ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Ik vond die Andy altijd stom. NIet dat carly nu mijn tiep is maar die twee bij elkaar :think: (in het echt dan he) maar ja al meerdere kinderen dus er zal wel iets goed aan zijn.



Emily trouwens nooit zwanger gezien in de serie - wist van 1 kindje.

Molly, de nicht van Carly is in het echt met de eerste David Stenbeck, de zoon van James.





:mrgreen:

@Bella wrote:

Ik vond die Andy altijd stom. NIet dat carly nu mijn tiep is maar die twee bij elkaar :think: (in het echt dan he) maar ja al meerdere kinderen dus er zal wel iets goed aan zijn.



Emily trouwens nooit zwanger gezien in de serie - wist van 1 kindje.




ja precies DAT heb ik dus ook nooit begrepen… Ik vond Andy om te kotsen… :sick: Ik kan me hem ook alleen maar herrineren als joch… nog toen ie eindelijk zijn baardhaar liet staan vond ik het een broekie… :mrgreen:

@Rooike wrote:

Molly, de nicht van Carly is in het echt met de eerste David Stenbeck, de zoon van James.





:mrgreen:






hmmmm denk denk… wie is David ook alweeer… :think:



Man en vrouw samen op een foto. :wink:

@faizaa wrote:

@Rooike wrote:
Molly, de nicht van Carly is in het echt met de eerste David Stenbeck, de zoon van James.





:mrgreen:






hmmmm denk denk… wie is David ook alweeer… :think:




Bedoel je niet de eerste Paul Stenbeck??

Nee, David. Dat scheen de zoon van james en Lucinda te zijn. Zij dacht dat hij dood was geboren, maar James had 'm verborgen gehouden. Toen hij volwassen was, dook hij ineens weer op. Geholpen door James uiteraard…



Ik vind het hele Luke verhaal nu een beetje ongeloofwaardig worden. Het lijkt wel of er een boek van Robin Cook verfilmd is, zo’n medische thriller. Met orgaandonaties enzo. Meuh, ik ben er helemaal flauw van, laat het maar snel afgelopen zijn!

David Stenbeck bedoel ik.

Kijk mijn foto maar in dit topic. :mrgreen:

Wat ziet Emily eruit :shock: :shock: :shock: :hand:

Wat lelijk dat haar…dat is daar helemaal niet geschikt voor :? :?

Ben benieuwd dan…heb nu 2 afleveringen op de band staan die vanavond maar eens ga kijken onder het genot van een kop warme choco!! :dance:

@Joepie! wrote:

Wat lelijk dat haar…dat is daar helemaal niet geschikt voor :? :?




Ik vind het haar juist beter staan dan dat steile, ik vond dat zo dun en piekerig. Nu valt dat tenminste niet op.

Was volgens mij twee voor de prijs van een, want Jennifer heeft ook ineens krullen. En vandaag vond ik het bij haar ook heel slap en pluizig.



Zag je trouwens nog hoe Rory aan het lachen was terwijl Gwen en Will in gesprek waren? Ik vond het zo schattig! :inlove:

@Cynthia wrote:

Was volgens mij twee voor de prijs van een, want Jennifer heeft ook ineens krullen





Zag je trouwens nog hoe Rory aan het lachen was terwijl Gwen en Will in gesprek waren? Ik vond het zo schattig! :inlove:






Hahaha dat viel me ook op van de baby die lachtte én die krullen.

Tis meestal zo, als er eentje een ander kapsel heeft zijn het er meer op de set die naar de kapper zijn geweest. :mrgreen:

Meiden is er nog wat belangrijks gebeurt de afgelopen 2 weken.

ik heb het namelijk twee weken niet gezien en kan het ook niet op nemen. :roll:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gisteren toch wel een en ander gebeurd.



Carly en Gwen zijn er eindelijk achter dat ze zussen zijn en dat die vrouw dus al die tijd gelogen heeft over haar “zoon” .



Jennifer is de moeder heeft nu ook Meg ontdekt, maar doet ze er iets mee?



Verder het gewone geneuzel van Holden en Lily heen en terug naar elkaar. En Katy krijgt toch wel vreemd gevoel bij die Byron.



Nou dat was het in vogelvlucht.



Doei, Petri

Vond emily back to the 80’s met dat haar :?



En ik snap er geen bal van (iets niet snappen bij atwt?? zou je denken) maar hoe kan je nu zeggen dat je een zoon hebt en die laten verdwijnen en het is geen jongetje maar een meisje??

En wist die vader van carly dan niet dat hij een dochter had ofzo?? ik heb geloof ik wat gemist hier en daar.

Ik vind dat ook een beetje vaag…

Tja het blijft natuurlijk een serie. Daarin kan alles. Dode zijn ineens weer levend, jongetjes blijken meisjes te zijn… :slight_smile:

tnx :-* Petri.

Kan ik maandag weer met vollemoed kijken. :mrgreen: