Ik herinner me nog een eerdere Chris ja, die was wel lekker :drool:
De eerste en enige echte Mike Kasnoff, zucht… :inlove: :drool: :drool: :drool:
Kirk en Samantha, ja vond ik een leuk stel maar volgens mij speelde een andere actrice eerder Samantha.
Samantha was toch de tweelingzus van Royce ofzo? :think:
@Femke Fataal wrote:
Ik vind het mega spannend (hoewel ik eigenlijk al in grote lijnen weet hoe het allemaal gaat lopen).
En dus dat Dusty nog terug komt, dus niet echt dood is.
Ik vind deze Chris trouwens helemaal niet leuk.
Dat verbaast mij niks haha
zo, zal ik eens zeggen dat ik alle 22 afleveringen die ik nog op mijn dvd recordrer had staan heb gezien!!! hoef alleen gister en vandaag nog!!!
ssssssssssss hele zit!!!
Jeetje Snoes dan zou je bijna afkickverschijnselen gaan krijgen nu je er maar 1 per dag gaat zien :mrgreen:
Heeee gaaf, dit ontdek ik nu pas!! Een topic over mijn favo soap!! :mrgreen:
@Tierrr wrote:
Heeee gaaf, dit ontdek ik nu pas!! Een topic over mijn favo soap!! :mrgreen:
Heeeee jij ook hier

Lekker hoor elke middag rond 17:00 voor de buis :mrgreen:
Hahaha Tierrr heeft dit heerlijke topic ook ontdekt :mrgreen:
@M&J wrote:
Haha, ik ben zelfs zo erg dat het standaard ingeprogrammeerd staat en dat ik 's avonds met een bord op schoot ATWT aan het kijken ben… terwijl mijn man zijn eten achter de laptop opeet… :oops:
In het weekend eten we wel netjes gezellig samen aan tafel hoor… :mrgreen: Maarja, om 5 uur kijken lukt niet en mijn vent vindt mijn soap maar stom, dus sja… ideale oplossing zo…
Vinden jullie mannen de soap ook zo stom??
Mijn man is nogal druk, hij verveelt zich verschrikkelijk als we samen aan tafel zitten :shifty: . Hij moet wiebelen, iets lezen, achter de pc duiken tussendoor of tv kijken. :wall: :wall:
Dus tijdens het eten staat hier ATWT op, mijn man kijkt wel, maar niet zodattie er helemaal in zit. Zo kunnen wij dus een prima gesprek voeren, mijn man zit stil en heeft wat bewegende beelden op tv.
Maar meestal neem ik het ook op, zodat ik later de gemiste stukken alsnog op mijn gemak kan bekijken.
Ik kijk het meestal 's avonds laat op rtl 8, sinds onze Ralf met de pot mee eet vind ik het niet handig om de tv aan te hebben tijdens het eten, dat is ff ons rustmoment met z’n 3-en, ik ben er erg blij mee dat het ook op rtl8 komt.
@M&J wrote:
@Tierrr wrote:Heeee gaaf, dit ontdek ik nu pas!! Een topic over mijn favo soap!! :mrgreen:
Heeeee jij ook hier
hier altijd in de avond , die loopt een uitzending voor ook , dus ik mag niks tegen mijn zus zeggen vaak hahah dan weet ik al wat er komt, zei kijkt ook om 5 uur in de middag meen ik
heb ook een tijd gehad dat ik in de ohtend keek ,
Als ik het kijk, kijk ik tegenwoordig die late versie op RTL 8 - het enige tijdstip wat voor mij te combineren valt met kids.
Die van 17 uur hoef ik echt niet bij mijn vriend aan te komen, die rent gillend de kamer uit en het is hier spits met eten koken en kids die meestal niet meer op hun best zijn.
DIe van 16 uur beviel destijds beter maar nu is mijn zoontje ook mondiger geworden en die zou toch ook gaan blehren over wat hij wil zien.
Nee hoor savonds laat - wel zo rustig (als ik geen late dienst of nacht heb natuurlijk)
@Tierrr wrote:
@M&J wrote:
Haha, ik ben zelfs zo erg dat het standaard ingeprogrammeerd staat en dat ik 's avonds met een bord op schoot ATWT aan het kijken ben… terwijl mijn man zijn eten achter de laptop opeet… :oops:
In het weekend eten we wel netjes gezellig samen aan tafel hoor… :mrgreen: Maarja, om 5 uur kijken lukt niet en mijn vent vindt mijn soap maar stom, dus sja… ideale oplossing zo…
Vinden jullie mannen de soap ook zo stom??
Als Jer thuis is kijkt hij gezellig mee (soms wel irri als het dan constant is: ja maar die had toch iets met die? en hoe kan dit nu weer want vorige keer was het nog anders! Uuuhh tja lieverd dat is soap daar kan alles :lol: )
Dusty…
is dus niet echt dood, ben blij dat te lezen zeg… vind hem echt een lekkertje… :inlove: wanneer komt ie weer terug?
@faizaa wrote:
Dusty…
is dus niet echt dood, ben blij dat te lezen zeg… vind hem echt een lekkertje… :inlove: wanneer komt ie weer terug?
Helemaaaaal mee eens! :inlove:
Gelukkigggggggggg
Hij heeft zeker wat
Onder de spoiler iets over aankomend jaar…
Wat een giller; Dusty leeft inderdaad en is opgesloten door James Stenbeck :lol:
Ik vind het zoooooooo’n lekkere vent die Dusty!!! :drool:
Damian Grimaldi had ookal zo’n lekker bekkie :drool:
:drool: :drool: :drool: Dusty!!
Hier ook een trouw kijkster hoor!! :mrgreen: :thumbup: [/spoiler]