ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Zo nieuw deeltje kunnen we weer verder. :mrgreen:

Mooi, wat een spannende spoiler daarnet! :o

Ja he?! Ik had het ook al ergens anders gehoord, maar het gaat echt spannend worden hoor.



En die Bryon…daar komt toch ook een hele verhaallijn over?

Het gaat me te langzaam… ik wil dat uitkomt dat die baby van Jennifer is… snap paul ook niet… staat er altijd als een duffe kameel bij te kijken en zegt NIKS…

Gwen vind ik leuk… en ik vind Casey zo’n irritant joch hoop dat die zich flink bescheten voelt als uitkomt dat hij de vader was van Gwen’s baby…

Komt dat nog uit trouwens…

En wanneer krijgt Jennifer haar baby terug?

ilse zei: de baby van iris is nooit verdronken dat was gwen en doordat ze dat verhaal ophing vroeger kon ze makkelijk af van de vader van carly aangezien er geen kind meer was zogenaamd, maar dit komt nog uit dalijk jack gaat iris aanklagen en die gaat het gevang ook in meen ik



Maar de baby van Iris wa een jongetje toch??

ik dacht gelezen te hebben dat er nooit niks gebeurd was met carly vroeger maar dat iris van ray afwilde en het zo gespeelt had dat het kind verdronk en dat komt dalijk ook uit zal eens ff gaan lezen zo laat het wel weten :smiley:

sorry voor de niet spoiler lezers :oops:



hier het echt verhaal : iris doet zich als een perfecte moeder op tijdens de rechtzitting en gwen krijgt daardoor tijdelijke voogdij over rory, terwijl de baby onder toezicht van der moeder staat :?

enkele weken later beschuldigt iris dat will gwen heeft vergiftigt met het flesje water en daardoor vluchten gwen en will met rory oakdale uit.



Ze vluchten naar ney york en schuilen bij een campus waar carly en jack hun uiteindelijk vinden tewrijl gwen boven aan een trap zit met de kinderwagen krijgt ze ruzie met carly en verliest der evenwicht daardoor valt de kinderwagen en gwen ook.



ineens herinnert carly zich dat er vroeger geen jongetje was maar dat het een meisje was. ze gaat dit uitzoeken omdat iris haar al die jaren voor niks het leven zuur heeft gemaakt en komt er ook achter dat gwen haar halfzusje is :?



ondanks de bloedband wil carly niks met haar te maken hebben en wil rory bij haar weg hebben dan komt de waarheid uit dat rory het kind van jenifer is. Gwen is erg verdrieitg ook carly is erg verdrietig dit brengt carly weer op herinneringen hoe ze nora haar dochtertje verloor en uiteindelijk worden gwen en carly toch echten zussen



Jeeminee, ik zie ineens dat er een nieuw deel is… :shock:



Spannend, spannend allemaal, ik vind het weer steeds leuker worden! :mrgreen:

Ik vond de scene met Bob en Will gisteren erg schattig. Ook het hoofd van Tom in de scene donderdag waarin Katie aan Margo vertelde dat Maddie helemaal niet geinteresseerd was in jongens en ook Mike helemaal niet leuk vond nMargo daar heel verbaasd over was, was erg grappig. Ik vind Rory trouwens wel erg groot voor een prematuur kindje van een paar maandjes (?) oud, maar ach het is een soap. Ze kunnen moeilijk een echt prematuur kindje nemen.

Voor ilsederooy;



Oke, dat is dan duidelijk haha… hadden we allebei een beetje gelijk :wink:

niet meer leuke roddels /???

hahaha bianca wat wil je allemaal weten ik zoek het wel op voor je hoor :slight_smile:



ga straks als zoonlief wil gaan slapen teminsten de aflevering van gister bekijken ben benieuwt.

neem het nu altijd op met de dvdrecorder kan ik die irritante belspellen doorspoelen

Zou Dusty Jenn dan eindelijk gaan geloven? :pray:

dusty gaat zelfs straks jennefer samen wonen en zelfs trouwen hij voed samen met haar john dustin op tot ze komt te overlijden daarna blijft ie voor hem zorgen ( zal zo ff wat gedetaileert info opzoeken)

spannendddddd…!!! :dance:

Ilse, nu je het verteld komt het me bekend voor…heb het ooit ergens gelezen ja. Leuk, leuk, leuk!! :dance:

ik erger me kapot aan die Paul, wat bezielt die jongen toch…(ik weet het het is maar een serie) maar toch…ik vind heel die Gwen ook niks aan zo’n zielig mens…garem arme jennifer ik denk dat dusty haar nu wel langzaam geloofd…en die casey dan echt een mega loser! carly is wel leuk…ik ben benieuwd wat er allemaal agat gebeuren ik lees ook geen spoilers wil het echt niet weten!

Hier lijkt zich een nieuwe verhaal lijn te ontwikkelen die ik errug leuk vind :dance:



Jake en Katy, maar Jake doet nog een beetje moeilijk dus helemaal zeker is het nog niet

Quisa hoeveel jaar moeten we daar nog op wachten???

Wat jullie nu te zien krijgen werdt hier uitgezonden toen wij net geëmigreerd waren dat is nu ongeveer 20 maanden geleden. Dus is het iets meer dan 1,5 jaar wachten. Dan zijn jullie dit nieuwtje allang weer vergeten dus :lol: