Lilly en Dusty, Leuk leuk leuk! :inlove:
ik vond Lily en Holden altijd echt te zoetjes, ben blij dat ze weer iets met Dusty heeft, maar de eerste Dusty samen met Lily, ruim 20 jaar geleden was het leukste. Ik kijk ATWT al 21 jaar geloof ik.
Lily en Dusty helemaal leuk :inlove: maar inderdaad de allereerste Dusty samen met Lily was gewoon een droomkoppeltje :inlove: :inlove:
Ik heb in mijn geheugen zitten graven maar het schiet me gewoon even niet te binnen :think:
Maar wat is er eigenlijk met dokter John Dixon gebeurd?
Waar is hij nu?
Heb ik me ook wel eens afgevragen. Volgens mij was ie er niet echt uitgeschreven.
Nee precies, ik had toch altijd wel een bepaalde sympathie voor die man.
Ik bedoel maar hij hield Lucinda toen toch altijd wel aardig in toom :lol:
Lucinda is echt een watje geworden trouwens, vond haar vroeger veel leuker, vooral toen ze met Kirk zo lekker aan het sjoemelen was.
Met Kirk is voor mijn tijd. Lucinda komt trouwens binnenkort in GTST, ik weet niet met wat voor rol, niet als Lucinda, maar als één of ander Amerikaans familielid.
Ik moest het gewoon ff opzoeken :oops: .
Op de nederlandse site atwt.nl staat hij in de castlist tot heden. Maar dit vond ik op een amerikaanse site:
Dr. John Dixon, M.D. is a fictional character on the American TV soap opera, As the World Turns. He was portrayed by Larry Bryggman from July 18, 1969 until December 14, 2004. Dixon is a cardiologist at Oakdale Memorial Hospital where he is also Chief and Acting Chief of Staff at Memorial Hospital. Though the character stopped appearing in 2004, when the Bryggman left the show, no mention has been made of his having left town.
Hey een ATWT topic, wat leuk! Helemaal nog niet gezien!
Ik kijk ook al zo’n jaar of 8 denk ik…
Bianca81:
Die plek van Brad was idd weg na dat gevecht met Jack omdat ze bij WOAK make-up hadden gebruikt zodat hij gewoon kon presenteren voor de tv…
En John Dixon is gewoon stilletjes verdwenen… Dat is ook niet de 1e keer hoor, kijk maar naar Ben (wie kent hem nog? :lol: ) en Jessica…
Allemaal geen verhaallijn die echt afgelopen was, maar ze kwamen gewoon steeds minder in beeld en op een gegeven moment helemaal niet meer…
Inderdaad, over Ben en Jessica vraag ik me ook af waar ze zijn.
bij holden was de pelk ook weg meen ik ,
dat van de set kan ik inkomen ,
ow ik ken me dusty en lily van eerder niet voor de geest halen ,
@bianca81 wrote:
bij holden was de pelk ook weg meen ik ,
Dat was Jack, niet Holden…

En bij Jack zat die er nog duidelijk…

Zijn Ben en Jessica dan nog wel samen???
Ik weet het niet eens meer, ik geloof dat ik weer eens ga googlen :shifty: .
Ben wie is dat ook alweer?
En Duncan dan? :inlove: de Schot (?)
Ik kan me de eerste Dusty en Lily ook nog herinneren… vaaaaag…
Ik kan die kop van Katie niet meer zien trouwens… :silenced:
Duhhhh, schiet me net te binnen trouwens wie lekkertje Ben was… :inlove:
Oja Duncan :drool: :inlove:
De stoere ridder op zijn schotse kasteel :inlove:
@Artistiqua wrote:
@bianca81 wrote:bij holden was de pelk ook weg meen ik ,
Dat was Jack, niet Holden…
En bij Jack zat die er nog duidelijk…![]()
sorry :wall: even in de war met de naam…
ik heb nog ene keer gezien vond niks overduidelijks aan dat ie er nog zat
ik begin blind te raken oei oei hahah
De acteur die John Dixon speelde kom je nog wel eens tegen in films. En jessica zit tegenwoordig in CSI New York geloof ik.
Over de plek van Brad: In ee naflevering of 2 geleden zegt hij tegen Katie dat hij uren bij de make-up gezeten heeft om de plek weg te werken.
Even een vraagje tussendoor: zijn jullie fan van de actrice die Carly speelt of van die personage?
Ik word gewoon misselijk van die Carly namelijk, dus vandaar dat ik daar nieuwsgierig naar ben.
En als “Carly” fan, waarom kun je dan niet ook Katie fan zijn? Gezien de reacties van de carlyfans tegen Katie, lijkt het me dan vreemd als het fan zijn alleen de actrice betreft.
Snap je het nog?