ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Huidige rolbezetting

Dit is de huidige rolbezetting in Nederland. De VS lopen ongeveer anderhalf jaar voor en kan dus andere acteurs en/of karakters hebben.

Acteur Rol Status

De data dat ze er in zijn gekomen zijn Amerikaans. Wanneer ze er uit gaan zijn Nederlandse data

Martha Byrne— Lily Snyder (#2) 1985-1989, 1993 - november 2009

Alexandra Chando— Maddie Coleman 2005 - mei 2009

Terri Colombino— Katie Peretti (#2) 1998 -

Trent Dawson— Henry Coleman 1999 -

Ellen Dolan— Margo Hughes (#3) 1989-1993, 1994 -

Eileen Fulton— Lisa Grimaldi 1960-1964, 1966-1983, 1984 -

Van Hansis— Luke Snyder (#4) 2005 -

Don Hastings— Bob Hughes (#2) 1960 -

Kathryn Hays— Kim Hughes 1972-1975, 1976 -

Jon Hensley— Holden Snyder 1985-1989, 1989-1995, 1997 -

Scott Holmes— Tom Hughes (#13) 1987 -

Roger Howarth— Paul Ryan Stenbeck (#8) 2003 -

Elizabeth Hubbard— Lucinda Walsh 1984-1999, 1999 -

Jennifer Landon— Gwen Munson 2005 - november 2009

Cady McClain— Rosanna Cabot (#2) 2002-2005, 2009-2009, december 2010-

Grayson McCouch— Dusty Donovan (#2) 2003 -augustus 2009, april 2010 -

Kelley Menighan— Hensley Emily Stewart (#7) 1992 -

Michael Park— Jack Snyder 1997 -

Austin Peck— Brad Snyder 2007 -

Jesse Lee Soffer— Will Munson (#4) 2004 - november 2009

Marnie Schulenburg-- Alison Stewart (#4) 2007 -

Helen Wagner— Nancy Hughes McClosky Origineel castlid; 1956 -

Maura West— Carly Tenney 1995-1996, 1997 -

Marie Wilson— Meg Snyder (#2) 2005 -

Colleen Zenk— Pinter Barbara Ryan (#4) 1978 -

Ik heb bovenstaande in spoiler gezet want misschien wil iemand niet weten wanneer acteurs en actrices verdwijnen uit atwt.

[bewerken] Komende acteurs

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details van de plot en/of de afloop van het verhaal.

Acteur Rol Wanneer? Opmerkingen

Kelley Menighan— Hensley Emily Stewart 6 mei 2009 Emily keert met Daniël terug na 4 maanden in Europa te zijn geweest.

Dylan Bruce— Chris Hughes 11 mei 2009 Het karakter Chris Hughes keert vast terug in de serie.

Chauntee Schuler— Bonnie McKechnie 19 mei 2009 Bonnie keert terug naar Oakdale. Chauntee krijgt hiermee een terugkerende rol.

Ryan Serhant— Evan Walsh IV 21 mei 2009 Ryan Serhant was de winnaar van de tweede serie van InTurn en won deze rol in de serie. Hij zal tijdelijk te zien zijn.

Lauretta Vaughn— Kit Fowler 9 juni 2009 Lauretta werd vierde bij Inturn, maar maakte wel indruk. Ze was al even kort te zien geweest als barvrouw Kit in de serie. Fans vonden haar erg goed waardoor ze nu dus terugkeert.

Wally Kurth —Sam Hutchins 11 juni 2009 Sam komt de serie in als een mysterieuze vreemdeling die te maken krijgt met Carly.

Billy Magnussen— Casey Hughes (#6) 8 augustus 2009 Na meer dan 6 maanden in de gevangenis te hebben gezeten keert Casey terug. Billy Magnussen neemt vanaf hier de rol over van Zach Roerig.

Dominic Fumusa— Gray Gerard 18 augustus 2009 Gray is een duister figuur die naar Oakdale komt om zaken af te handelen. Ook zit hij te stoken tussen Vienna en Henry.

Eric William— Morris Matt O’Connor 18 augustus 2009 Matt is net als Casey een ex-gevangene en kent Casey dan ook. Hij blijkt meer in petto te hebben als hij connecties met de duistere Gray blijkt te hebben

Tala Ashe— Ameera Ali Aziz 23 augustus 2009 Ameera komt vanuit Irak naar Oakdale en vraagt Luke en Noah om hulp. Ook heeft ze een diepere connectie met Noah.

Jon Prescott —Mike Kasnoff (#3) 6 oktober 2009 Mike keert terug uit Letland en hoopt op een verzoening met Katie

Meredith Hagner— Liberty Ciccone 28 oktober 2009 Liberty beweert Brad’s dochter te zijn.

Daniel Hugh Kelly— Colonel Winston Mayer 5 november 2009 Winston, Noah’s vader, keert tijdelijk terug.

Julie Pinson— Janet Ciccone 9 november 2009 Julie speelt “Juicy Janet”, Brad’s ex. Ze heeft een terugkerende rol.

Noelle Beck— Lily Walsh Snyder (#4) 9 november 2009 Noelle neemt vanaf hier de rol over van Martha Byrne.

Alex Charak— Elwood Hoffman 4 november 2009 Elwood blijkt na lange afwezigheid ook wat criminele trekjes te hebben gekregen.

Eric William Morris —Matt O’Connor 29 oktober 2009 Matt krijgt een uur vrij en vraagt om Casey te spreken.

John James— Rick Decker januari 2010 De gestoorde Dr. Decker keert terug en heeft weer heel wat in petto.

Chris Heuisler— Cole Norbeck januari 2010 Sophie’s ex keert terug en wilt Sophie laten boeten.

Laurence Lau— Brian Wheatley 22 februari 2010 Brian zal de directeur worden van de Luke Snyder Foundation.

Deidre Skiles —Danielle “Dani” Andropolous februari 2010 De verwaande dochter van ATWT’S eerste superkoppel Betsy en Steve keert terug als forensic onderzoeker.

Benton Greene— Derek Coburn 22 februari 2010 Een “loan shark” die Paul aanbiedt te helpen, maar in werkelijkheid voor James werkt.

Anthony Hererra— James Stenbeck maart 2010 Na een afwezigheid van ruim 5 jaar keert de eeuwig levende Stenbeck weer terug.

Grayson McCouch —Dustin Donovan maart 2010 Dusty keert terug onder verdachte omstandigheden, niet ten minste vanwege zijn eerder zogenaamde dood.

Nell Mooney— Livia Gordone april 2010 De winares van de derde InTurn speelt de rol van Spencer McKay.

Karl Girolamo— Kevin Davis april/mei 2010 Kevin Davis, de jongen waar Luke ooit verliefd op was, keert terug.

Jon Lindstrom— Craig Montgomery juni/juli 2010 Craig keert terug, met alweer een nieuwe acteur in de rol.

Davida Williams —Jade Taylor juni/juli 2010 Jade Taylor komt weer terug, nu gespeelt door Davida Williams.

Kelly Barrett— Maddie Coleman juli 2010 Henry’s zusje Maddie keert voor een paar dagen terug naar Oakdale.

Sarah Glendening— Lucy Montgomery juli 2010 Lucy keert terug, en deinst dit keer nergens voor terug.

Bailey Harkins— Johnny Donovan juli 2010 Johnny keert gelijk met Lucy terug.

Eric William— Morris Matt O’Connor augustus 2010 Matt wordt vrijgelaten en keert terug naar Oakdale.

Karl Girolamo— Kevin Davis augustus 2010 Keert terug en gaat Luke en Noah helpen om twee moorden op te lossen.

Sarah Glendening— Lucy Montgomery september 2010 Na opnieuw gevlucht te zijn, keert Lucy weer terug en dit keer blijft ze langer.

Paolo Seganti— Damian Grimaldi september 2010 Damian keert terug naar Oakdale. Wat voor snode plannen zal hij hebben?

Cady McClain---- Rosanna Cabot maart 2009 Rosanna ontwaakt weer uit haar coma en komt terug naar Oakdale

Idem deze spoiler staan al dingen bij die gebeuren in de aankomende atwt serie’s.

Tom hughes degene die het nu speelt is nr 13 :shock: Terwijl hij het op zich al eeuwen doet :think:

vraagje over luke en carly

gaat er iets gebeuren met luke? als ik zie staan luke snyder foundation en gaat carly nu weg of blijft ze gewoon (nie tmeer ziek)

Bloopers… zo leuk… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=85ptxgOLvjE

Carly en Jack :inlove:

http://www.youtube.com/watch?v=Wlgs90Bi1GE&feature=related

Nog eentje van Carly en Jack, owww zoooo zoetsappig maar bij die 2 vind ik het niet erg… :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=pUxB0Q04BnY&feature=related

Leuke ATWT samenvatting… :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

Carly gaat niet dood. Ik had hier al eens ergens gelezen dat ze dit veinst, of dat blijkt dat ze en fout hebben gemaakt in het ziekenhuis waardoor blijkt dat ze helemaal niet dood gaat. Ze verzwijgt dit echter (natuurlijk) weer voor Jack. Dus het huwelijk van Jack en Katie gaat niet door, maar uiteindelijk barst de bom tussen Jack en Carly wel weeeeeeeeer omdat Carly dus verzwijgen zal dat ze helemaal niet dood gaat…

En wanneer gaat dit gebeuren? Ik begin dat gedoe met Carly wel beu te raken nu.

En nog iets:

gaat er nou nog iets opbloeien tussen Katie en Brad? Wat een super leuk stel is dat trouwens.

Katie en Brad komen bij elkaar, gaan zelfs trouwen, willen geloof ik ook kinderen maar lukt niet. Ze zijn in Amerika nu nog bij elkaar (loopt ongeveer 1 1/2 jaar voor op ons).

Ah bedankt voor je antwoord.

En komt Jack er binnenkort eindelijk achter dat Carly liegt? Ik vind het nu een beetje te lang duren eigenlijk.

Ja, gaat ook gebeuren, maar ik weet niet precies hoe, dan is de relatie wel meteen over! Ik denk dat dit ongeveer deze week moet gebeuren.

@Femke Fataal wrote:

Ja, gaat ook gebeuren, maar ik weet niet precies hoe, dan is de relatie wel meteen over! Ik denk dat dit ongeveer deze week moet gebeuren.

heel goed zal tijd worden hoor, ik vind het maar een feeks, irritante trut :silenced:

Brr ik vind carly gewoon een walgelijk schepsel, meer nette scheldwoorden kan ik er nieteens voor bedenken. brrrr. :sick:

Maargoed, vanmiddag om 17 uur gekeken en gelukkig weten het nu al steeds meer mensen. Gelukkig komt Jack er snel achter.

Dacht dat iedereen hier zo Carly fan was - ik vind het echt stom gedoe met dat liegen enzo :zzz:

@Bella wrote:

Dacht dat iedereen hier zo Carly fan was - ik vind het echt stom gedoe met dat liegen enzo :zzz:

Ben ik nog steeds! :mrgreen:

Maar iid het wordt nu wel langdradig!

Maar gelukkig komen Jack en Katie niet meer bijelkaar! :lol:

@Bella wrote:

Ik ben een carly-fan maar goed, ik vind dat ze dit keer wel veels te ver is gegaan. Je kids blijven voorliegen dat je doodgaat en je ex zijn geluk niet gunnen omdat je hem zelf wilt hebben… Nee laat dit maar snel voorbij zijn…

@Bella wrote:

hee niet gaan beledigen hoor :wink: ,

ik ben zeker GEEN carly fan!

Bah, van mij mogen ze haar gelijk levenslang de gevangenis in donderen vanwege fraude. En dan meteen de serie uit schrijven :evil:

nu ja hebben die 2 gisteren gevochten jack en die broer van em en hadden ze flinke dikte en blauwe ogen en wang en nu niks te zieen :think: dat ben ik niet gewend van atwt hoor … zie ik het nu verkeerd?

en wat ik me afvraag

wat vinden jullie van lily met dusty ?