteld, ik ben Kees, de man van Emmeken36, ik lees altijd wel mee, maar post niet zo heel veel (meestal foto’s, mariken doet de verhaaltjes wel ), en ik moest onderstaande van haar maar even posten aangezien zij moest werken
Het is wel weer een zeer vroege test, maargoed, een streep is een streep…
En speciaal voor Lindaaaaa, de uitrekende datum zou 21 augustus moeten zijn, dus je bent niet meer alleen
Kees, aangenaam, en gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik had me dacht ik hier nog niet voorgesteld, ik ben Kees, de man van Emmeken36, ik lees altijd wel mee, maar post niet zo heel veel (meestal foto’s, mariken doet de verhaaltjes wel ), en ik moest onderstaande van haar maar even posten aangezien zij moest werken
Het is wel weer een zeer vroege test, maargoed, een streep is een streep…
En speciaal voor Lindaaaaa, de uitrekende datum zou 21 augustus moeten zijn, dus je bent niet meer alleen
Kees, aangenaam, en gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Maar wie komt er dan wel bij de augustus-mama’s?? Officieel ben ik gewoon nog de enige echte augustus-mama, de overige twee meiden zijn eigenlijk in juli uitgerekend. (misschien ik ook wel ,maar ga ik niet vanuit)
Maar wie komt er dan wel bij de augustus-mama’s?? Officieel ben ik gewoon nog de enige echte augustus-mama, de overige twee meiden zijn eigenlijk in juli uitgerekend. (misschien ik ook wel ,maar ga ik niet vanuit)
Woehoe en MSJ ook, gefeliciteerd, het wordt wel es wat in augustus :mrgreen: (in 2009 was er toen echt een babyboom gaande!)
M’n tepels zijn nog steeds helemaal hieperdepieper (en de rest ook :silenced: ) denk dat dit wel een blijvertje is. Gisteren een testje gedaan en die leek bij lampicht negatief maar toen ik hem bij daglicht naast die van vorige week hield stond er toch wel een heeeeeeel licht streepje (niet op de foto te krijgen) en vanmorgen om 6.15 dan deze, en morgen… :lol:
Lindaaa: wat vervelend dat je kleine mannetje zo’n problemen met poepen heeft. Een oppaskindje van me had ook ‘poep en plas’ problemen, bij hem zijn ze via kinderarts etc op speltherapie uitgekomen en dat heeft wel geholpen. (maar dat mannetje was al wel een stukje ouder)
Ik kom even snel kijken na een gezellig dagje met vriendinnen en zie tot mijn verbazing dat ik gewoon twee mede augustus-mama’s mag gaan verwelkomen!! Te gek! Gefeliciteerd meiden! Morgen lees en schrijf ik verder even weer bij!
Ik geniet van de rust in huis hier, heeeeeerrrlijk!!! In principe moest ML wel gewoon voetballen vandaag, het veld was goedgekeurd. Eerst nog flinke drama om het team volledig te hebben vanwege ziekte, in iedere geval alle keepers geblesseerd of ziek. Maar toen was de scheidsrechter ook nog ziek en toen werd uiteindelijk toch de wedstrijd verplaatst naar vandeweek. Heerlijk, ik hou ervan! Zeker omdat de mannen nu samen naar het voetbalveld zijn
Gisteren een gezellige meiden-dag gehad. Relaxed met de trein, bleek er bij meppel een seinstorig te zijn, zodat we toch nog met de bus een stuk zouden moeten. Baalde al enorm, ga je een keer met de trein… Maar vlak voor zwolle kregen we te horen dat het probleem verholpen was en dat we door mochten rijden! :dance: Dus al en met was het een super geslaagd dagje!
Maar wat ontzettend leuk dat er weer twee zwangeren bij zijn hier! Wanneer volgt de rest?
Jammer!!! Succes voor de volgende ronde dan maar!!
ML kwam net thuis om Tygo achter te laten en zelf weer naar voetbalveld te gaan om waarschijnlijk met een ander team mee te doen… :evil: Echt, het voetbal komt me soms echt mijn neus uit!!!
Marlous, wat jammer :hug: Maar stiekem ben ik ook wel een beetje blij dat je met mij mee gaat naar de volgende ronde :oops: Heb zo’n voorgevoel dat ik als laatste overblijf terwijl we al het langste bezig zijn