haha wat een lekker geerger hier zo zeg om idd jan en alleman…
En stoppen met kijken ? :shock: No Way :naughty: haha
Vreemd eig hé… hoe ietssomszo ergerlijkkan zijn en je toch echt wilt weten hoe het verhaallijn loopt… ik kaniig er niet zonder…
@bianca81 wrote:
haha wat een lekker geerger hier zo zeg om idd jan en alleman…Het zal wel ergens goed voor zijn hè?
En stoppen met kijken ? :shock: No Way :naughty: haha
Vreemd eig hé… hoe ietssomszo ergerlijkkan zijn en je toch echt wilt weten hoe het verhaallijn loopt… ik kaniig er niet zonder…

Ik heb ook echt periodes dat het ergeren zo erg wordt dat ik een poosje niet meer kijk. Maar meestal ga ik het dan toch wel weer missen… :mrgreen:
@joseetje wrote:
Met Barbara hetzelfde die was leuk, toen verschrikkelijk en nu word ze weer steeds leuker…
Vind je? Ik kon haar gister wel schieten om haar grote bek tegen Gwen. Brrrr wat een akelig eng mens is het toch!
En toch begint ze langzaamaan weer steeds aardiger te worden.
En gwen zal ze ook gaan accepteren
Ik erger me ook aan van alles maar blijf soms toch kijken
Bijvoorbeeld hoe alles daar in het openbaar besproken wordt - gesprek met de artsen gewoon midden op de gang ongeacht het onderwerp :think:
En ondertussen werkt ongeveer echt niemand meer. Ze leven daar allemaal van de lucht geloof ik.
Bella:
Soepkip: die periodes heb ik ook, dan ben ik het ineens zooooo zat, dan gaat ie 2 weken op de boycot.
Het ergerlijke is alleen, ik heb een man die ATWT ook helemaal geweldig vind, dus zit ik in 9 van de 10 gevallen alsnog te kijken…
die van mij ergert zich dood aan atwt …
die gaat dan 9 vd 10 op de slaapkamer iets anders kijken :lol:
Ik erger me ook wel eens, maar … kijk al sids 1990 en er zijn genoeg anderen die me wel interesseren. Wat verzinnen ze nu weer allemaal voor ellende om mee te maken. Wie wisselt er nu weer stuivertje met man en kids.
Ik vind het altijd wel appart hoe iedereen mekaar opzoekt en staat te zoenen op het WERK. Wie doet dat nou …
Groetjes, Petri
Mijn man vindt het ook niet om aan te zien hoor, die gaat zo enorm zuchten als ik er naar kijk terwijl hij thuis is :roll: … Blij dat ie er om die tijd vaak nog niet is
Mijn vriend baalt van het huidige tijdstip - eerst was het van vier tot vijf ofzo en had hij er geen last van daarna wat later maar dan zat ik ondertussen ons zoontje eten te geven. Maar met dat 18.30 verhaal zit hij er ook mee opgescheept en ontsnapt dan ook vaak naar boven.
Van mij mag het ook wel weer wat vroeger - nu moet ik ook vaak lasse in bad doen en naar bed enzo.
maar dat tijdstip zal toch binnenkort weer veranderen, als de winterprogrammering ingaat? Ik hoop dat het weer 3 of 4 uur wordt! In de avond kan ik niet kijken zonder een hevig zuchtende man (of zelfs smekende man of er niet wat anders op kan) en in de ochtend irriteer ik me ROT aan de belspellen tussendoor (ongeveer 45 minuten atwt en 55 minuten belspel)
Ik zit er echt stevig over te denken om het ook op te gaan nemen, kan ik tenminste snel door de spelletjes spoelen (heb nog geen dvdrecorder )
16.00 is echt een perfecte tijd.
Ik vind 18.30 ook niet echt fijn. Vaak zitten we dan met eten enzo…
:? jullie mannen vinden het niks…ik denk dat ie van mij zijn vrouwelijke kant omarmt ofzo dan :?
Wat is er gebeurd met Keith???
Ik heb het twee dagen gemist en ineens is hij weg zonder ‘zijn’ Lily :dance:
Vertel…
@Joepie! wrote:
Wat is er gebeurd met Keith???Ooooooooooooooooooo??? :shock: :shock:
Ik heb het twee dagen gemist en ineens is hij weg zonder ‘zijn’ Lily :dance:
Vertel…

Jaaaa, Keith is toch naar California ofzo. Hij kreeg daar een baan als piloot, dus volgens mij istie voorlopig weg!! :dance:
Weet iemand hoe het zit met die Nick???
hoi
lily is eindelijk zo slim geworden om in te zien dat luke zo ook harstikke ongelukkig is en steeds een beetje sterft zoals ze het zei als ze bij keith bleef. En dat zei ze dus tegen hem op het vliegveld hij bleef haar herinneren wat er zou gebeuren als ze niet mee ging dan verbrak ze haar beloftes en dan zou er geganrandeert iets met luke gebeuren maar daarop antwoorde lily dat ze liever had dat ie stierf terwijl ie gelukkig was met zijn ouders samen dan dat ie idere dag een beetje stierf door alle drank en depressies.
Dus ze is eindelijk van die kwal af :dance:
weten jullie dat luke binnenkort homo blijkt te zijn ? en dat holden daar heel boos over is en dit niet accepteerd daardoor luke tegen hem op zet en lukes echte vader weer naar oakdale komt
Wordt zo moe van barbera waneer wordt dat mens ooit eens verstandig met der gedrijg met geld. Hoop wel dat wil slim genoeg is om toch aan school te beginnen stom als je dat vergooit.
vinden jullie mike en katie ook zo’n leuk stel je zou bijna zeggen dat ze echt verlied zijn hahahha
Die spoiler wist ik idd al Ilse! :mrgreen:
als ik zonnet de promo goed bekeken heb, gaat atwt verhuizen naar rtl8…
ilse, je kon er op wachten toch? Ik dacht dat damiandood was ofzo…