ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

ja te nep gewoon he

@bianca81 wrote:

ik vind jammer dat de zorg aan paul zo nepperig is,

kijk dat hij thuis verpleegd gaat worden kan , owke,

dat het mis gaat met de vpk oké

maar dat de zorg over de brandwond zo slecht is, vind ik best gek,

de zorg ook al door meg is slecht

geen handschoenen aan … ow ow ow en met een brandwond gewoon met handen

is zon gevaar dat er meer ontsteking bij komt :wall: :doh:

daar dacht ik dus ook aan toen ik het net zat te kijken meg is verpleegkundige en gaat met der blote handen aan pauls brand wonden :shock:

Ik vind Chris toch zo’n lekker ding… :inlove:

@faizaa wrote:

me to :drool: daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten , wat 1 beschuit , nee de hele rol :lol:

@faizaa wrote:

Jij hebt Orlando al :naughty: :mrgreen:

Ik vind deze Casey dus ook echt geen ruk aan :silenced:

Ik mis mijn Dusty :cry:

En eigenlijk heel stiekem vind ik Jack maar een watje hoor, ik weet niet, hij is geen echt stoere vent.

@bianca81 wrote:

igeen handschoenen aan …

Dat viel me gelijk op hahaha!

Zei al tegen mn vriend, lekker fris zo zonder handschoenen.

Meg mag voor mij wel heel lang op vakantie eigelijk, ben haar gezicht een beetje beu.

Grappig dat men valt over het niet dragen van handschoenen tijdens het behandelen van brandwonden, niet realistisch…

Maar dat er 3 keer per seizoen iemand opstaat uit de dood dat wordt als normaal ervaren :wink:

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ATWT kijker sinds mijn 12e jaar. Alles is onrealistisch in een soap, gewoon dom zitten en dom kijken … heerlijk… en gewoon niet te veel nadenken of het wel klopt :smiley: :smiley:

@Rooike wrote:

@bianca81 wrote:
igeen handschoenen aan …

Dat viel me gelijk op hahaha!

Zei al tegen mn vriend, lekker fris zo zonder handschoenen.

Meg mag voor mij wel heel lang op vakantie eigelijk, ben haar gezicht een beetje beu.

ik vindt dat meg echt een vierkante kaak heeft, ze heeft echt een rare gezichtslijn

@Frank@ wrote:

Grappig dat men valt over het niet dragen van handschoenen tijdens het behandelen van brandwonden, niet realistisch…

Maar dat er 3 keer per seizoen iemand opstaat uit de dood dat wordt als normaal ervaren :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik mis Mike trouwens ook nog wel :drool: .

Ligt het nu aan mij of is het “uiterlijk” van de serie ook veranderd.

Ik vind het constant in van de sobere, fletse kleuren geflimd.

En Carly word er ook niet dikker op.

Haar gezicht is echt helemaal ingevallen met die uitstekende jukbeenderen.

En Katie moet toch ook wel moe worden van haar rol,.jeetje wat jankt dat mens een hoop :roll:

Sorry nu weer ff positief :lol:

whaha niek je hebt wel gelijk hoor, zeker wb de sombere kleuren

ts ook allemaal best triets hé in de serie momenteel

Tja, je hebt zo van die tijden dat het ff niks is hè. Maar ik geniet nog wel ff van de ECHTE Lilly, want volgens mij is ze er over niet te lang ook in NL uit. Lilly niet echt hè, maar degene die haar nu speelt. Ik vind die Sophie trouwens ook niet echt wat. Tis allemaal een beetje saai. Ik doe ook niet echt mijn best om het elke dag te zien op het moment.

Ik kijk het meestal terug via RTL gemist maar dat lukt niet meer. Mijn laptop pikt het niet meer, terwijl sommige andere programma’s het nog wel doen… dus ik mis nu wel het een en ander, best jammer

Ik neem ze lkkr op via Upc… heerlijk op de bank een week lang terug kijken :mrgreen:

@sabje373 wrote:

Ik kijk het meestal terug via RTL gemist maar dat lukt niet meer. Mijn laptop pikt het niet meer, terwijl sommige andere programma’s het nog wel doen… dus ik mis nu wel het een en ander, best jammer

Op rtl gemist kun je volgens mij alleen nederlandse producties terug kijken, voor buitenlandse programma’s hebben ze geen rechten om het via internet te laten zien.

Ik snap het verhaal niet, Gray, en Matt?

huh… net ging brad down… watskebeurt… ??

zapte eigenlijk een beetje en dat stukje zag ik nog net

Ik vind het zoooo saai de laatste tijd… :thumbdown:

@faizaa wrote:

Ik vind het zoooo saai de laatste tijd… :thumbdown:

echt hé!

heeeel saai en van die katie wordt ik ook helemaal leip…pfffff wat een opperdoos is dat zeg!