Vanavond weer een nieuwe aflevering jeeeeaaaah!!! :mrgreen:
ik kan bijna niet wachten :inlove:
Carly gaat niet dood. Ik had hier al eens ergens gelezen dat ze dit veinst, of dat blijkt dat ze en fout hebben gemaakt in het ziekenhuis waardoor blijkt dat ze helemaal niet dood gaat. Ze verzwijgt dit echter (natuurlijk) weer voor Jack. Dus het huwelijk van Jack en Katie gaat niet door, maar uiteindelijk barst de bom tussen Jack en Carly wel weeeeeeeeer omdat Carly dus verzwijgen zal dat ze helemaal niet dood gaat…
@~Marion~ wrote:
Carly gaat niet dood. Ik had hier al eens ergens gelezen dat ze dit veinst, of dat blijkt dat ze en fout hebben gemaakt in het ziekenhuis waardoor blijkt dat ze helemaal niet dood gaat. Ze verzwijgt dit echter (natuurlijk) weer voor Jack. Dus het huwelijk van Jack en Katie gaat niet door, maar uiteindelijk barst de bom tussen Jack en Carly wel weeeeeeeeer omdat Carly dus verzwijgen zal dat ze helemaal niet dood gaat…Ooooooooohw … wanneer leert ze het nou toch!!!
Jee er hoort iid een aflevering tussen te zitten.
Wat raar… :think:
Bah ik irriteer me mateloos aan Carly!!!
:wall:
Heb het gisteren niet kunnen zien en vandaag weer niet, balen, maar ik haak woensdag wel weer in.
brrr die Carly, wat een $%^&!
Ik heb gisteravond niet gezien, maar hoop toch dat Brad het gaat vertellen…
En Kathie vind ik wel leuk, alleen dat zachte gedoe, ze wordt een keertje boos en meteen ow sorry.
Nou ik had het dus echt niet goed gevonden dat Jack 24 uur per dag met Carly bezig is. Pfff
gelukkig ben ik geen soap schrijfster, dan zou het erg saai worden denk ik :mrgreen:
Luister, als MIJN man zo met zijn ex omgaat nou sorry hoor!!!
Die kreeg het recht van voren!!!
Hahaha Rooike zit zich helemaal op te winden :mrgreen:
Maar hier ook een Carly-fan lol
Ik ben ook een carly-fan
Ow ik blijf Carly fan hahahaha… zoals ze naar elkaar kijken, denk ik: pakkkkkkkkkkkk dr nou toch ‘op de bek’ :mrgreen:
Katie met dr stomme snickers… :silenced:
haha ja, “snickers zit voor straf op de badkamer” :lol:
@faizaa wrote:
Ow ik blijf Carly fan hahahaha… zoals ze naar elkaar kijken, denk ik: pakkkkkkkkkkkk dr nou toch ‘op de bek’ :mrgreen:
Hihi!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Stom wijf! Oeps nu ga ik schelden…nou ja op Katie mag dat hé

Zet 'm op Carly!!!
Barbar@ ook carly fan dus hahahahha…
@tommienicole wrote:
@faizaa wrote:Ow ik blijf Carly fan hahahaha… zoals ze naar elkaar kijken, denk ik: pakkkkkkkkkkkk dr nou toch ‘op de bek’ :mrgreen:
Hihi!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Stom wijf! Oeps nu ga ik schelden…nou ja op Katie mag dat hé
Zet 'm op Carly!!!
Op Katie mag dat zeker… stom, irritant wijf… zo! :mrgreen:
Iemand nog een paar goede spoilers… Rooike misschien?

@Rooike wrote:
Luister, als MIJN man zo met zijn ex omgaat nou sorry hoor!!!
Die kreeg het recht van voren!!!
Ik had hem na het kussen met zijn ex recht in zn bek geslaan, sorry. Dus ik ben het helemaal met je eens Rooike!
Ze draait en manipuleert Jack, verschrikkelijk. En laat dan vervolgens de kinderen ook nog liegen tegen hem! Pff wat voor een moeder doet dat nou? De deur uit kicken en nooit meer binnen laten, brrr.
Ik hoop dat Jack nooit meer bij haar terug komt.
Hoewel ik wel Brad beter bij Katie vind passen dan Jack.
Ik kijk “pas” 2 jaar, dus ik heb natuurlijk niet de hele geschiedenis van die 2 meegemaakt, sorry als ik mensen beledig, das echt niet mijn bedoeling.
Ik heb het ff niet gezien, maar wel even teruggelezen hier, tjeetje wat een ontwikkelingen hier.
Ik ben dat hele Paul en Rosanna gedoe nu trouwens al weer beu, iemand anders ook?
Ja ik ook! Vind dat wanhopige gedrag van Rosanna zo vervelend. Die Paul wilt Meg, laat gaan dan!
Rosanna gaat er binnenkort als het goed is ook weer uit. Nu is ze in amerika weer net terug, wanneer dat allemaal precies gaat gebeuren en waarom weet ik niet. Misschien maar eens opzoeken…
Ik vind dat wanhopige trouwens ook niks voor Rosanne, ik vond haar eerst best leuk, maar nu helemaal niet met deze verhaallijn.