ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

ooow spannend!!!

Oh ik wil weer meer kjken kom er de laatste tijd niet aan toe want dan sta ik te koken en s morgens ook druk en s avonds te laat. Opnemen zulje zeggen maar er ligt nog zoveel ander spul wat teruggekeken moet worden. Door jullie blij ik ook wat op de hoogte

thanks!!!

:cry: Hebben jullie het ook gehoord? ATWT gaat stoppen, CBS heeft het contract niet verlengd, in september bij CBS de laatste aflevering, dus hier begin 2012 de laatste aflevering. :cry:

Jaa… echt stom… :?

Ik haat Sofie!!! :x

Heb maar een klein stukje gezien, maar is echt belachelijk ja. Maar ja, ik heb gelezen wat ze allemaal nog meer gaat doen de komende tijd, wordt niet echt beter.

Weet iemand of Paul en Meg nog gaan trouwen? Zal ze JA zeggen?

En wie had toch altijd van die mooie maandspoilers? Maand januari misschien?

@sabje373 wrote:

Weet iemand of Paul en Meg nog gaan trouwen? Zal ze JA zeggen?

En wie had toch altijd van die mooie maandspoilers? Maand januari misschien?

Ze zegt…

JA…

Ik heb effe gekeken voor een maandspoiler maar die site word niet meer bijgehouden helaas…

Op deze kun je de hele maand elke dag lezen…

http://fansiteatwt.nl/scoop/index.html

ik vind sofie ook :twisted:

gelukkig gaat ze dood :oops:

Kleine spoiler…

Maar Sofie gaat nog behoorlijk spoken bij Meg!

James Stenbeck komt terug, binnen een paar weken ook, hij heeft Dusty gevangen en die komt dus ook terug. Binnen enkele weken gaat Aaron met Allison trouwen, alleen Allison gaat de nacht voor het huwelijk nog met Chris naar bed.

Ook komt dokter Decker terug die Allison, Casey, Emily en Chris dingen geeft waardoor ze ziek worden…

Chris krijgt een horloge die een stof afscheid, Emily krijgt giftige parfum en Allison een armband waardoor ze dus ziek worden.

Holden en Lily gaan scheiden, en Lily gaat het bed delen met niemand minder dan Mike…

Carly wil dat Holden terug gaat om zijn huwelijk te redden.

Er gebeurt echt heeeeel veel!

Dat belooft nog wat :mrgreen: :mrgreen:

THX :smiley:

Gaat barbara eigenlijk dood?

@Elka wrote:

Gaat barbara eigenlijk dood?

Nee…

Het is wel een feit dat ze, toen ze in de serie speelde dat ze k*nker had, dat ze dat in het echt ook had en dus heel overtuigend haar rol kon neerzetten.

ik wil meeeeeer :drool:

ik ook!!!

Ik had een mooie spoiler gemaakt met printjes maar krijg ze hier niet neergezet???

Jammer…

Heeft iemand het gisteravond gezien hahaha die Emily!!! :clap:

Nee, balen, heb net de aflevering gemist dat Sofie dood gaat… (denk ik dezelfde als met Emily? want heb haar vanochtend ook niet gezien geloof ik?)

@miranda79 wrote:

Nee, balen, heb net de aflevering gemist dat Sofie dood gaat… (denk ik dezelfde als met Emily? want heb haar vanochtend ook niet gezien geloof ik?)

Emily was naar Casey’s huis gegaan omdat Tom en Margo weg waren het weekend, maar Tom werd teruggebeld dus Emily stond in haar ondergoed in de keuken toen Margo binnenstapte en haar pistool pakte en haar dus onder schot hield!!!

Vanavond moet ik dus kijken!!!

Dit is overigens om 5 uur nog te zien op rtl4 hahahaha!

Maar wie zou Sofie nou vermoord hebben??

Misschien Cole?[/quote]

@sabje373 wrote:

Maar wie zou Sofie nou vermoord hebben??

Misschien Cole?

Volgens mij wel

Even een ander vraagje. Had Carly altijd al zo’n volle voorgevel :?

Het valt me de laatste tijd zo op :slight_smile: