ja abigail was toch een dochter van holden ? en molly samen?
ja is een mooie meid idd , zal ze weer trug komen ?
jack mc kinnon :thumbup:
weet iemand wat er nu met craig is ??
waarom ie zo raar doet heb een paar afleveringen gemist deze week !
craig is er achter gekomen dat rosanan de vaderschapstest heeft vervalst en weet nu dat megzwanger is van paul.
hij wilde tijdens nieuw jaar een medicijn in haar champagne doen om een miskraam op te wekken maar dit glas sloeg hij toch uit haar handen als gevolg een geinfecteerde wond aan zijn handen.
doordat hij tijdens het slikken van midicatie ook nog dronk tja dan ga je raar doen.
ps. meg weet van niks die denkt dat graig nog steeds de vader is
hoe is ie daar nou weer achter gekomen heeftie die dokter gesproken ofzo??
thanks voor dde update trouwens
meg moest naar het ziekenhuis vanwege kram en daar kwamen ze achter dat de baby drager was van een bepaald gen waardoor het kidn een kans had op een bepaalde ziekte en beide moesten ze dragers ziojn van de gen.
omdat graig zich al bij alle kids heeft laten onderzoeken wist hij dat er iets niet klopte en toen zag hij rosanna met die laborant praten en heeft hij ze afgeluisterd en daarna gezorgt dat hij ene band had met opname erop dat rosanna de gegevens veranderd had en hiermee rosanna geconfronteerd.
maarja voor beide partijen is het beter als ze hun mond houden alleen vreet het nu aan graig
ben benieuwd offie wat gaat zeggen!
mmmm handig die spoilers :think: :mrgreen:
maar ja, ik heb nog 15 afleveringen op de dvd staan… dus eh… haha
@Snoesje wrote:
mmmm handig die spoilers :think::mrgreen:
maar ja, ik heb nog 15 afleveringen op de dvd staan… dus eh… haha
de texten van mij zijn allemaal al op tv geweest dus niks nieuws

hahaha das waar, alleen voor mij wel omdat ik er nog 10 achterloop , hihihi
@Snoesje wrote:
hahaha das waar, alleen voor mij wel omdat ik er nog 10 achterloop , hihihi
haha heb je zo dalijk wel veel atwt om te kijken ook erg leuk.
mijn dvd recorder moet sinds we digitale tv hebben nog aangesloten worden snap niet hoe ik nu nog kan opnemen met zo’n kastje ertussen :?
kan ook niet… dat doe ik dan gewoon analoog hoor…
Als jullie toch foto’s uit de oude doos halen, kan deze natuurlijk niet ontbreken.
Dit is voor mij de échte Mike Kasnoff :inlove:
hahaha jaaa mikey heeft nog eens meegedaan in csi… dochter van craig ook… lucy… de oude…
Ik vind het mega spannend (hoewel ik eigenlijk al in grote lijnen weet hoe het allemaal gaat lopen).
En dus dat Dusty nog terug komt, dus niet echt dood is.
Ik vind deze Chris trouwens helemaal niet leuk.
vind deze chris eigenlijk wel een lekker ding :inlove:
Voor mij blijft Chris de Chris die ik als eerste heb gezien, dat was degene die verkering had met abigail. Ik zal eens een plaatje gaan zoeken. En dat ik Chris nu niet leuk vind heeft ook te maken met de rol die hij op dit moment speelt, hij is zo zuur vind ik.
Deze Chris
hey femke ja dat is dé chris , ik vind de chris van nu niet zo knap , maar moet zeggen wel een redelijk goede vervanging na zo een periode ,
ik vind hem geen mooi smoeltje hebben , zijn ogen zijn wel owke ,
De echte mike :inlove:
Toch is die Chris niet de eerste, maar de eerste volwassen Chris heb ik gewoon niet gezien, dus deze blijft het echt voor mij. Ik moet wel zeggen dat ik de Chris die er nu is, beter vind dan de vorige (die kwam ik overigens weer tegen in Ugly Betty).