ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Volgens mij doet ze alsof ze met Luke naar bed is geweest door bij hem in bed te springen om te verhullen dat hij homo is. Ze gaat wel echt met Will naar bed.

staat dus nog heel wat te gebeuren de kommende tijd.

spannend.

dan klopt mijn voorgevoel rond om jade dus wel

Lily raakt/is wel zwanger maar het kindje is gewoon van Holden.

Word een jongetje.

Jade bedriegt de boel inderdaad wel maar later komen ze er achter dat ze tóch de dochter van Rose is! Heeft een verwisseling in het tehuis plaatsgevonden.

Bron

Deze week alles gemist, wat is er met Dusty gebeurd en heeft Paul hem werkelijk vermoord???

Liefs,

Moon

@spooky wrote:

Deze week alles gemist, wat is er met Dusty gebeurd en heeft Paul hem werkelijk vermoord???
Hè hè?!?! Wat ?! :shock: :o Dusty dood?!?!?!?!

@Soepkip wrote:

@spooky wrote:

Ja, zo stond ik ook al te kijken :shock: :shock: . Normaal kan je makkelijk een paar daagjes missen, maar blijkbaar is er nu wel wat gebeurd. Maar ja…zal je net zien dat Dusty niet echt dood is hoor, leer mij soaps kennen 8) :wink: .

Misschien kan iemand het ons vertellen? Wat is er allemaal gebeurd?

Liefs,

Moon

wat er is gebeurd weet ik niet maar

hij is niet dood :wink:

@sopje wrote:

Volgens mij doet ze alsof ze met Luke naar bed is geweest door bij hem in bed te springen om te verhullen dat hij homo is. Ze gaat wel echt met Will naar bed.

met Will?? :shock: :o :x En Gwenn dan?

@Soepkip wrote:
@spooky wrote:

Paul heeft gezegd dat hij Dusty gedood had… “Het moest gewoon” :eh:

volgens mij heeft meg ermee te maken met de dood (of verdwijning) dusty ze had toch bloed aan dr handen???

Niemand die mijn post lees? :eh:

@joseetje wrote:

Niemand die mijn post lees? :eh:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa IKKUH :wink:

Had al zo’n vermoeden dat hij niet dood is…hij is vast ergens opgesloten door die Meg en Paul!

Liefs,

Moon

oooowwwwwwww… spannend ik zit weer klaar voor de buis :lol:

zometeen weer kijken :thumbup:

Tuurlijk is Dusty niet dood, hij moet nog met

Jennifer trouwen!!!

:mrgreen:

Oh wat heerlijk kom er nu net achter, dat er hier een topic is van ATWT.

Ik ga hier vaker komen, ben gek op deze soap. En heel nieuwsgierig wat er in de toekomst gebeuren zal.

Ik had altijd een mooie nederlandse site waarop alles stond, maar die doet het niet meer. Heeft iemand misshien een andere link voor me?

Gr Marielle :vlinder:

Wat een toestanden…

Maar waar is Dusty???!!! :o

Ik wist het wel, dat die jade niet ok was/is…

Even het topic weer ophalen…

Ik begrijp die Emily niet hoor…wat wil ze nou bereiken?

Paul en Meg kunnen haar er toch zo bijlappen??

Wat vinden jullie van dat huwelijk tussen Gwen en Will?

RTL8 viert halve eeuw As The World Turns

HILVERSUM - De moeder aller soapseries, As The World Turns, bestaat vijftig jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum zeldt RTL8 op dinsdag 30 oktober een speciale jubileumaflevering van de langst lopende soapserie uit. Dat maakte de zender dinsdag bekend.

Al vijftig jaar brengt de Amerikaanse zender CBS het wel en wee van de bewoners van het dorpje Oakdale op de buis. Sinds RTL de serie in Nederland uitzendt, kan het programma rekenen op een grote en trouwe schare Nederlandse fans, aldus RTL. „Dagelijks kijken meer dan 700.000 Nederlanders naar As The World Turns.�

Tijdens de jubileumuitzending blijven de ‘grand ladies’ Kim, Barbara, Lisa, Lucinda, Emma en Susan na een bizarre busrit alleen achter in de wildernis. Terwijl ze wachten op hulp komen oude herinneringen boven. Tot blijkt dat er geen eten in voorraad is. Het is de vraag of de vrouwen zich staande kunnen houden.

spannend weer :dance:

Zou weleens een van de eerste afleveringen willen zien toen de oudjes nog jong waren :mrgreen: