ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Als Damien die vader van Luke is, en het is dezelfde acteur als een tijd geleden, dan issie nu toch elke aflevering met Lily in beeld? :think:

nee

@Bagheera wrote:

Als Damien die vader van Luke is, en het is dezelfde acteur als een tijd geleden, dan issie nu toch elke aflevering met Lily in beeld? :think:

nee dat zijn holden en keith toch??? :think:

2 mooie mannen in aantocht…

hmmmmmmmmmmmmmmm denk dat mijn aandacht weer iets beter wordt na al die saaie van de afgelopen tijd.

hahahahahahaha

groetjes, Petri

Holden heeft Luke op de wereld gebracht en voedt hem al jaren, waardoor Luke hem als een vader ziet en hem ook pappa noemt. Luke noemt zichzelf ook Luke Snyder. Ik vond het wel goed dat ze toen Luke die transplantatie nodig had ze het over Damian hadden en ook over Iva (Lily’s biologische moeder) en Josh (Lily’s biologische vader). Vond het wel jammer dat ze het niet over Cal (Lily’s opa) hadden.

Even wat anders: ik vind Will en Gwen zo schattig! Je ziet Gwen echt verliefd zijn.

Ik vind dat Gwen echt leuk speelt.

En Will eigenlijk ook.

Ik krijg steeds de neiging om weg te zappen als ik Casey in beeld zie komen.

Gaan ze nog ontdekken dat hij tòch de vader van die kleine is?

Marjan

Grrrr vandaag mis ik het alweer. Ik ben inderdaad benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat ze erachter komen dat Gwen helemaal niet de moeder is. Soms vind ik het wel langdradig.

SOMS??? :shock:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Soepkip wrote:

SOMS??? :shock:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oke, ik begin het geloof ik een beetje te snappen. Ik ben begonnen met kijken toen dat met Rory net bezig was, dus die voorgeschiedenis heb ik niet meegekregen. En inderdaad, het is Lily en HOLDEN, ik snapte er al niks mee van. En ze noemen wel es meer namen dat ik nog niet weet over wie ze het hebben, ik was toen alleen geïnteresseerd in de baby en Gwenn. Maarja, ook de rest wil ik nu zien :mrgreen:

ja pfff wat een drama en ellende weer, dat van die baby is al aan de gang sinds dat ik bevallen ben , dus dat duurt al zon 6,5 maand :shock: :wall:

dat mag nou ook wel es gaan uitkomen …

@Bagheera wrote:

dat was voorheen een andere acteur als ik het goed begrijp.

Pfoe, het is weer spannend.

Nee nee, Damian is al jaren niet meer in beeld geweest.

Dit was hem ook voorheen.

owh owh owh… :shock: komen damian en simon weer terug???

ga aan de sneup op cbs… :inlove:

damian is lukes vader (luke i’m your vader :lol: ) sorry star wars lol :oops:

luke heet eigenlijk grimaldi met de achternaam dan zul je denken he zo heet lia ook, ja dat klopt lisa was getrouwd met de oom van damian toch :think: maar dies overleden lisa heeft ook ontzettend veel achternamen omdat ze zo vaak getrouwd is geweest.

wacht eens zal het eens opzoeken hahaha

lisa hughes, eldridge, shea, colman, mc coll,mitchel, grimaldi, chedwin en dan nog een aantal verloofdes en geliefdes

Carly heeft toch ook een hoop achternamen?

Doet me denken aan een personage in Santa Barbara (wie kent dà t nog…?) die was ook multi-bruid. Had ook wel een stuk of 8 achternamen… :mrgreen:

carly is een paar keer met jack getrouwd en toen ze zwanger was van parker moest ze getrouwd zijn voor zijn geboorte om kans te maken op het trustfonds dat rosanna toen had opgesteld.

weet niet zker of ze toen ook met hall en john getrouwd is geweest :think:

carly is ooit met john getrouwd

met hal met brad (broer van jack)

met jack is ze getrouwd

@ilsederooy wrote:

vondt damian wel een mooie man ben benieuwt als ie zo weer terug komt

Damian was voorheen altijd een echte spetter. Het is de zelfde acteur die terug gaat komen, maar toen ik hem na al die tijd weer voor het eerst zag was ik best wel teleurgesteld in dat lekkere, beetje een ouwe kop gekregen doordat hij zo mager is. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening. geef mij dan maar Simon tegenwoordig :drool: .

@Soepkip wrote:

Doet me denken aan een personage in Santa Barbara (wie kent dà t nog…?) die was ook multi-bruid. Had ook wel een stuk of 8 achternamen… :mrgreen:

Was dat niet Gina??? :mrgreen:

@Soepkip wrote:

@Rooike wrote:
O jij bent echt goed, zo heette ze! :thumbup:

Ik ben zoooo verslaafd geweest aan die serie :oops: … Veel erger dan aan ATWT.

Is maar goed dat ze dat niet meer uitzenden. :wink:

Hoewel ik behoorlijk afhaakte toen die langharige blonde die met Cruz had allerlei vage dingen overkwamen…

Maar die Gina en die vent die daar bijhoorde (ook zo’n ‘slechterik’) daar genoot ik altijd vreselijk van. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Rooike wrote:

@Soepkip wrote:

Hoe ziet Gina er uit? (misschien een foto?) Er namelijk een nieuwe personage in ATWT die ik ergens van ken, ik denk Santa Barbara maar ik kan haar niet echt plaatsen. Wel heb ik het gevoel sterk het idee dat ze toen een kreng speelde.