ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

@Sweet-Love wrote:

@faizaa wrote:
Ik vind het zoooo saai de laatste tijd… :thumbdown:

echt hé!

PFFFFFFFFFFFF…nou… :thumbdown:

@faizaa wrote:

@Sweet-Love wrote:
@faizaa wrote:

echt hé!

Dus ik heb de laatste tijd niet veel gemist :think: :mrgreen:

@Tamara30 wrote:

@faizaa wrote:
@Sweet-Love wrote:
@faizaa wrote:

echt hé!

Dus ik heb de laatste tijd niet veel gemist :think: :mrgreen:

Niet bepaald, we zijn blijven hangen in de lijn over Parker & Kitt

Gray Gerard/ Vienna/Henry/Matt en nu ook Margo.

En Will , Gwenn, Sophie, en nu ook … hoe heet ie nou…? de vader van Hallie.

cole

en dan barbera niet te vergeten

ben benieuwd t zkh is wel hele populaire set op t moment geloof ik :wall:

Wat ik mij al een tijde afvraag:

wat is er gebeurd met het huis van lilly en holden, die wonen nu al een tijdje op de boerderij maar ze hebben toch een eigen huis???

Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig of op de boerderij of in de lakeview woont :think:

@Frank@ wrote:

Wat ik mij al een tijde afvraag:

wat is er gebeurd met het huis van lilly en holden, die wonen nu al een tijdje op de boerderij maar ze hebben toch een eigen huis???

Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig of op de boerderij of in de lakeview woont :think:

was ie niet een tijd geleden afgebrand ??
sabje373 schreef:
Ik kijk het meestal terug via RTL gemist maar dat lukt niet meer. Mijn laptop pikt het niet meer, terwijl sommige andere programma's het nog wel doen... dus ik mis nu wel het een en ander, best jammer

Op rtl gemist kun je volgens mij alleen nederlandse producties terug kijken, voor buitenlandse programma's hebben ze geen rechten om het via internet te laten zien.

As the world turns kun je wel terugkijken, alleen met mijn laptop niet.. Nu moet ik steeds naar boven, om achter de hoofdcomputer te kunnen kijken.. super irritant!!

Heeft iemand nog nieuwtjes?

@~Claudia28~ wrote:

Heeft iemand nog nieuwtjes?

De hele spoiler voor de maand November misschien???

Wat vinden jullie van Mike? Ik vond de vorige toch echt veel leuker :drool: . Deze is ook niet verkeerd, maar moet toch weer wennen aan een nieuw gezicht (autistisch?).

Nou, dan ben ik ook autistisch (nu moet ik zeggen dat ik wel vaker zeg dat ik wat autistische trekjes heb, haha) maar ik kan er ook niet aan wennen… en die vorige was idd veeeel leuker!

Wat ik trouwens helemaal stom vond was toen met Craig… hoeveel varianten daarvan wel niet geweest zijn… en de ene was blond en de ander zwart… belachelijk! :wall:

:shifty:

Casey en Emily?

Ik vond de vorige Mike maar ook de vorige Casey veel leuker. Het zijn nu gewoon totaal andere acteurs die er nieteens een klein beetje op lijken. :? Dus dan ook hier een autist. :wink:

Maar Emily is toch de moeder van zijn halfbroer? :shock: Casey en de zoon van Emily hebben dezelfde vader, toch? Tom?

Ik kijk “pas” 3 jaar ongeveer, maar wie nou precies de ouders zijn van welke kinderen kan ik nog niet helemaal volgen geloof ik.

Emily en Tom zijn de ouders van Daniel,

Margo en Tom zijn de ouders van Casey en Adam.

Dus inderdaad halfbroertje.

@Bagheera en Sweet: ach in soap kan alles toch :wink: maar mijn idee is het ook niet hoor :roll: :sick: :naughty:

ieewwieee

Holden en Carly zie je ook opeens de hele tijd samen zeg… :think:

Krijgen die soms ook wat met elkaar?

Opeens is hij constant haar ridder op het witte paard :sick:

En dan die Sofie… :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

@Corry wrote:

Yep, heb al wel eens eerder ergens gezien dat ze het bed gaan delen, of het ook echt een relatie wordt weet ik niet. Jack krijgt iets met de moeder van dat meisje wat zegt Brad's dochter te zijn geloof ik.

@Femke Fataal wrote:

@Corry wrote:

Yep, heb al wel eens eerder ergens gezien dat ze het bed gaan delen, of het ook echt een relatie wordt weet ik niet. Jack krijgt iets met de moeder van dat meisje wat zegt Brad's dochter te zijn geloof ik.

:shock: :mrgreen: das weer eens wat anders :mrgreen:

Oke, dan snap ik hoe die families in elkaar zitten.

Ja het valt mij ook op dat Carly nu ze Jack niet meer heeft, constant gered moet worden door Holden. Ze kan maar weinig zelf geloof ik… :sick: