ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Haha, we ergeren ons allemaal groen en geel aan jan en alleman, maar we kunnen het gewoon niet stoppen! We MOETEN wel kijken…wat is dat toch??

Ik snap Lily dr probleem niet zo…DENKT ze nu dat Luke doodgaat als ze bij Keith weggaat??? Beetje vaag hoor…

Ik heb geen idee wat Lily denkt. Ik zou toch zeggen, zeg loser, bedankt voor de illegale nier en toedels.

Suusje, mijn idee!

Ja precies. Ik vat haar gehysteer ook niet hoor…

“Als ik mijn belofte breek gaat ie doooooooooood!!!” :roll:

Ja hoe dan, MAAKT Keith em dan dood? :think:

Waarschijnlijk als het tussen Holden en Lily weer goed is over 100 afleveringen staat Damian weer voor de deur. Nou dan zou mijn keuze gauw gemaakt zijn hoor :mrgreen:

@Soepkip wrote:

Ja precies. Ik vat haar gehysteer ook niet hoor…

“Als ik mijn belofte breek gaat ie doooooooooood!!!” :roll:

Ja hoe dan, MAAKT Keith em dan dood? :think:

Ik denk dat Lily gewoon heel erg bijgelovig is en bang is dat ze door G.d gestraft wordt als ze zich niet aan haar belofte houdt.

sluit ik me bij aan … nog even … nog ongeveer 80 minuten :lol:

en dan zit ik weer voor de buis :slight_smile:

@ilsederooy wrote:

hoi

ik amerika dragen veel vrouwen een klein pistool in tas voor evt. bescherming dus ik denk dat ze die uit der handtasje haalde ofzo :think:

de combie meg en paul vindt ik niks paul hoort bij rosanna vindt ik dan :slight_smile:

vindt dusty en jennefer ook erg leuk hopenlijk hebben ze nog een hele leuke tijd ben erg benieuwt hoe dusty dalijk als papa voor jhonny zal zijn :inlove:

Aan emily erger ik me de laatste maanden ook hoor mijn god wat een overdreven gedrag en dat domme gejank welke moeder kiest nu niet voor der eigen kind ? :evil: hoewel dat ik ook een beetje moe wordt van tom en dat gedrijg steeds iedere keer als emily iets doet drijgt ie met daniel dat klopt ook niet helemaal. maarja deze keer is het der eigen schuld.

maar hall heb ik nooit bij emily vinden passen hall vindt ik echt te oud voor emily voor mijn gevoel. En ik zal blij zijn als keith opgerot is mijn god wat wordt ik moe van die gozer.

En trouwens wat is barbera weer normaal geworden die komt dalijk weer samen met hal :slight_smile: toch vindt ik ze wel bij elkaar passen als barbera normaal is he

nouw genoeg gekletst vanavond neem ik het op want moet werken maar als ik thuis kom gaat gelijk de dvd aan en gelijk kijken hoezo verslaafd :oops:

Hhahahha… hier sluit ik me helemaal bij aan… :thumbup:

Barbara…Yuch! Zo’n rotmens, en Paul mag wat mij betreft ook wel weg.

Ik ben benieuwd wat de verhaallijn gaat worden met Nick, die neef van Mike.

Die is best yummie!!

HELP

heb de uitzending gisteren gemist kan iemand me nog snel bij kletsen voor ik vanavond weer ga kijken een deel gemist heb :pray:

alvast bedankt

ben zo verslaafd aan atwt alleen was vergeten de dvd in te stellen dus kwam thuis van werk geen atwt :frowning:

O wat jammer joh, had je hem snel op vanmorgen moeten instellen… de herhaling.

Ik heb zelf ook niet gezien, dus helaas geen idee…

Ik heb sinds een paar dagen een dvd recorder en kan nu gewoon iedere werkdag AUTOMATISCH :clap: het op laten nemen op de harde schijf. Hoef ik nooit meer aan te denken om dat ding op tijd aan te zetten.

Goed he

Petri

bladibladibla, wat was ze weer aan het moeilijk doen die lily. En hysterische Emily had 'm ook weer te pakken he. :think:

:doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

ik heb het gewoooooon gemist :cry:

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

@ilsederooy wrote:

nnnnneeeeeeeeeeeee

ik wil niet dat ze uit mekaar gaan :frowning: me favo koppel. het idee al carly en simon en jack en katie :shock: :frowning:

Jack en Katie vind ik echt heel leuk op dit moment. Carly heb ik hier op dit moment een beetje gehad. Mevrouw gaat er eerst met Simon vandoor, kiest dus een vent boven haar kinderen. De kinderen hebben het daar vreselijk moeilijk mee gehad en Jack ook. Dan komt mevrouw ineens terug en verwacht dat alles weer koek en ei is als ze zegt dat ze spijt heeft en nog steeds van Jack houdt. Vervolgens wordt haar zoon ontvoerd en doet ze ook nog eens van alles wat het voor Jack of hun zoon alleen maar gevaarlijker maakt. Nee op dit moment is Carly absoluut niet hot zeg maar. Maar goed, hoe lang die relatie tussen Jack en Katie stand houdt??? Ik hoop in ieder geval dat hij op het gebied van carly zijn poot stijf houdt.

Quisa!!! :shock:

O jeetje, daar zijn we hier nog helemaal niet aan toe hoor… :o

Maar soaps kennende groeien we daar weer vanzelf naar toe :wink: :mrgreen: .

Ik ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.

Valt me trouwens op dat sommige personages een jojo effect qua leuk zijn hebben.

Kijk naar emily, een aantal jaar geleden kon ik haar wel wat doen.

Toen werd ze leuk met Hal en nu begint ze weer stom te worden.

Met Barbara hetzelfde die was leuk, toen verschrikkelijk en nu word ze weer steeds leuker…

@petri wrote:

Ik heb sinds een paar dagen een dvd recorder en kan nu gewoon iedere werkdag AUTOMATISCH :clap: het op laten nemen op de harde schijf. Hoef ik nooit meer aan te denken om dat ding op tijd aan te zetten.

Goed he

Petri

Heerlijk, dat doe ik elke dag ook als ik thuis ben hoor. Lekker op een

rustig moment ATWT kijken en al die reclames e.d verder spoelen :dance:

hoi

ik vergeet dus echt steeds dat ding in te stellen komt omdat ik ook 4 weekjes vakantie heb gehad en dus gewoon altijd keek sávonds dus moet weer ff wennen aan het ritme.

Gelukkig vanochtend weer gekeken maar daar wordt je gek van alla belspellen mijn god wat zal ik blij zijn als die spelletjes verboden worden.

Emily is nog steeds erg irritant en ben benieuwt hoe lang het duurt voordat hal ondekt heeft wat ze gedaan heeft, zou ie dan nog steeds zo mild zijn tegenover haar ?

ps. heb ik jullie verteld dat ik me dochter naar emily vernoemt had ? niet kwa karakter hoor :hand: puur kwa naam dus je kan je voorstellen hoe lang ik al verslaafd aan atwt ben :smiley:

Quisa, dat kan ik allemaal nog niet aan!! :?

Heb het vanavond maar 5 minuutjes gezien…morgen maar bijtijds op voor de herhaling…