ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

@Bagheera wrote:

Ja het valt mij ook op dat Carly nu ze Jack niet meer heeft, constant gered moet worden door Holden. Ze kan maar weinig zelf geloof ik… :sick:

Ja hij is altijd in de buurt :think: :mrgreen: :sick:

@Corry wrote:

@Bagheera wrote:

Ja het valt mij ook op dat Carly nu ze Jack niet meer heeft, constant gered moet worden door Holden. Ze kan maar weinig zelf geloof ik… :sick:

Ja hij is altijd in de buurt :think: :mrgreen: :sick:

het lijkt wel of er een constante spanning om die twee hangt :shock: Ik hoop toch niet dat ze iets doms gaan doen hoor zoals een per ongeluk een zoen of iets dergelijks…Dat zou ik echt een wanhoopsdaad (voor mijn gevoel) van het script vinden!

is er iemand die weet of het werkelijk zo is dat datmeisje brad’s dochter blijkt te zijn ?

( zou ik wel leuk vinden )

volgens mij heb ik hier ergens in een spoiler gelezen dat het idd zijn dochter is

:mrgreen:

Kvind het wel een leuk kind

ik ook ze heeft wel wat , hopelijk brengt ze wat leuks en geen heibel :mrgreen:

@bianca81 wrote:

ik ook ze heeft wel wat , hopelijk brengt ze wat leuks en geen heibel :mrgreen:

Het zal wel iets van beide zijn hahaha :mrgreen:

Voor diegene die het willen weten…

ik heb ooit eens hier een post geplaatst dat Carly wat krijgt met Holden…

Lily verdwijnt uit de serie omdat ze te veel geld vroeg

[/spoiler]

Nee, Lily mag niet weg!! ik vind dr leuk!

sabje je kunt beter in spolier zetten niet iedereen wil dit nieuws weten nml :thumbup:

Wordt deze lily dan vervangen door een andere?Of gaat Lily helemaal de serie verlaten?

Op zich vind ik lilly de laatste tijd ontzettend irritant met alles,dus ik zou het geen gemis vinden. :silenced: Een andere lily is weer een ander verhaal,want dat vervangt natuurlijk nooit de echte hahaha…lekker dubbel he! :mrgreen:

Iemand anders neemt de rol over,… helaas.

en bedankt :eh: :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Aha, hier lees ik het dus terug, ik snapte er al niks van dat er ineens een andere Lily was…

ik ben wel weer in voor nieuwe spoilers :mrgreen: :mrgreen:

De nieuwe Lily vind ik erg op Meg lijken :silenced:

@Claudia

Ze gaan toch eerdaags Dusty vinden?! :wink: :mrgreen:

@M&J wrote:

@Claudia

Ze gaan toch eerdaags Dusty vinden?! :wink: :mrgreen:

VOlgens mij ook M&J, wellicht stata dat in ene nieuwe spoiler van december :mrgreen:

Rooike, heb je nog wat nieuwe info :angel:

Waarschuwing voor Claudia; erg veel tekst :wink:

Nadat ze er weer niet in geslaagd is om Paul te verleiden beschuldigd Sofie Paul er van dat hij haar verkracht heeft en ze gebruikt haar panty, die ze gedragen heeft op de avond dat zij seks hebben gehad als bewijs voor de “misdaad�. Meg en Barbara staan achter Paul tijdens deze valse beschuldigingen, terwijl Mike Sofie steunt. Cole brengt Sofie een onverwachts bezoekje. Bonnie gaat ermee akkoord om Henry en Vienna te helpen een financiële compensatie te krijgen uit de nalatenschap van Grey Gerard. Janet blijft thuis van haar werk, om haar blauwe oog te verzorgen dat ze opgelopen heeft nadat ze gevallen is tijdens een vechtpartij met Bud, haar dinerafspraakje. Brad ontdekt haar blauwe oog en waarschuwt Bud om uit de buurt te blijven van Janet, maar later ziet hij dat Bud Janet op haar bed duwt. Brad slaat Bud, die de politie belt en een aanklacht wegens mishandeling indient, welke hij later intrekt als Katie hem betaalt. Alison realiseert zich dat Chris achter haar ontslag van de verpleegopleiding zit en ze besluit een aanklacht wegens seksuele intimidatie tegen zowel Chris als het ziekenhuis in te dienen. Noah’s vader verteld hem dat hij Ameera terug brengt naar Irak omdat een politieke groep erg geïnteresseerd is in haar terug keer, maar Luke en Lucinda zorgen er samen met de autoriteiten voor dat de boot van de kolonel onderschept wordt voordat hij kan vertrekken. Kolonel Mayer springt overboord om zijn straf te ontlopen, terwijl de autoriteiten Ameera in hechtenis nemen ondanks het protest van Noah. Noah wordt boos op Luke voor zijn aandeel in de toestand van Ameera.

Om Bud te ontwijken trekt Janet in bij Brad en Liberty terwijl Katie uit Oakdale is. Als Katie terug keert naar huis is ze boos als ze ontdekt wat Janet gedaan heeft. JJ krijgt een ernstige vorm van streptokok in zijn keel en Jack blijft thuis om hem te verzorgen terwijl Carly met Sage mee gaat op zomerkamp. Janet maakt kippensoep voor JJ en ruimt het huis op voor Jack. Holden, Faith en Nathalie brengen Carly en Sage naar kamp waar Carly en Holden beide deelnemen aan ouderlijke activiteiten en ze brengen samen de nacht door (in een stapelbed). Op de terug reis geeft Holden toe aan de aantrekkingskracht van Carly en hij kust haar. Parker neemt een vakantiebaan in Oakdale als begeleider vaneen tenniskamp, maar nadat Liberty hem afgewezen heeft, heeft hij spijt van zijn beslissing. Cole arriveert in Oakdale en adviseert Sofie om Paul financieel te laten boeten voor wat hij haar aangedaan heeft, in plaatst van het risico van een rechtszaak, omdat Sofie dingen uit haar verleden verborgen heeft gehouden. Sofie en Cole vrijen. Meg probeert Sofie bang te maken nadat ze er achter gekomen is dat Sofie in het verleden veel gelogen heeft, maar Sofie wendt zich tot Paul, die medelijden heeft met haar en haar een cheque van $10000, - dollar geeft zodat ze weer opnieuw kan beginnen. Noah vertelt Luke dat hij tijdelijk een pauze wil in hun relatie. Bonnie gaat er mee akkoord om Alison bij te staan inzake haar aanklacht van seksuele intimidatie tegen Chris, en de familie Hughes en Stewart maken zich klaar voor het gevecht. Ondanks dat besluiten Emily en Casey in het geheim geliefden te blijven.

Noah blijft afstand nemen van Luke en hij verhuisd zelfs uit het huisje om weer in het studentenhuis te gaan wonen. Ameera wordt vrijgelaten en verteld Noah dat hun huwelijk geannuleerd wordt en dat ze verhuist naar Californië. Sofie trekt de aanklacht in tegen Paul en ze gebruikt een deel van het geld dat hij haar betaald heeft om Cole te betalen om morfine te stelen in het ziekenhuis. Dan verwisseld ze de sterkere dosis morfine voor de dosis die Meg klaar heeft tegen de pijn van Barbara, zodat als Meg Barbara haar injectie geeft ze haar bijna vermoord.

De spanningen tussen de familie Hughes en Stewart lopen hoger op en de vriendschap tussen Chris en Alison neemt af. Casey kiest er voor om Emily en Alison te helpen met de voorbereidingen van de rechtszaak tegen Chris. Henry ontvangt een grootmoedige regeling van Gray Gerard’s bezittingen en probeert om de helft van Metro te kopen. Holden neemt Lily mee uit en beland samen met haar in bed. De volgende dag stelt Holden voor om samen weg te gaan, en Lily stelt voor om naar Carly’s huisje te gaan in Montana. Carly probeert om met Holden te praten over hun zoen, zodat ze de spanningen tussen hen kan opklaren. Ze zoenen bijna weer voordat ze worden onderbroken door Lily, dus Holden besluit om zijn trip met Lily uit te stellen. Janet en Jack hebben plezier tijdens hun avond in Yo’s, iets wat Brad jaloers maakt.

Paul vraagt Meg ten huwelijk, en zij accepteert het aanzoek. Sofie vertelt aan Paul dat ze zwanger is van hem en toont een zwangerschaptest als bewijs. Luke en Noah praten over de tekortkoming van hun biologische vaders, maar Noah wil nog steeds afstand houden van Luke. Chris liegt in de rechtszaak onder ede over zijn rol in het ontslag van Alison van de verpleegopleiding. Alison verliest haar rechtszaak wanneer de rechter besluit dat ook al heeft Chris zich ongepast bemoeid heeft met Alison’s verpleegstudie, Alison’s cijfers de hoofdreden is waarom zij ontslagen is. Holden en Carly belanden per ongeluk op het zomerkamp van de meiden en door een zware storm worden ze gedwongen om de nacht samen door te brengen in een huisje op het kamp, waar ze uit eindelijk samen in bed belanden en vrijen. Als Faith daarna het huisje binnen komt realiseert Carly zich hoe fout ze bezig zijn geweest. Janet bekend haar gevoelens aan Brad, die haar duidelijk laat weten dat ze geen toekomst heeft met hem. Jack en Janet vriendschap groeit. Parker zoent Liberty.

Lily en Holden vrijen en Lily overtuigd Holden weer thuis te komen wonen. Carly neemt Mike mee naar een barbecue bij Holden en Lily, iets waar Holden jaloers om wordt. Een echo laat zien dat Sofie’s baby niet van Paul kan zijn, Sofie betaald Cole om een andere echofoto te vinden met een oudere foetus. Cole realiseert zich dat Sofie zwanger is van zijn kind en niet van Paul, en blijft haar chanteren voor meer geld. Lisa hoort hoe Barbara Sofie bedreigt. Sofie vertelt Mike over haar zwangerschap en Mike geeft het nieuws door aan Meg. Meg confronteert Sofie, die een echofoto laat zien als bewijs dat ze de waarheid vertelt. Paul treft Sofie bijna bewusteloos liggend op de vloer van haar hotelkamer. Hij vraagt haar wie het haar aangedaan heeft en Sofie vertelt “Meg�. Sofie verliest het bewustzijn en Paul controleert de hartslag en merkt dat ze overleden is. Wanhopig om Meg te beschermen zorgt Paul dat het bewijsmateriaal weg is, inclusief het lichaam van Sofie en vindt een lege spuit onder het bed. Paul begraaft Sofie in de tuin van Fairwinds. Tom en Margo vieren hun 25 jarig huwelijk. Een bedwelmde Chris bekent aan Kim dat hij gelogen heeft tijdens de rechtszaak van Alison. Chris vindt Alison en verteld haar dat hij aftreedt in het ziekenhuis. Emily vertelt Casey over haar verleden als prostitué, maar Casey vertelt haar dat hij van haar houdt ondanks alles. Cyndi Lauper treedt op tijdens een homo benefiet waar Noah aan Luke verteld dat hij de enige is waar hij mee wilt zijn en ze zoenen. Noah laat dan de bom vallen als hij vertelt dat hij aangenomen is bij het leger en dat hij de volgende dag vertrekt.

:shock: :shock: :shock:

Zoveeeeel spannends!!! :drool: