whaha bagheera ,
ik ben geen fan van iemand van atwt,maar meer van de serie zelf.
Carly haar smoel kan ik niet uitstaan dus dat is in t echt net zo die zal niet anders zijn in de serie, ik vind haar gewoon lelijk ( sorry .)
Haar personage , ach ja die moet er ook zijn wil de serie zo zijn als hij is dus die is prima he haha
IK vind alleen de craig van nu ene gladjakker en niet leuk, de vorige had een zelfde soort karakter en "taak"in de serie maar als ik die zag moest ik al lachen bij die nu speelt denk ik gadver vies mannetje hahaha
Erg hé ?
Komt lucy nog terug in de serie ?
Sommige karakters maken de serie gewoon leuk, juist omdat er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen. Weet je bij wie ik dat heel erg vond? Julia (je weet wel, die ex van Jack die eerst grote vriendin van Barbara was, daarna helemaal doorgedraaid was), Barbara en Molly. Tja, als ze allemaal braaf zijn is er natuurlijk geen reet aan.
Nee ik kan Carly ook niet luchten of zien, wat een hysterisch wijf is dat zeg! En juist net daarom ben ik dus benieuwd wat anderen in haar zien.
En ik vond de vorige Craig ook beter, ik kan me Meg beter bij hem voorstellen dan bij deze grijze vos. :mrgreen:
Hebben jullie het over de Craig met dat donkere haar die er maar kort inzat?
Nou die vond ik ook 3 keer niks, ik vind juist deze beter…
Alleen mis ik nog steeds Hunt Block als Craig, die was echt geweldig vond ik! :dance: :inlove:
Ik ben ook een hysterisch wijf bagheera, daarom… herkenning… en vind ik haar leukkkkkk… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En ik vind haar ook leuk… omdat ze zo: all over the place is…
Katie… ow wat erg, kan niks bedenken… nee… vind Katie ‘gewoon’ niet leuk hahaha… erg he…
Jaaa Duncan was leuk… en ik vind Craig ook leuk… heb soms zelfs medelijden met hem…
Meg vind ik ook een zeikkop hebben… :silenced:
Molly zit nu in B&B he…
Meg doet mij altijd aan een buldog denken, zal wel door die brede kaken komen.
Nee de allereerste Meg vind ik nog steeds het leukst!
@Marieke_5000 wrote:
Meg doet mij altijd aan een buldog denken, zal wel door die brede kaken komen.
Nee de allereerste Meg vind ik nog steeds het leukst!
:shock: :shock: :shock: ja mij dus ooooook… die vierkante kaken… :mrgreen: :o
Precies joh, tis echt net zo’n kwijlende buldog :mrgreen:
Ik vond Caleb en Julie ook altijd zo leuk :inlove:
Caleb, was… de broer? van Holden?
Julia… hmmm… owww weet t niet meer… roodharige schone?? :think:
Ja Caleb was de broer van Holden en Julie inderdaad die roodharige schone
De eerste Caleb vond ik het leukst, helaas heeft hij in het “echte” leven toendertijd zelfmoord gepleegd.
Kan even geen foto meer vinden… :think: :mrgreen:
Lang moeten zoeken en het is een wat vage foto maar dit is de allereerste Caleb (Michael Morrison) die zelfmoord gepleegd heeft.
Daarna is er een andere Caleb gekomen.
En ik weet niet meer wie het laatst zei dat ze de jonge Lily en eerste Dusty niet meer voor de geest kon halen.
Nou bij deze :mrgreen:
zo, dan heb ik ook nog een vraag, zie nu toevallig dat jullie oude karakters aan het behandelen zijn
ik begon in de tijd toen ik denk ik 15 was. Toen had je nog BEAU en PENNY en een donker zustertje in het ziekenhuis… poeh…
maarrrrr wat ik mij afvraag
kennen jullie Samantha nog en Kirk (kirkadoodle)… die werden gegijzeld of zo door james stenbeck… en vervolgens heeft nooit iemand meer wat van ze vernomen. Ook in de serie zelf, zijn ze nooit op zoek gegaan naar het stel!
Dat vond ik toch wel jammer.
enne, die craig voor die vent met die donkere haren, die was echt zooo leuk. Dit is de craig van vroeger… vind m maar een seikerd…
Marieke!! Jaa!!! Das Caleb… owww heeft ie zelfmoord gepleegd… jammer joh… vond hem wel leuk… hij had een ‘raar’ mondje of zo… of nee, iets met zn tanden… scheef?
En wat was Lily nog jongggg… :mrgreen: en ja ook nu kan ik me Dusty herinneren… ondanks de blauwe kijkers, vind ik de Dusty van nu toch wel veul knapper… en die wenkkkkkbrauwen… :mrgreen:
Snoesje, Sam en Kirk kan ik me even niet voor de geest halen… :think: beau en penny ook niet… Foto? :think: :mrgreen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:As_the_World_Turns_characters
geweldig: info over alle characters!!!
dit is kirk
en samantha (half zus van lucinda)
Bianca81, Carly lelijk? :eh: Nee dat vind ik niet, vind het best een leuke vrouw om te zien hoor, maar nu vin dik ook niet snel mensen lelijk.
Ik vind Carly de personage gewoon heel erg leuk, net als wat Fai zegt, ze is zo aanwezig, zo dramatisch en zo gemeen afentoe en dan toch laat ze afentoe ook zien dat ze een goed hart heeft.
Ik heb niet zo’n hekel aan Katie maar ik vind haar wel een miepertje hoor, huilt snel, net als Meg btw, pffff janksmoel!
Ik vind Rosanna ook vervelend, met der geniepige kop.
Die Kirk ken ik nog wel maar die eerste Dusty niet hoor.
@Snoesje wrote:
kennen jullie Samantha nog en Kirk (kirkadoodle)… die werden gegijzeld of zo door james stenbeck… en vervolgens heeft nooit iemand meer wat van ze vernomen. Ook in de serie zelf, zijn ze nooit op zoek gegaan naar het stel…
Die zijn toch gewoon vertrokken naar een ander land zover ik me kan herinneren???
Meg vind ik niks aan, ik walg van haar type-tje momenteel… :sick:
Molly vond ik ene leuk typje in ATWT zeker toen ze met die vent ging, ben de naam even kwijt.
EN toen met de 2 meisjes :inlove:
weet het verhaallijn niet zo meer, maar dat was een mooie stuk destijds.
hij heette Jack kcKinnon…
Ik vond Abigail Williams een mooie meid destijds!!!