ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

@Ploeffie wrote:

@bianca81 wrote:
Ow ja :wall: :wall: dom van me haha excuus, maar euhm Zei met zijn 2-en dan? Ik vindt ze samen nl wel goed bij elkaar passen…

excuses aanvaard :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Nee volgens mij niet…want Jennifer komt er nu snel achter dat Billy van haar is.
Dus dat duurt niet lang meer ? ? ?

Ja ze gaan nog wel een tijdje met elkaar verder…ik las zelfs op de site dat Gwen al snel een ander kindje zou willen.[/quote]

Kijk dat is ook zeer leuk… maar ow ben zo beneiuwd naar of diearme willnog troubleskrijgt op deze manier en of die mama van GWen toch ook weggaat… kortom, ben ik erg zat van hetgedoe rondom die baby :roll: :mrgreen:

Ik vindt de tijd half 7 ook beter… maar neem het wel op denk ik heb dan vaka nog de 2 of 3 kids hier… ihi

Oei, half 7… weer mijn hele dagschema omgooien… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

aaaah wat zielig voor Will :frowning:

hoi

ik ben gister per ongeluk atwt vergeten op te nemen nu het net zo spannend eindigden :frowning:

wie wil me ff bij praten voor vanavond ?

ik zag dat de beer op billie viel en dat jennefer nog buiten stond.

Dat wil is die kamer zat en gewen aan de andere kant van het raam met die heks van een barbera.

Dat jack bewijs had en hall er na toe ging

please vertel me wat is er een beetje gebeurd gister :slight_smile:

Ik heb gisteren eindelijk weer eens een stukkie gezien. Kon steeds niet door het werk. Hoe Jennifer daar binnen kwam weet ik ook niet, zag eigenlijk allemaal hetzelfde als jou, dus ben niet veel wijzer, maar het wordt nu wel eens tijd dat Jennifer krijgt te horen dat het haar kind is. En die Paul…je zal zo’n broer hebben :twisted:

Volgens mij had Jen een ruitje ingetikt, want toen ik keek, kwam Gwen weer thuis en ontdekte het kapotte ruitje in haar deur en Jen die met Billy op de arm stond.

Dat van dat bewijs heb ik ook even gemist. Wel dat er waarschijnlijk bewijs was, maar niet hoe dat afgelopen is.

Hoewel het is een soap dus dat stuk kan ook nog wel een week of drie duren hè :wink: .

En wat een afgrijselijke heks is die Barbara… :wall: :wall:

Ik vind half 7 een rottijd en ik kan het niet meer zien…Dus ik lees hier gewoon… :smiley:

@Marlous wrote:

Ik vind half 7 een rottijd en ik kan het niet meer zien…Dus ik lees hier gewoon… :smiley:
Dat werkt op zich wel net zo makkelijk…

En hier heb je niet van die stomme spelletjes tussendoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

@Soepkip wrote:

@Marlous wrote:
Dat werkt op zich wel net zo makkelijk…

En hier heb je niet van die stomme spelletjes tussendoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

hahaha, scheelt inderdaad weer…Vind het wel jammer hoor, maar het is hier dan douche-melk-lezen-zingen-bedtijd… :lol:

Ik neem aan dat de tijden weer veranderen als de ‘zomertijd’ afgelopen is…

@Marlous wrote:

Ik neem aan dat de tijden weer veranderen als de ‘zomertijd’ afgelopen is…
Ja denk ik ook en dan rol je er weer heel makkelijk in… :wink:

Kun je het niet opnemen dan? Dat doe ik ook en dan kijk ik het op een rustig moment. Kan ik die belspelletjes meteen met een rotvaart doorspoelen.

@Elka wrote:

Kun je het niet opnemen dan? Dat doe ik ook en dan kijk ik het op een rustig moment. Kan ik die belspelletjes meteen met een rotvaart doorspoelen.

wij hebben een mythtv (een soort computer die dat kan) maar die moet mijn man eerst even maken…

maar net wat Soepkip zegt…Ik mis waarschijnlijk niets in die 3 maanden :smiley: 8)

Ja maar, drie maanden geen ATWT… :shifty:

Voor mij kwam tussen 5 en 6 wel goed uit - ondertussen vaak eten klaarmaken voor lasse of hem eten geven. Nu is het meer onder de tijd van nog even in badje en echt naar bed.

Ze houden ook helemaal geen rekening met moeders met kleine kids hè…

Tsssssssssssss :snooty: :naughty:

Ik probeer het bij te houden en zet net ff de buis aan en ga echt over mijn nek van die BJ. Wat een ongelogelijke engerd is dat. Ik word gewoon misselijk als ik naar hem kijk.

En dat gezeur over die baby ben ik ook wat zat en dan dat gedoe met die engerd waar Lily mee wil trouwen :sick:

Maar goed dat was het want nu moet ik naar de ouderavond. Geen atwt dus verder.

Je hebt gelijk Suus. Ik viel net in dat enge gedoe van die Byron :sick: :sick: :sick: .

Gelukkig begon mijn man meteen te protesteren dat ATWT erop was, dus ik ‘mocht’ zappen. :wink: :mrgreen:

Ik vind het zo’n engerd dat ik het liefst de beeldbuis in zou kruipen en hem eens even flink…

hoi

die bj is inderdaad ee misselijke vent dat ie expres champagne over katie heen gooit en dan ook nog een gaderobe kleding heeft voor haar :evil:

zal blij zijn als die eindelijk ontmaskert wordt.

En dan jennefer dat duurt meen ik nog maar enkele dagen gelukkig ze hebben het nu wel heel lang volgehouden tot vermoeiden toe.

vinden jullie will en gwen ook zo’n schatjes bij elkaar ?

heb een dvd recorder dus ik neem op en kijk het de volgende dag als de kids stil zijn of bijv. slapen

Laat me raden - Jennifer krijgt haar kindje met Kerst terug 8)