ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Is een speciale valentijnsaflevering

vreselijke aflevering he?. jakkes wat zoetsappig

en waar is die leuke Casey?

wat een afknapper deze nieuwe :think:

Ik vind al die speciale afleveringen altijd stom… slaat nooit ergens op… :roll: leuk dat ze speciale dagen in de soap verwerken, maar dat kan toch ook wel in de lopende verhaallijn? :roll:

Ik heb de Valentijnsaflevering afgezet, ik vind die afleveringen dus echt niets!!!

@Heleen wrote:

Hey Heleen ook weeraaan t kijken ? :mrgreen:

ja ik vind nog gekke aflevering ,ik heb hem trouwens van vrijdagavond gemist ( net als popstars ) ivm bezoek ilse de lange. Maar zien of ik maandag kan kijken …

Maar blijf het rare uitzending vinden

( maar lily is dus niet dood ?)

Haha, nee, Lily is niet dood, maar springlevend en is weer terug bij Holden.

Oh, ben niet de enige die de aflevering niet snapte. Zei thuis al dat ik het allemaal vaag vond (maar was tegen dovemansoren, manlief vindt alles aan ATWT vaag…)

En ben het ook helemaal eens met de opmerking over Casey. Vond de oude echt STUKKEN leuker!

@bianca81 wrote:

@Heleen wrote:

Hey Heleen ook weeraaan t kijken ? :mrgreen:

ja ik vind nog gekke aflevering ,ik heb hem trouwens van vrijdagavond gemist ( net als popstars ) ivm bezoek ilse de lange. Maar zien of ik maandag kan kijken …

Maar blijf het rare uitzending vinden

( maar lily is dus niet dood ?)

Jaa haha

(bijna) elke morgen om 9 uur als ik de kids heb afgeleverd op school

@Kira80 wrote:

En ben het ook helemaal eens met de opmerking over Casey. Vond de oude echt STUKKEN leuker!

Deze past er zo niet bij…

Ik vond het een nutteloze aflevering. Zo van: we lassen effe een pauze in voor de bedenkers en flatsen zelf iets in elkaar, ookal klopt het van geen meter.

Dat van Lily snapte ik ook pas later in de aflevering.

En nee, deze Casey vind ik ook stukken minder. Hopelijk blijft Brad wel dezelfde.

Ik snap er niks van, maar begrijp dat ik in een speciale aflevering viel? Maar is Lily nu dood dan???

Nee Lily is niet dood. Je zag Holden zeggen: stel dat het mis gegaan was, dan…

En daarna zag je dus wat er was gebeurd als die maf in het ziekenhuis Lily wel die spuit in dr nek zou hebben gegeven.

Dan zou ze als geest terug komen om Holden te helpen met de kinderen.

En Will en Gwen zouden elkaar op een andere manier ontmoet hebben en dat soort flauwekul met de anderen uit de serie.

Dus dat was een “stel je voor dat…” aflevering.

Aha ik begrijp het weer. Stom zeg.

hoi

ook ik vondt het helemaal niks die aflevering inderdaad veelste zoetsappig en erg overdreven. heb het niet afgekeken.

En vindt die nieuwe casey ook niks maarja dat vindt ik van de meeste veranderingen kwa personeel bij atwt

Ik vind Casey ook maar niks, maar we zullen het ermee moeten doen geloof ik.

En die speciale aflevering vond ik ook maar niks, het enige wat ik leuk vond was om nog eens stukjes van vroeger te zien van Lilly en Holden, hoe ze er ook alweer uitzagen. Maar verder was het echt helemaal niks inderdaad.

@Bagheera wrote:

Nee Lily is niet dood. Je zag Holden zeggen: stel dat het mis gegaan was, dan…

En daarna zag je dus wat er was gebeurd als die maf in het ziekenhuis Lily wel die spuit in dr nek zou hebben gegeven.

Dan zou ze als geest terug komen om Holden te helpen met de kinderen.

En Will en Gwen zouden elkaar op een andere manier ontmoet hebben en dat soort flauwekul met de anderen uit de serie.

Dus dat was een “stel je voor dat…” aflevering.

hey dank je wel ,

ik kwam halverwege binnenvallen en dacht huhb ? :eh:

Nu gewoon weer normale afleveringen :dance:

na weken vak en schoolvakweer es aan het kijken…

waar is de zwangerschap van meg

Paul en Craig waren aan het ruzie maken, Meg stapte tussen beide en boem… ze kreeg een klap… miskraam… nu wil ze met beide niks meer te maken hebben…

ik vind jammer dat de zorg aan paul zo nepperig is,

kijk dat hij thuis verpleegd gaat worden kan , owke,

dat het mis gaat met de vpk oké

maar dat de zorg over de brandwond zo slecht is, vind ik best gek,

de zorg ook al door meg is slecht

geen handschoenen aan … ow ow ow en met een brandwond gewoon met handen

is zon gevaar dat er meer ontsteking bij komt :wall: :doh: