Iedereen doet zo moeilijk over wil en Gwen omdat ze vinden dat school belangrijk is en omdat ze niet willen dat Will zijn studie niet afmaakt.
Barbara doet gewoon zo moeilijk omdat ze Barbara heet en dat nou eenmaal haar karakter is.
Volgens mij heeft zij nog geen enkele schoondochter goedgekeurd 8)
@joseetje wrote:
Volgens mij heeft zij nog geen enkele schoondochter goedgekeurd 8)
volgensmij ook niet en het word ook allemaal een beetje voorspelbaar en saai.
hoi
op de vraag of lilly zwanger is van keith ja ik meen van wel
de rest ga ik nouw ff opzoeken hahah
@ilsederooy wrote:
hoi
je echt waar? deden ze het dan, ze was niet blij met hem dat ze moest trouwen en ze zagen er nou ook niet zo uit dat ze sex hadden :think:
@monique wrote:
@ilsederooy wrote:hoi
je echt waar? deden ze het dan, ze was niet blij met hem dat ze moest trouwen en ze zagen er nou ook niet zo uit dat ze sex hadden :think:
:shock:
hoi
kwa jade kan ik niks vinden maar binnen enkele dagen zou wil gwen ten huwlijk vragen heb ik begrepen
@Ashes wrote:
@monique wrote:@ilsederooy wrote:hoi
ze is al veel langer zwanger van keith meen ik
hihihi dat aanzoek was gister toch? :mrgreen:
ja idd dat aanzoek heb ik gister gezien
ow echtwaar ? dan heb ik wat gemist hoelaat was dat ?
22.20 op rtl 8
Lily kan niet zwanger van Keith zijn want ze hebben volgens mij sinds dat mexico-avontuur niets meer gedaan en dat speelde zich begin april dit jaar af en ze is in de serie volgens mij net een paar maanden zwanger. Ze heeft een paar maanden geleden met Holden liggen rollebollen in de hooischuur dus daar zal ze wel zwanger van zijn geworden. In het echte leven is ze al langer zwanger.
Werd er om spoilers gevraagd? U vraagt wij draaien … Het duurt voor jullie nog ruim 2 jaar maar…
Katie en Jack zijn hier afgelopen maandag getrouwd. Carly is ernstig ziek, hersentumor er is niets meer aan te doen en is dus stervende (zeggen ze nu ). Ze wilde dit nog niet aan Jack vertellen omdat die haar ervan beschuldigt er alles aan te doen om tussen hem en Katie in te komen. Ze wilde wachten tot na hun huwelijksreis. Maar de broer van Jack stond erop dat Jack na de huwelijksvoltrekking naar het ziekenhuis zou gaan om het verhaal uit Carly te trekken. Nu zijn ze weer vriendjes
@ilsederooy wrote:
@Ashes wrote:@monique wrote:@ilsederooy wrote:hoi
ze is al veel langer zwanger van keith meen ik
Er staat mij hier niets van bij hoor, dus volgens mij niet.
schreef ik dat ik het niet helemaal zeker wist maar dacht toch ergens dat gelezen te hebben :oops:
POEEE, het is allemaal wat!
Er staat weer een hoop te gebeuren.
Wat vinden jullie van Jade? Ik vin’dr nog niet zo leuk…weet niet waarom, maar ze ligt me niet.
Vind het wel leuk dat Casey en Maddie nu eindelijk eens hebben gezoend.
Werd ook eens tijd.
En die Emily, zooooo die kan ik wel schieten! :evil: Wat een irritantje zeg.
Eerst Paul neerschieten, en nu dat gedoe met Dusty weer…
Paul zou dr moeten aangeven, maar ik heb ergens gelezen dat
Emily en Paul weer bij elkaar komen, en zij zwanger wordt van Paul
jeeeej wat een verhalen …
quisa … heb je meer spoilers :mrgreen:
hoi
ik kan dus niks over de verhaal lijn van jade vinden dus ben daar wel benieuwt naar
Hey!
Ik heb wel wat gevonden over Jade:
Ze bedriegd de boel inderdaad en is niet de dochter van Rose. Wat en wie ze wel is heb ik niet kunnen lezen.
Ze gaat volgens mij ook nog met Luke naar bed :think:
En
Natuurlijk worden ze dan betrapt