ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

wat zakken we ver naar beneden :shifty:



Iemand niets leuks meer te verklappen :oops:





:mrgreen:

we mogen natuurlijk niet zaken he :naughty:



ben eerlijk gezegt blij als die verhaal lijn met jennefer is afgelopen want wordt er een beetje moe van geef die baby nu maar aan jennefer.



Vindt het trouwens wel zielig voor jack dat ie mogenlijk zijn baan kwijt raakt doordat ie carly heeft beschermt.

Howel ik gek op dat stel ben vindt ik soms dat ze wel iets minder inpulsief mag zijn.



Ze zegt dat ze het doet om rory te beschermen maar wie beschermt de andere 3 die nu hun mama achter de tralies moeten zien en die steeds bij de oppas zijn.

Even weer zorgen dat we dit topic weer kunnen vinden :wink: :wink:



Ik heb een poosje wat minder kunnen kijken, maar vandaag weer genoten.

Ik heb wat kleine dingetjes gemist blijkbaar, maar daar rol ik zo weer in :mrgreen: .

Ik ben het sinds een paar weken ook aan het volgen en wilde de spoilers niet lezen… Maar toen ik ze hier zag staan kon ik het niet laten, als een echte verslaafde ben ik ze toch gaan lezen… :oops:

En ik maar roepen tegen hubbie dat ik nu niet zo verslaafd ben als toendertijd aan GTST… :mrgreen:

Hopelijk is het goed als ik hier ook mee schrijf?

Tuurlijk Bagheera, des te meer ziel…des te meer vreugd. :mrgreen:



Ik heb het ook een aantal weken laten versloffen, maar heb vanmorgen weer gekeken.

Volgens mij duurt het nu niet lang meer voor dat Damian terug komt. :inlove: :inlove: :dance:

hoi



ik volg het nog iedere dag heb gelukkig een dvd-recorder dus neem het altijd op en als de kleine dan opbed ligt s’middags dan ga ik snel ff kijken of lekker in de avond als er toch niks op is.



ideaal hoor kan zo al die rot belspelltjes doorspoelen :smiley:





ben wel erg benieuwt waneer jennefer er nu eindelijk achter gaat komen.

die verhaal lijn duurt wel erg lang.

maar vindt het wel erg spannend nu hoor.



en spoilers zijn altijd welkom zal straks eens gaan bijlezen

Ben blij dat ik een en ander al bijgelezen heb op de officiele site van CBS.



Kijk toch nog naar de opgenomen versie, dan kan ik het in een kwartiertjs 's avonds zien. Iets sneller afspelen als de kids in bed liggen.



Groetjes, Petri

Ik heb het vandaag niet gezien, dus ik ga het morgen vroeg maar even opnemen, idd vanwege die belspelletjes ertussendoor.

Ik ben benieuwd wanneer het uitkomt dat Rory toch van Jennifer is…



Wie is Damien? Ik kijk nog niet zo lang dat ik hem ken.

Damian is de ex-man van Lily, de vader van Luke.

vondt damian wel een mooie man ben benieuwt als ie zo weer terug komt :slight_smile:



ps. weet niemand waneer jennefer er nu EINDELIJK achter gaat komen dat rory van haar is ?



Ergeren jullie je ook zo aan emily mijn god wat is die meid stom zeg om zich zo aan paul vast te klampen dalijk is ze de pineut als alles uit komt en dan is ze der zoon ook nog eens kwijt.



En dan te bedenken dat ik me dochter na haar vernoemt heb :oops: alleen puur omdat ik het een mooie naam vindt hoor :oops: :slight_smile:

Emily gaat nog hele gekke dingen doen de komende tijd !!!



Zal wel weer een andere Damien zijn na zoveel tijd. Ben ook benieuwd of dezelfde Simon is of ook iemand anders.



Mag wel weer iets leukers in de verhaallijn komen, maar voorlopig gaat het zo nog eventjes door helaas.



Groetjes, Petri

@ilsederooy wrote:



ps. weet niemand waneer jennefer er nu EINDELIJK achter gaat komen dat rory van haar is ?



Zal niet al te lang meer duren nu denk.

Ik heb me altijd al aan Emily geergerd...... :mrgreen:

@petri wrote:

Emily gaat nog hele gekke dingen doen de komende tijd !!!



Zal wel weer een andere Damien zijn na zoveel tijd. Ben ook benieuwd of dezelfde Simon is of ook iemand anders.



Mag wel weer iets leukers in de verhaallijn komen, maar voorlopig gaat het zo nog eventjes door helaas.



Groetjes, Petri




volgens mij is het bij de allebei de orginele :mrgreen: :dance:

Damian is de originele ja!



simon ook…hij gaat hele rare dingen doen :eh:

Hmmm en dat was ook al zo’n lekkere vent…

Hou dr niet van als ze rare dongen gaan doen hahaha!

nee ik ook niet, helemaal niet als ze daarvoor zo leuk waren

Wow, das inderdaad een leuke vent zeg! Maar Damian is de vader van Luke dus en dat was voorheen een andere acteur als ik het goed begrijp.



Pfoe, het is weer spannend.

Weet iemand eigenlijk hoe lang het nog gaat duren voordat Damian :drool: eindelijk weer eens in de picture komt?

Zit elke aflevering vol spanning te wachten tot hij komt. :mrgreen:



Bagheera volgens mij speelt dezelfde acteur weer Damian. :dance:

hoi



ff een spoiler :slight_smile:



damian is toch toen het klooster in gegaan ? vondt het wel vreemd aangezien ie best een avontuurlijke man was en nu ineens het klooster in ging :think:











damian komt dalijk erbij omdat luke homo blijkt te zijn en holden dit niet accepteerd van luke en damian schijnt dan wel de begrijpende vader te zijn daarin