ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Ja Carly is te gek…beter dat tutje Katie… :sick: :sick: :sick:

ik heb het een paar dagen niet gezien en kan nu niet gaan kijken omdat de kleine hummel in de box ligt te slapen…

wat heeft carly nu precies dan? ik weet dat ze steeds duizelig werd en flauwviel…

een baby in de serie wat leuk :dance:

waarom gaat alles zo snel zeg :shock:

maar katie en jack uit elkaar al in april :dance:

Volgens mij klopt die spoiler niet helemaal met de tijd, voor mijn idee moet dat allemaal iets later gebeuren. Soms klopt het niet helemaal op die site, heb ik wel eens eerder opgemerkt, komt omdat er in Amerika wel eens afleveringen uitvallen door speciale dagen of belangrijke wedstrijden.

Zo staat er namelijk ook dat er in april afleveringen zijn van nieuwjaar, maar volgens de gids moet het hier nog halloween worden (want dan wil Paul gaan trouwen), dus dit zal wel 1 of 2 maanden later gebeuren.

@merel33 wrote:

ik heb het een paar dagen niet gezien en kan nu niet gaan kijken omdat de kleine hummel in de box ligt te slapen…

wat heeft carly nu precies dan? ik weet dat ze steeds duizelig werd en flauwviel…
Ze heeft een hersen tumor die door de locatie niet geopereerd kan worden.

Ze zou nog maar een paar maanden te leven hebben.

Allemaal Carly fans hier - nou dan ga ik ergens een Katie fansite opzetten :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ik niet meteen een Carly fan was, ik vond Julia (die eerste) echt helemaal geweldig, ook nog toen ze helemaal van het padje was. En wie ik ook geweldig vond was Molly. Daarom ben ik ook geen Katie fan, want Mike hoorde bij Molly ipv Katie. Katie heeft volgens mij alleen ‘afpakkertjes’. Simon had ze van Lilly.

Katie is een onwijs zielig kind.

Oké het is een rol die ze moet spelen maar ik heb haar altijd zo’n kinderachtige zeurpiet gevonden. :mrgreen:

Dus ik kan niet wachten… :lol:

Hier spreekt een al 15 jaar lange Carly-fan :inlove: .

@niek1 wrote:

@merel33 wrote:

ahhh gos :cry: shit dus ze gaat uit de serie

@Bella wrote:

Allemaal Carly fans hier - nou dan ga ik ergens een Katie fansite opzetten :mrgreen:

Ik ben ook geen Carly fan hoor :mrgreen:

@Femke Fataal wrote:

Ik moet zeggen dat ik niet meteen een Carly fan was, ik vond Julia (die eerste) echt helemaal geweldig, ook nog toen ze helemaal van het padje was. En wie ik ook geweldig vond was Molly. Daarom ben ik ook geen Katie fan, want Mike hoorde bij Molly ipv Katie. Katie heeft volgens mij alleen ‘afpakkertjes’. Simon had ze van Lilly.

Ja inderdaad… altijd afpakkertjes… en dan nog, zoals Tommienicole ook zegt: vind dr zo’n janker… :silenced: :thumbdown: kinderachtige zeurpiet inderdaad…

Carly is zooooveel leuker… :inlove:

volgens mij gaan Jack en Katie ook mede daarom uit elkaar, omdat Katie weer een wip met Brad heeft gemaakt, of Simon euhm weet t niet meer, maar ze gaat een wip maken en das nie met Jack nie… :naughty: :hand:

:dance:

@merel33 wrote:

@niek1 wrote:
@merel33 wrote:

ahhh gos :cry: ships dus ze gaat uit de serie

Nee, je weet hoe dat gaat in soaps hè, daar kunnen de meest gekke dingen opgelost worden.

Ohhh Craig wil een kindje… :mrgreen:

Maar ja, ze word ook wel zwanger maar het kindje kan ook van paul zijn, dus gaat Craig haar vergiftigen… En net op tijd slaat hij het drankje uit haar handen… What a cruell man! :think:

Mennn die colonel die vertrouw ik voor geen meter.

Wil hij met Noah en Luke gaan vissen…

Zal hij Luke wel iets aan willen doen zeker!!! :think:

@Rooike wrote:

Mennn die colonel die vertrouw ik voor geen meter.

Wil hij met Noah en Luke gaan vissen…

Zal hij Luke wel iets aan willen doen zeker!!! :think:

Ik vraag me dus ook echt af hoe en wat daar de verhaallijn in gaat worden :wall:

Ik ben benieuwd wat er met Dusty gebeurd nu hij is neergeschoten. Zal hij daar sterven in die auto? Hij gaat de serie uit dus… Ohhh het duurt allemaal zo lang hahahaha!

@Rooike wrote:

Ik ben benieuwd wat er met Dusty gebeurd nu hij is neergeschoten. Zal hij daar sterven in die auto? Hij gaat de serie uit dus… Ohhh het duurt allemaal zo lang hahahaha!

Nog niet, want hij gaat die kerel nog aangeven (teletekst gelezen :mrgreen: ). Maar hij gaat nog een keer ‘dood’. Inderdaad tussen aanhalingstekens want in Amerika zit ie er weer in. Ik dacht dat ie ook nog een keer wat met Lily gaat krijgen.

brrrr die kolonel is nie goed bij zijn hoofd hoor :eh: