Ik heb nu al medelijden met Gwen.
Tja, om met de woorden van een voetbalman te spreken
"ELK VOORDEEL HEB ZIJN NADEEL "
Toch veel kijkplezier.
Groetjes, Petri
He wat ziet die Hall eruit he sinds hij weer terug is - dat magere bekkie. Destijds wel een beetje gelezen dat hij eruit is geweest ivm depressie ivm overlijden moeder - en toch ook raar om te weten dat hij ondertussen dood is :?
owh wat baalde ik toen het vandaag afgelopen was… zat te vloeken op de bank…heb zo zin in morgen ben zo benieuwd hoe jennifer gaat reageren…
@Bella wrote:
He wat ziet die Hall eruit he sinds hij weer terug is - dat magere bekkie. Destijds wel een beetje gelezen dat hij eruit is geweest ivm depressie ivm overlijden moeder - en toch ook raar om te weten dat hij ondertussen dood is :?Daar zat ik laatst ook al aan te denken. Je kan echt aan hem zien dat het heel slecht gaat…
Echt gek hè en erg, dattie dood is

Oooo is er eindelijk doorbraak over baby Billy/Johnny?! :dance:
En net nu ik helemaal geen tijd heb om te kijken… :o
Jaaaa ik zat ook echt te mopperen op de bank vanmiddag… Maar vanmiddag zullen we het eindelijk zien!!!
Ow ja, en dan moet Meg ook ontmaskerd worden, want ik vind Dusty en Jen veel leukerder samen… Hoewel ik Lucy toch ook wel errug leuk vond bij 'm…
oooh … ik kan niet wachten tot vanavond!!
Ik wil het zien …
en als het afgelopen is vind ik het altijd zoooooow jammer
Die BJ… flinke trap onder zijn reet geven … ik vind hem helemaal niets!!
Jennie haar beeb weer terug…
Alleen Baal ik wel voor gwenn!! ze heeft er zo hart voor gevochten en nu weet ze nog van niets!!
maaar ik denk dat gwenn zwanger word van will???!?!
En dat die ook erg gelukkig worden …
Of juist uit elkaar gaan :?
jen en dusty horen gewoon bij elkaar :thumbup:
Kan ook niet wachten tot Jen haar baby terug krijgt… en Meg :evil: bah wat een domme snol… Zo wanhopig om Dusty te houden…
Will en Gwen… :inlove:
alleen een beetje een sukkel want hij gaat Gwen vreemd… maar geloof dat ze zelfs daarna weer terug samen komen
oooeeeeh nog meer nieuwtjes ???
nee ik ken alleen die en de spoilers die hier al staan… :mrgreen:
maar deze vond ik echt erg om te lezen…
vind het nl voor een soap koppel wel een ergggg leuk koppel
Gwen en Will
Ze word niet zwanger van hem, volgende week (geloof ik ) zal ze wel denken dat ze zwanger is, maar dat is niet zo. Dokter Bob verteld haar zelfs dat ze nooit meer kinderen zal kunnen krijgen.
tsja zo maak de soap compleet.
Ja drama, ik had het al eens gelezen…
Zo flauw. Kunnen ze die verhaallijn niet aan iemand anders geven… :roll:
ik heb het vanochtend gekeken …
Enne eindelijk is jhonny bij zijn mama …
Maar het is wel een doorlopend lang verhaal hoor …
maar ik kijk iedere dag weer graag whahaha
en ik wil zo graag weten hoe gwenn gaat reageren
Arme stakker
Ja nooit gedacht aan het begin van deze verhaallijn gedacht dat ik medelijden met Gwen zou hebben.
Ho ho vertel. Weet jennifer het nu? Ik heb het al een dag of 3 gemist. Vertellllllllllllllllllll
@joseetje wrote:
Gwen en Will
Ze word niet zwanger van hem, volgende week (geloof ik ) zal ze wel denken dat ze zwanger is, maar dat is niet zo. Dokter Bob verteld haar zelfs dat ze nooit meer kinderen zal kunnen krijgen.
En toch krijgen ze samen nog een kindje… :mrgreen:
@Rooike wrote:
@joseetje wrote:Gwen en Will
vertel vertel vertel vertel :shock:
@joseetje wrote:
@Rooike wrote:@joseetje wrote:Gwen en Will
vertel vertel vertel vertel :shock:
Ja ik wil ook daar het fijne van weten vertel dus maaaaaaaar please please please ? ? ? :mrgreen: