Heb ik ooit gezien Bella, nog in zwart/wit, Lisa met husband nr 1 ipv 10 ofzo, was leuk om te zien.
Ook de aflevering die hier genoemd wordt in die Bus is al eens een stukje van op TV geweest, herinner me een klein fragment. Geen idee wanneer dit was of waarom.
Ik ben begonnen met kijken tijdens mijn studie in 1990, omdat ik 's avonds en 's nachts in de horeca werkte en ik niet dan zomaar meteen mijn bed in kon keek ik dit 's nachts ter afleiding en ben niet meer gestopt :mrgreen:
Blijft toch wel leuk hoor, iedere keer als ik denk ik moet er maar eens mee gaan stoppen dan doe ik dit toch weer niet. Ik kijk het nu die van 22.00 uur of bekijk de opgenomen versie versneld.
Ga zo dus maar weer kijken, kom net uit mijn sauna.
Houdoe, Petri
ow spannend.
ik vermoed dat ik nu ongeveer 16 jaar kijk, woonde nog bij me meoder was maar net een tiener ofzo
Neem het nu altijd op en kijk het dan als zoonlief op bed ligt heerlijk rustig
ik kijk net 1 jaar :oops:
maar ilse heb je nog nieuwe spoilers :shifty:
:mrgreen:
Ik vind het momenteel zo langdradig en fantasievol, het verhaal waar ze nu mee bezig zijn…
@mukkemuk wrote:
ik kijk net 1 jaar :oops:
maar ilse heb je nog nieuwe spoilers :shifty:
:mrgreen:
druk weekend gehad en kids hebben nu herfstvakantie dus zal me best doen :shifty:
Lilly heeft al een aardig buikje, lol wat gaat dat toch ook hard heh in dat soort series… 2 keer kerst in een jaar enzo
buikje? ik vind dr al pittig gevuld om het maar netjes uit te drukken :lol:
leuk die jubeleum uitzendin ben benieuwd nog nooit gezien
we moeten eigenlijk een pol toevoegen hoeveel jaar iedereen al kijkt haha :lol:
ik win niet ik ben nog een puppy en kijk “pas” 8 jaar :mrgreen:
over zwangere.
toen ik zwanger was van emily kreeg janine in gtst nina dus die zou dan net zo oud als mijn dochter moeten zijn.
Nou zie ik daar een flinke tiner van een jaar of 16 en mijn dochter moet er nog 12 worden hahahah
het schijnt dat faith de oudste dochter van lily al ik meen 10 jaar is :shock:
In soapland ben je zo oud… als klein kind want als je dan naar de ouders kijkt, die blijven zo jong als wat hahaha!
Dikke tranen hieroooo… Zijn ze nou echt uit elkaar?
hier ook flink gejankt.
waszo zielig hoe carly zat te smeken bij jack.
owkee carly gaat ook vaak te ver maarja ze houd wel echt van hem en hij van haar.
ben erg benieuwt vanavond, vondt het wel een slimme actie om hem van alles mee te geven ook het compas
Hee Ilse, ik was ook gelijk met Janine zwanger :mrgreen:
Zometeen komt die broer van Nina ook als volwassen man terug denk ik. Hoe heet die ookalweer?
Ohnee, het gaat hier over ATWT :silenced:
Leuk die jubileum uitzending! Ik kijk er ook al heel lang naar, met tussenpozen trouwens. Wij hadden het er net over, hoe lang wordt het al in Nederland uitgezonden? Ik herinner me dat ik er naar keek toen ik nog op de mavo zat, dus ongeveer 18 jaar geleden :shock:
Hoorde vandaag bij De wereld draait door notabene dat morgen (en vanavond op rtl 8) de jubileumafl komt ivm 50 jr ATWT. Diverse nieuws en programma’s hebben er vandaag dus aandacht aan besteed :shock:
Bij Wereld Draait Door zaten Jeltje Nieuwehuizen (voormalig pvda kamerlid en kamervoorzitster) en Ruben Nicolai. Jeltje was ooit het programma gaan bekijken vanuit media portofeuille maar is verslaafd geraakt. Ruben heeft ook een gastrolletje gespeeld wat hier nog uitgezonden moet worden geloof ik.
Jeltje was het voorbeeld dat soaps door alle lagen van de bevolking gekeken wordt. Lekker ontspannend apies kijken - presentator Mathijs noemde het kagom voor de ogen (vond ik wel een leuke uitdrukking)
Nou als iemand als Jeltje eerlijk uit de kast komt met haar soap verslaving hoeft ongeveer niemand zich er meer voor te schamen geloof ik.
Zou Bea ook kijken of Maxima?? En dat ze het opnemen als ze op reis zijn. Nee Maxima kijkt vast van die zuid amerikaanse soaps :mrgreen:
ik vond de aflevering van vandaag geen reed aan :silenced: :oops: :roll:
ik heb ze beide opgenomen die op rtl 4 en die op rtl 8.
En dan vanmiddag als zoonlief op bed ligt gaat deze moeder heerlijk atwt kijken
wat een stomme speciale aflevering zeg…had me verheugd vandaag
lekker te soapen maar helaas (heb meteen de hele aflevering maar
gewist (neem het iedere dag op :oops: )
hoezo was het saai dan ?
owkee ik kijk al 16 jaar dus herken heel veel personen nog in de serie lijkt me wel grappig zo’n terug blik :think:
oh ik vond het wel een grappig uitzending :mrgreen:
nee ik vond er nu niet echt heel veel aan …
Behalve barbara met die beer … :lol: op der hakken … door de bossen :lol: :lol: :lol: met dr candybar :lol:
Ik lag helemaal in de scheur whahahahahahahahahahaha
en toen die bus op zijn kant ging whahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
bent echt heel erg nieuwsgierig hahaha