ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Dat denk ik ook wel. :lol:

ach joh… 1,5 jaar … dat is zo … :shifty:





Hoezo geduld??.. :liar:

Meestal als ik dan kijk naar ATWT denk ik oh ja dat had ik ooit eens gehoord. :lol:

owwwwwwwwwwwww wat gaat het leuk leuk worden helemaal happy, nog meer leuke details voor laterder ? :mrgreen:

@bianca81 wrote:

owwwwwwwwwwwww wat gaat het leuk leuk worden helemaal happy, nog meer leuke details voor laterder ? :mrgreen:




Ongeveer een half jaar geleden heeft Maddy ook een hele spannende verhaallijn gehad, er werden allemaal moorden gepleegt en zij werdt daarvan verdacht. Verder hierover :silenced: Want ik wil niet teveel verklappen natuurlijk :wink: .



Gwen heeft hier op dit moment een dubbelgangster die door Jade (kennen julie die al?) opgespoort is. Het plannetje van Jade lijkt mislukt te zijn, maar de dubbelgangster is nog niet van plan om weg te gaan en lijkt op eigen houtje te blijven. Dat zal dus vast wel weer spannend gaan worden.



Lucinda is haar bedrijf kwijt geraakt aan Grage door een fout van Lilly, maar laat het er niet bij zitten, samen met Paul is ze plannetjes aan het maken om Grage een hak te zetten en het bedrijf terug te winnen. Hier hebben ze o.a. Allison voor benadert maar wat er van haar verwacht wordt is nog niet duidelijk.



Zo voor nu kan ik 1,2,3, niet op nog meer spannende dingen komen, er gebeurt altijd zoooo veel.



O ja Luuk krijgt ook nog een heel verhaal over zijn sexuele voorkeur waarin zijn vader een grote rol gaat spelen, dus die komt weer terug. Voor Lilly heeft dit een vervelend gevolg.



Zo kunnen jullie er toch wel weer eventjes tegenaan toch?







meer meer meer, hahahaha

Alles is bij te lezen op de U.S. site van:

http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/text/dt_atwt_up_dly_lastweek.shtml



wij zijn in Nederland ergens rond de zomer in 2005 volgens hun schema. Zelfs de aflevering van vandaag staat daar al op en dat is voor ons dus nog 2 jaar wachten.



Voor wie wil kan vooruit lezen, voor wie niet wil hoeft zich dan niet te beheersen bij spannende spoilers hihi.



Wel leuk dat er binnenkort 2 oude bekende mannen terugkeren !?!?!?





Groetjes, Petri

Had vandaag het begin gemist maar zag ineens een persoon waarvan ik dacht hebben ze die genomen omdat hij iets weg heeft van brad pitt ofzo.

Affijn maar is dat die Byron oid??



Hebben ze nog nooit van dna testen gehoord - jennifer en dusty enzo. Het moet natuurlijk gerekt worden dat wel.

dat was denk ik BJ Green… die gaat voor kim hughes werken bij woak… en wil samen met katie een nieuw programma maken…

Ja das Byron idd.



Hij speelde nog niet zo lang geleden mee in de Bold als zoon van Massimo geloof ik toch?

(hij deed vroeger ook mee in de modellenserie Models Inc)

Die Byron is de persoon die Maddie aan het mailen is als ze doet of ze Katie is, die van de trui.



Gaat nog een heeeeel verhaal spelen.



Het wordt wel wat met de mooie mannen, deze vind ik niet echt heel verkeerd en Simon en Damien die terugkomen ook niet.



Doei, Petri

hoi



ff 2 soapnieuwtjes uit het echte leven.



want carly en andy dixon hebben in februari een zoontje gekregen basil john dit werd hun 4e kindje



en emily en holden verwachten hun 3e kindje in juli.



in het echte leven hoor dames niet dat jullie denken huh :think:

carly en andy???

Dat wist ik niet.

Emily en holden… leuk stel! (wist ik ook niet)

ja leuk he



wel komisch want in de serie zieje ze nooit bij elkaar in de scenes

Holden en Emily zijn in de serie ooit getrouwd geweest! :mrgreen:

owja klopt



maarja das al zolang geleden.

kan het me eerlijk gezegt niet eens meer herinneren :think:

en ik kijk toch zekere al 15 jaar

en dat was ook een andere Emily

Oh ja, die donkere toch? :wall:

Ja klopt dat was een donkere Emily…

Trouwens het valt me op dat Katie’s ogen zo beginnen te glimmen als die Byron in de buurt is… net alsof ze stiekem flirt of zo :think: Ik bedoel ik weet als vrouw wel hoe we kunnen kijken naar mannen als ze knap zijn… 8)

tot nu toe vindt ik die baron best een schatje :slight_smile:



hoop zo dat will en gwen het snel goed maken en dat er eindelijk een eind komt aan de verhaal lijn met de baby.



iemand een idee waneer jennefer te horen kwijt dat rory der kind is ?