@ilsederooy wrote:
lisa hughes, eldridge, shea, colman, mc coll,mitchel, grimaldi, chedwin en dan nog een aantal verloofdes en geliefdes
wie was de man met die achternaam dan ? En is Henry colman familie ook?
Nee toch ?
Damian ken ik nog goed, was altijd wel een figuur… avontuurlijk spannend soms langdradig verhaal…soms lief en meestal ook de schurk…
Ow en Gina ja santa barbara ken ik keek ik met mijn moeder ook ( net als atwt)
Was leuke sery ik vond Cruz en Eden zo liefff eden was mooie vrouw ( was toen nog erg jong zelf trouwens)
Eden heette ze…
Ik vond haar vreselijk. Zo’n slijmjurk… :roll:
Ik vind de slechterikken meestal leuker.
nou heb even gelezen wat er gaat gebeuren deze week
ik ga niet kijken, kan nooit zo goed tegen complotten enzo
@Quisa wrote:
@Rooike wrote:@Soepkip wrote:Carly heeft toch ook een hoop achternamen?
Doet me denken aan een personage in Santa Barbara (wie kent dà t nog…?) die was ook multi-bruid. Had ook wel een stuk of 8 achternamen… :mrgreen:
Was dat niet Gina??? :mrgreen:
Hoe ziet Gina er uit? (misschien een foto?) Er namelijk een nieuwe personage in ATWT die ik ergens van ken, ik denk Santa Barbara maar ik kan haar niet echt plaatsen. Wel heb ik het gevoel sterk het idee dat ze toen een kreng speelde.
Eden was toch een degelijke meid?
Gina (een rasechte bitch) daarintegen trouwde met iedereen.
Dit is Gina (Gina Blake DeMott Capwell Timmons Lockridge) :
En dit is Eden (Eden Tyler Capwell Cranston Castillo):

Jaaaaa had ik het toch goed, Gina zit nu in ATWT, maar vraag mij niet om haar naam, want dat weet ik eventjes niet. Het is ook niet echt een grote rol, meer een bijrolletje in de verhaallijn van hoe heet ze nou ook alweer (dat heb ik zoooo vaak hé, dat ik er gewoon iet op kan komen :oops: ) die meid met dat eigen roddelblad/krant, die blonde die getrouwd is geweest met Hall, of was het alleen samenwonen? De zus/moeder van Alison, en dochter van Suzan, jemig zeg, wat erg :oops:
Emily was het :dance:
@Quisa wrote:
Jaaaaa had ik het toch goed, Gina zit nu in ATWT, maar vraag mij niet om haar naam, want dat weet ik eventjes niet. Het is ook niet echt een grote rol, meer een bijrolletje in de verhaallijn van hoe heet ze nou ook alweer (dat heb ik zoooo vaak hé, dat ik er gewoon iet op kan komen :oops: ) die meid met dat eigen roddelblad/krant, die blonde die getrouwd is geweest met Hall, of was het alleen samenwonen? De zus/moeder van Alison, en dochter van Suzan, jemig zeg, wat erg :oops:
Je bedoeld Emily… :mrgreen:
Hey…
Waar lezen jullie vooruit???
Ik zelf vaak bij CBS, maar ben ff kwijt waar wij nu zitten…
Mijn moeder wil graag in het Nederlands lezen, maar waar kan dat dan???
Thanx!
Stuur je zo wel even de link via pb Bren,
Even Zoë naar school.
Vanaf maandag begint ATWT om 18.35 uur.
dat vind ik wel een betere tijd.
half 6 eten en dan ATWT kijken.
Kinderen op bed leggen en daarna de tafel maar opruimen.
Zo mijn nieuwe ATWT schema is gemaakt. :lol: :lol:
Hoi
ik neem atwt toch altijd op want wordt gek van die domme belspelltjes en nu kan ik mooi in korte tijd atst kijken door lekker die onzin spelletjes door te spoelen
@sopje wrote:
Vanaf maandag begint ATWT om 18.35 uur.
Ow goed dat je meld zeg…
Ik heb net weer een deel gezien blij toe dat ik opneem , erger me dood momenteel en nu dat Will weer zo getrijterd wordt die lieve Jongen.
Vreselijk , maar zal zeker goed komen.
Iemand die weet of Gwenn en Will een toekomst heben samen met Billy ?
Bianca81 schreef:
Iemand die weet of Gwenn en Will een toekomst heben samen met Billy ?
Nee volgens mij niet…want Jennifer komt er nu snel achter dat Billy van haar is.
Ow ja :wall: :wall: dom van me haha excuus, maar euhm Zei met zijn 2-en dan? Ik vindt ze samen nl wel goed bij elkaar passen…
WIST U DAT :
De leeftijden van een hoop sterren in atwt :
Faith 10 jaar
will 23 jaar
gwen 24 jaar
dusty 39 jaar
jack 39 jaar
damian 43 jaar
iris 47 jaar
keith 54 jaar
emma 68 jaar
bob 73 jaar
kim 74 jaar
lisa 74 jaar
lucinda 74 jaar
nancy 89 jaar
@bianca81 wrote:
Ow ja :wall: :wall: dom van me haha excuus, maar euhm Zei met zijn 2-en dan? Ik vindt ze samen nl wel goed bij elkaar passen…
excuses aanvaard :mrgreen:
Ja ze gaan nog wel een tijdje met elkaar verder…ik las zelfs op de site dat Gwen al snel een ander kindje zou willen.
@ilsederooy wrote:
WIST U DAT :
De leeftijden van een hoop sterren in atwt :
Faith 10 jaar
will 23 jaar
gwen 24 jaar
dusty 39 jaar
jack 39 jaar
damian 43 jaar
iris 47 jaar
keith 54 jaar
emma 68 jaar
bob 73 jaar
kim 74 jaar
lisa 74 jaar
lucinda 74 jaar
nancy 89 jaar
Keith al 54 :shock: dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
nee van keith schrok ik ook maar ook nancy die wordt volgend jaar al 90 :shock:
En die feith de oudste dochter van lily dies al 10 jaar :shock: