vond hem wel leuk…
:thumbup:
en carly en jack gaan echt uit elkaar…
Ik vond het op zich ook een flauwe bedoening. Wat ik wel grappig vond was om die lui te zien een jaar of 20 geleden en hoe ze zich zelf opgelapt hebben in de loop der jaren.
Vond alleen dat Lucinda soort van natuurlijk ouder geworden was - destijds een mooie vrouw en nu nog.
Barbara ziet er nu beter uit dan in de jaren 80. En aan Kim is toch ook heel wat bijgesleuteld.
En dat ze allemaal gemeen hadden een relatie met John Dixon :?
Vond de uiteindelijke busreis tegenvallen, maar alle terugblikken zeker zwart/wit wel leuk om te zien. Maar … iets klopte er niet want Lilly zoveel jaar geleden; waren toch echt 3 andere Lilly’s. Ik herinner me in elk geval wel andere Lilly’s. Misschien was ze als eerdere Lillie vertrokken en jaren later weer teruggekomen, dat weet ik niet.
Vond de verhalen in de gids ook wel leuk over deze dames. Sommigen hebben volgens mij hun hele leven alleen maar in ATWT gespeeld.
Petri
Ik vond er ook helemaal niks aan.Khad hem opgenomen en net zitten kijken…nou ik heb de helft doorgespoeld :?
Lilly een andere?Nee hoor volgens mij is er altijd maar 1 lilly geweest hoor!!
Ik moet 'm nog kijken. Ik neem 'm altijd van 5 uur op, dan kan ik rustig koken.
Ik heb de Lily’s even voor jullie opgezocht:
Martha Byrne 1985-1990 1993-heden
Heather Rattray 1990-1992
Lucy Deakins 1984-1985
AAAh kwartje valt hier.
Jullie hebben het over de jubileumuitzending…ik had het over de uitzending waarin will, casey, maddie en Gwen voor anderen sitcoms bedenken.
Die jubileumding moet ik nog kijken, mij lijkt het terugkijken in iedergeval harstikke leuk :mrgreen:
Jeetje…kheb die namen van die oudere lily’s eventjes gegoogled en idd die Heather Rattray kan ik me ook nog herinneren die heeft er niet zo lang ingezeten.Wow wat kijk ik al lang dan :mrgreen:
Die Lucy Deakins zegt me helemaal niks.
hoi
heb ze net beide gezien hahahaah
vondt die sitcome van maddie niet zo’n leuke uitzending
maar de jumbileum uitzending vondt ik wel leuk.
vooral die oude beelden en die van nancy, ze word er nus al bijna 90 :shock:
@joseetje wrote:
AAAh kwartje valt hier.
Jullie hebben het over de jubileumuitzending…ik had het over de uitzending waarin will, casey, maddie en Gwen voor anderen sitcoms bedenken.
die aflevering bedoelde ik ook die vond ik echt saai
@monique wrote:
@joseetje wrote:AAAh kwartje valt hier.
ja die was saai
de jubileum aflevering vond ik wel leuk

hahaha verwarrend nu he rlt 4 afleveringen en rtl 8 afleveringen… :lol: :lol: :lol: :lol:
@Ashes wrote:
@monique wrote:@joseetje wrote:AAAh kwartje valt hier.
ja die was saai
de jubileum aflevering vond ik wel leuk![]()
ja die heb ik net gezien en die was idd leuk :mrgreen:
@Missygirl1983 wrote:
hahaha verwarrend nu he rlt 4 afleveringen en rtl 8 afleveringen… :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: ik kijk ook bijna nooi rtl8 ik vergeet het altijd :mrgreen:
Ik heb die vandaag van 17.00 uur gekeken, met die terugblikjes van die vrouwen, die samen zijn gestrand met die bus…
Een erg leuk eind zo lachend met zn allen op de foto!!! :inlove:
Die Nancy in het echt dus bijna 90 - ze slepen haar ook ongeveer over het toneel als ze nog meedoet. Het is een broos poppetje aan het worden.
Ligt me vaag iets bij van andere lily’s maar deze is toch de echte :mrgreen:
WE zijn ook al toe aan de derde Paul geloof ik.
Wie is er nog meer vaak van gezicht veranderd? Behalve dan als het kinderen zijn die ineens erg snel groot worden.
Lees net dat Rosanna ook ooit weer eens ontwaakt uit haar coma. En dat Craig weer terugkomt naar Oakdale. En Aaron ook weer terug keert naar Holden
Margot is toch ook door verschillende actrices gespeeld? Toen deze in het echt zwanger was en bevallen dacht ik ook… :think:
En Emily, die was eerst groter en forser dan deze.
Enne… Rosanna was eerst een andere en Mike ook. Al vind ik deze Mike een zelfde soort type…
En verder weet ik het even niet meer. :mrgreen:
Nee hoor deze Mike is veeeeel leuker.
Oh ja die vorige rosanna herinner ik me nog wel.
Jennifer was eerst ook een ander meisje, vind de huidige wel leuker.
Kan me geen andere margots herinneren.
Craig was ook eerst anders en wie weet hoe een evt toekomstiger eruit ziet.
Het schijnt te wezen dat de Craig die weer terugkomt dezelfde is die in 1985 begon als Craig
@marielle wrote:
Het schijnt te wezen dat de Craig die weer terugkomt dezelfde is die in 1985 begon als Craig
Had natuurlijk willen doorbreken in hollywood - is niet gelukt en komt nu maar terug :mrgreen: